استفاده از کفش کتانی سفید در استایل مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/25
استفاده از کفش کتانی سفید در استایل مردانهکفش سفید مردانه چیز جدیدی نیست. اگر به تاریخ کفش نگاهی اجمالی بیندازیم می بینیم که در دهه ی 1920 میلادی کفش سفید کاملا محبوب بوده است. کفش های بروگ یا کفش هایی پوتین مانند که به رنگ های قهوه ای و سفید بودند خیلی طرفدار داشتند و از جمله کفش های دیگری که آقایان می پوشیدند، آکسفوردها و کفش های دو رنگی بودند که هر دو شامل ترکیبی از رنگ های قهوه ای و سفید بودند. در آن زمان رنگ سفید برای کفش، نسبتا حالت رسمی داشت، اما امروزه دیگر این حد و مرز را پشت سر گذاشته است.

ست کردن کفش سفید مردانه


پاهای یک آقا با کفش سفیددر مورد رنگ های روشن یک نگرانی وجود دارد و آن هم این است که شاید باعث دلزدگی شود. بنابراین وقتی می خواهید کفش سفید مردانه رسمی تر مثل لوفر که کفشی راحتی است بپوشید، شاید فکر کنید ست کردن آن با شلوار مشکی یا آبی تیره کار سختی است؛ در واقع با دو رنگ کاملا متضاد سر و کار دارید که در مراسم خاص خیلی توی ذوق می زنند. اما می توانید حد وسطی بین این رنگ ها پیدا کنید تا ظاهر شما مرتب و منظم تر جلوه کند.

چرا کتانی سفید بپوشیم؟


امروزه کفش‌های کتانی جایگاه خوبی در میان کفش‌های مردانه پیدا کرده‌اند و تقریباً می‌توان گفت که تبدیل به کفش آکسفورد همه کاره قرن 21 شده‌اند. حتی کسانی که علاقه‌ای به استایل کژوال هم نداشتند، این روزها بر اساس روند افزایش محبوبیت کفش ورزشی سفید مجبور شدند یک جفت از آن را خریداری کنند. با وجود کتانی سفید دیگر نگران هماهنگی لباس‌ها و کفش‌هایتان با یکدیگر نباید باشید و به راحتی می‌توانید این کفش‌ها را با بیشتر لباس‌هایتان ترکیب کنید.کتانی سفید مردانه تا چند سال گذشته فقط در پای جوانان و کسانی که معمولاً استایل ورزشکاری داشتند دیده می‌شد اما این روزها این کفش را در مراسم‌های رسمی به مانند فرش قرمز هم می‌توانید مشاهده کنید. بدیهی است که کفش سفید از جمله مواردی باشد که در جالباسی مردان شیک پوش دیده شود. چرا که اغلب افراد دوست دارند لباس‌هایی داشته باشند که به راحتی با یکدیگر ترکیب شوند.
استفاده از کفش کتانی سفید در استایل مردانه

کفش های سفید روزمره


استایل یک آقا با کت سورمه ای و شلوار و کفش سفید کتانی ها یا کفش های تنیس سفید، آسان ترین و راحت ترین گزینه برای کفش ها هستند. ماهیت روزمره ی آن ها به این معناست که می توانید این کفش ها را با شلوارهای تیره مانند شلوار جین مشکی ست کنید. اگر در کنار آن از سوئیشرت و یا تی شرت استفاده کنید، استایل روزمره ی ایده آلی حاصل خواهد شد. یک پیراهن پلیسه ی دکمه دار انتخاب کرده و آستین ها را بالا بزنید تا روی تی شرت شما بیفتد. شلوار جین پاره هم انتخاب خوب دیگری است که در کنار کتانی های سفید، ظاهری بی نقص به شما می دهد.تاپ طرح دار و کت هم برای ست کردن با کتانی گزینه های خوبی هستند. این موارد کفش های شما را خیلی خاص یا خیلی معمولی نمی کنند؛ در واقع باعث می شوند تا کفش هایتان، به شما استایل آوانگاردی بدهند.

استایل نیمه رسمی مردانه با کفش سفید


استایل یک آقا با کت و شلوار اسپورت طوسی چهارخونه و کفش سفیدشاید کتانی های سفید برای محیط کار و مهمانی ها زیاد مناسب به نظر نیایند و نتوانید کتانی های محبوب خود را بپوشید. بنابراین گزینه های شما می تواند یکی از کفش های بروگ یا کفش های مجلسی سگک دار و بوت های کوتاه باشد. بیشتر به دنبال گزینه های لطیف تر و یا چرم های نوبوک باشید تا چرم ورنی؛ چرم های نوبوک، چرم هایی مات هستند که باعث می شود لباس شما بیش از حد رسمی به نظر نرسد.شلوارهای دست دوز و دمپاهای فیت کمک می کنند کفش ها بیشتر نمایان شوند. شما قصد ندارید که کفش سفید خود را در استایل تان پنهان کنید. بلکه حتی می خواهید آنها را بیشتر هم نمایان کنید. در مورد رنگ شلوار نیز، می توانید از شلوار طوسی کمرنگ و بژ روشن استفاده کنید. این رنگ ها استایل کفش سفید مردانه شما را تکمیل می کنند و باعث انسجام در ظاهر شما می شوند.

