نحوه ست کردن کفش کتانی مردانه در فصل های گرم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/30
نحوه ست کردن کفش کتانی مردانه در فصل های گرمکفش کتانی جزو کفش هایی است که برای هر فصلی می توان آن را پوشید. البته در فصل تابستان که هوا گرم است بهتر است در انتخاب نوع این کفش ها دقت بیشتری به خرج دهید. اسنیکر یا همان کفش کتانی را تنها می توان با سبک های روزمره، نیمه رسمی و ورزشی (اسپرت) پوشید. البته گاهی اوقات در برخی صحنه های مد کفش های کتانی مردانه را همراه سبک های رسمی نیز استفاده می کنند، اما به ما اعتماد کنید. این انتخاب درستی نیست.

انتخاب کفش کتانی مردانه مناسب


امروزه کفش کتانی حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که فصل زمستان و تابستان نمی شناسد. بسته به کیفیت آنها جریان هوا در بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. طراحی و الیاف داخلی به شکلی است که بدون هیچ دردسری می توان در هوای گرم تابستان آنها را پوشید و نگرانی از بابت دمای هوا نداشت. البته این به شرطی صدق می کند که کفش کتانی باکیفیتی تهیه کنید.وقتی که صحبت از انتخاب می شود، باید چند شاخصه را مدنظر داشت. رنگ، راحتی و وزن جزو اصلی ترین ملاک های انتخاب کفش هستند.

رنگ مناسب کتانی مردانه


برای فصل بهار و تابستان بهتر است از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید. بعد از انتخاب رنگ معمولاً به راحتی کفش باید توجه کرد. کسی نمی خواهد کفش های عذاب آور را به بهای زیبایی آنها، 6 ماه استفاده کند. در نهایت نیز در نظر داشته باشید که کفش مهمترین پوشش هر فرد به لحاظ پزشکی است. پاهای شما به طور مستقیم و غیر مستقیم روی تمامی اعضای بدن شما (ستون فقرات، کمر، زانوها و …) تأثیر دارند و تنها فاصله ی بین شما و زمین هستند. کفش های استاندارد نباید وزن زیادی داشته باشند.رنگ های خنثی (بژ،سفید، مشکی، خاکستری و …) و رنگ های روشن (آبی کمرنگ و …) جزو محبوب ترین رنگ ها برای این فصل محسوب می شوند.در میان رنگ ها، رنگ های خنثی برای کفش کتانی حرف اول را می زند. رنگ های خنثی به راحتی با بیشتر سبک های پوشش منطبق می شوند. البته رنگ مشکی با وجود زیبایی خاصی که دارد ممکن است به دلیل جذب حرارت بالا انتخاب اول خیلی افراد نباشد. رنگ های سفید، بژ و خاکستری ایده آل ترین رنگ ها برای بهار و بخصوص تابستان هستند.
نحوه ست کردن کفش کتانی مردانه در فصل های گرم

کتانی مردانه به رنگ سبز


رنگ سبز نماد طبیعت، پویایی و زندگی است. البته سعی کنید برای کفش هایتان رنگ بسیار غلیظی استفاده نکنید. ترکیبی از دو رنگ سبز و سفید، سبز و مشکی یا سبز و خاکستری نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ های روشن و شاد


فصل بهار و تابستان رنگ های روشن برای کفش کتانی ایده آل هستند. رنگ هایی مثل قرمز، آبی، صورتی (به صورت ترکیبی با رنگ های دیگر برای آقایان) و زرد را می توان در انتخاب کتانی مورد نظر داشت.

نحوه پوشیدن کفش کتانی


در فصول بهار و تابستان که هوا گرم است بهترین شیوه ی پوشیدن کفش کتانی بدون جوراب است. سعی کنید دمپای شلوار مقداری (نه زیاد) کوتاه باشد به گونه ای که قوزک پا مشخص باشد. برخی آقایان به راحتی این کار را می کنند و مشکلی با نپوشیدن جوراب ندارند. برخی دیگر اما با این مسأله نمی توانند کنار بیایند و بدون جوراب اصلاً نمی توانند راه بروند. جدای از این، هنگامی که بدون جوراب کفش های خود را می پوشید کف کفش ها به شدت فرسوده شده و اثر پاهایتان به خوبی روی آن نمایان می شود.

جوراب کفی با کفش کتانی


در این مواقع بهتر است یک ترفند ساده به کار بگیرید. جوراب های کفی بهترین انتخاب برای این سبک پوشش هستند. جوراب های کفی یا به اصطلاح جوراب کالج به راحتی پاهایتان کمک کرده و سبک پوششتان را نیز حفظ می کنند. البته بهتر است از رنگ های سبز و صورتی و قرمز استفاده نکنید چون به هر دلیل ممکن است مجبور به بیرون آوردن کفش هایتان در یک موقعیت شوید! رنگ های سفید، مشکی، آبی، خاکستری و از این دست گزینه های مناسبی خواهند بود.

پوشیدن چه شلواری با کتانی مناسب است؟


امروزه تقریبا همه خانم ها وآقایان با شلوارهای جین و چسبان استایل خود را مدرن تر می کنند. تقریبا با انواع تیپ ها و استایل ها می توان کفش کتانی پوشید، اما بهتراست با شلوارهای جین و لی چسبان ست شوند. البته باید نسبت چسبان بودن شلوار با کفش رعایت شود. هرچقدر که شلوار تنگ تر باشد با کتانی ظریف تری ست شود. در صورتی که کتانی ضمخت تری ست شد باید رنگ آن تیره تر باشد.اگر از شلوار جین استفاده می کنید کافی است چند لایه دمپای آن را تا کنید. پهنای تا برای شلوار جین نباید خیلی زیاد باشد. برای دیگر شلوارها هم به همین شکل، اما در این مورد پهنای تا را می توانید بیشتر انتخاب کنید. شلوارهای لوله تفنگی و در کل شلوارهایی که دمپای آنها کوتاه و تنگ است بهترین گزینه برای این سبک پوشش هستند.

تناسب رنگ ست کردن کفش کتانی با لباس مردانه


اگر لباسی که انتخاب می کنید تک رنگ باشد کتانی شما می تواند هر رنگی باشد.
لباس های سیاه، طوسی با هر رنگ کتانی می توانند ست شوند.
کتانی های آبی رنگ می توانند با لباس های به رنگ: سبز، سفید، قهوه ای ست شوند.
کتانی های طلایی رنگ می توانند با لباس های به رنگ : سیاه، قرمز، سفید، آبی و کبودی ست شوند.
کتانی های سبز رنگ می توانند با لباس های به رنگ: سیاه، ابی، رنگ های خنثی، زرد ست شوند.
کتانی های نارنجی میتوانند با لباس های به رنگ: آبی، سفید، قرمز، زرد ست شوند.

در فصل تابستان چه رنگ کفش کتانی مناسب تر است؟


کتانی های سفید رنگ تقریبا با هررنگ لباسی ست می شوند. در فصل های بهار و تابستان که افراد اغلب از لباس های رنگی و شاد استفاده می کنند بهترین رنگ کتانی می تواند سفید باشد که در عین زیبایی بسیار مدرن هم جلوه می دهد. هم چنین در بهار افرادی که به تیپ اسپورت علاقه دارند می توانند با کتانی های لژدار شلوارک ست کنند. در نهایت این که سبک و استایل هر شخص متناسب با سلیقه فردی خود او می باشد. ولی با رعایت بعضی اصول می توان با سبک استایل افراد را مجذوب خود کنید. همان طور که در مطالب بالا خواندید ست کردن کفش کتانی با لباس کار بسیار آسوده ای می باشد.
advertising