ست لباس با کفش کتانی سفید


کفش سفید با هر لباسی ست می شود؛ بدون اینکه مقدار تیرگی یا روشنی آن مهم باشد. شاید تعجب کنید اما رنگ های روشنی مانند نارنجی یا آبی جیغ در ترکیب با سفید عالی خواهند بود. پوشیدن شلوارک باعث می شود از شدت رنگ سفید کفش تان کاسته شود. ترکیب یک شلوار مانند جین تیره همراه یک کت بلیزر روشن یا یک سوییشرت ورزشی همین تاثیر را خواهد داشت. استفاده از اکسسوری هم باعث می شود توجهات به همه ی لباس های شما منعطف شود و تنها معطوف به کفش ها نباشد.

استایل رسمی با کفش کتانی سفید


برد پیت با کت و شلوار روشن و کفش سفیدست کردن با کفش های آکسفورد احتمالا یکی از چالش برانگیز ترین کارها است. این کفش ها اغلب، مشکی یا قهوه ای هستند؛ اما رنگ سفید هم دارند که بیشتر در عروسی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دامادها همیشه نباید مشکی بپوشند. احتمالا در چنین مراسم هایی، با کت تاکسیدوی تمام سفید یا شلوار سفید و کت مشکی و موارد مشابه برخورد کرده اید. در چنین موارد خاصی، کفش های آکسفورد سفید، گزینه ای عالی محسوب می شوند.یکی دیگر از راه های پوشیدن کفش سفید مردانه با لباس رسمی، ست کردن آن با کت طوسی روشن است. باید دقت کنید کت شما تمیز و مرتب باشد و اگر از یک سنجاق کراوات استفاده کنید، به رسمیت ظاهر خود خواهید افزود. پیراهنی بپوشید که با آن بتوانید از دکمه سردست استفاده کنید تا رسمیت لباس خود را دو چندان کنید. اگر نمی خواهید تاکسیدو بپوشید باید همه چیز را تا جای ممکن شیک و باوقار جلوه دهید.همیشه باید مراقب باشید که کفش تان تمیز باشد؛ به خصوص زمانی که لباس شما رسمی است. با توجه به رنگ کفش، تا جایی که ممکن است آن را تمیز نگه دارید. اگر نمی دانید چطور از شر کثیفی آن خلاص شوید یا نمی دانید چطور کفش های خود را واکس بزنید، آن ها را به کسی بدهید که به طور حرفه ای برای شما تمیزشان کند تا به کفش شما آسیبی وارد نشود.

اسنیکرز مردانه سفید


البته تب و تاب استفاده از کتانی سفید هم مانند اغلب روندهای لباس مردانه گاهی فروکش و گاهی شعله‌ور می‌شود. در طول سال‌های گذشته انواع مختلفی از کفش‌های اسنیکر تولید شدند که هر یک علاوه بر استایل در نوع مواد سازنده نیز متفاوت و گاها بی‌مانند بوده‌اند. اما نکته قابل توجه در این کفش‌ها، سازگاری همیشگی آن‌ها با انواع لباس‌های مردانه است که باعث شده هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده دیده نشوند.

نکاتی در مورد کتانی سفید مردانه


با وجود اینکه کفش کتانی سفید می‌تواند خود را به خوبی با دیگر لباس‌های مردانه هماهنگ کند اما باید در مورد پوشیدن آن‌ها نیز چند نکته ساده را در نظر داشت. متخصصان دنیای مد و کسانی که ارادت خاصی به کفش‌های اسنیکر دارند نکاتی همیشگی در ذهن دارند. در ادامه به چند مورد از آن‌ها بر اساس استایلی که قرار است کفش با آن ترکیب شود، اشاره خواهیم کرد.

کفش کتانی سفید و استایل رسمی


سال 2004 بود که خواننده آمریکایی جاستین تیمبرلیک روی صحنه یکی از موزیک ویدیوهای خود با ظاهری کاملاً جدید نمایان شد. او کت و شلوار را به همراه کفش کتانی سفید پوشیده بود! جرقه‌ای کافی بود تا روند ترکیب شدن کفش سفید ورزشی و کت و شلوار شعله‌ور شود و امروز تبدیل به یکی از بهترین استایل ها شود.ترکیب کردن کت و شلوار و کفش کتانی سفید راهی ساده برای ایجاد تغییر هوشمندانه در لباس است. با این کار شما علاوه بر داشتن رسمیت خاص کت و شلوار، زیبایی و کژوال بودن کفش خودتان را نیز خواهید داشت.

کفش کتانی سفید و استایل ورزشی


استایل ورزشی برای مدت زیادی مورد توجه آقایان بود. بیشتر مجله‌های مد به استایل ورزشی و تناسب‌اندامی می‌پرداختند و تجربه قبلی ما نشان می‌داد که این روند مد نیز به مانند دیگر روندهای پرطرفدار به زودی فراموش خواهد شد. اما فراموش کرده بودیم که کفش کتانی سفید می‌تواند راه نجات این استایل باشد.

کفش کتانی سفید و استایل روزمره


چه چیز می‌تواند بهتر از کفشی باشد که با هر لباسی می‌تواند ترکیب شود و هرجایی که باشید شما را خوش‌تیپ و خوش‌لباس جلوه دهد؟ بله کفش کتانی سفید جواب سؤال ما است.پوشیدن لباس کژوال نباید سخت و طاقت‌فرسا باشد به همین دلیل کافی است کمد لباس خود را بگردید و به همراه کفش کتانی سفید، لباس‌های دیگر را ترکیب کنید.
advertising