نحوه استفاده از پاپیون در استایل کلاسیک

مد و زیباییاکسسوری

- 97/10/09
نحوه استفاده از پاپیون در استایل کلاسیک

پاپیون و نکات مربوط به استفاده از این اکسسوری


لازم است قبل از خریدن پایپون و استفاده از آن در مراسم مختلف درباره آن اطلاعاتی داشته باشید.
سه نوع پاپیون داریم : self-tie ، clip-on و pre-tied . هیچ مرد خوش استایلی نباید کروات و پایپون آماده شده بخرد زیرا آنها برای کودکان مناسب هستند.مدل clip-on نیز برای بزرگسالان خیلی مناسب نیست.پهنای بندهای پاپیون نیز باید اندازه ی درستی داشته باشد و از پهنای صورت شما بیشتر نشود.پاپیون را بهتر است که با پیراهن مردانه یقه بالدار بپوشید.
نحوه استفاده از پاپیون در استایل کلاسیک

پارچه و الگو پاپیون مناسب


پارچه های پشمی ، کتانی، جین، مادراس و … همه مواردی هستند که می توانند برای استفاده های روزمره مناسب باشند.برای مجالس و مراسم رسمی باید از پارچه و جنس های لطیف تر مانند ساتن استفاده کنید. این مدل کلاسیک و شیک است.

رنگ مناسب پاپیون


قانون انتخاب رنگ پاپیون است است که با رنگ ست شما هم خوانی داشته باشد.اما نکته ای که باید رعایت شود این است که از رنگ های روشن و براق استفاده کنید زیرا توجه را از چهره ی شما به سمت آن معطوف می کند.رنگ های جامد مناسب تر می باشند.

چه زمانی از پاپیون استفاده کنیم؟


شاید باورش سخت باشد اما شما از پاپیون می توانید همه جا استفاده کنید.یعنی فقط مناسب مراسم خیلی رسمی نیست بلکه می توانید با کت اسپرت و بلیزر هم ست کنید اگر از طرح و رنگ و جنس درستی انتخاب کرده باشید.

ایده برای ایجاد یک تیپ کلاسیک مردانه با پاپیون



1.با استفاده از شلوار تیره، کت و شلوار توسی پررنگ ، یک پیراهن سفید دکمه دار، دستمال جیبی و یک پاپیون ساده ی مشکی رنگ، به یک تیپ تیره رنگ کلاسیک دست پیدا کنید.

2.کت و شلوار قهوه ای رنگ رسمی را به همراه یک پاپیون با رنگ ترکیبی سبز تیره و قهوه ای، پیراهن شطرنجی آبی و سفید و یک جلیقه ی قهوه ای رنگ بپوشید.

3.با ترکیب شلوار تیره ی بند دار، کفش های تیره ، پیراهن دکمه دار سفید، جلیقه و پاپیون، یک تیپ کلاسیک جدید بزنید. سعی کنید رنگ شلوار با بند های آن و پاپیون مورد استفاده تان مطابقت داشته باشد تا به یک ترکیب رنگی عالی دست پیدا کنید.

4.با یک کت طرح دار رسمی، شال گردن قرمز به همراه خال های سفید، پیراهن دکمه دار و یک پاپیون قهوه ای که رنگ آن با رنگ کت مطابقت دارد، به راحتی به تیپی جالب و رسمی خواهید رسید. تیپ خود را با یک عینک شیک ارتقاء دهید تا نگاه همه به سمت شما جذب شود.

5.شلوار تیره، کت رسمی تیره، کفش های قهوه ای، پیراهن دکمه دار ساده و یک پاپیون قرمز، در کنار یکدیگر، تیپی زیبا و مخصوص محل کار ایجاد می کنند. پاپیون قرمز همچنین به همراه شلوار سرمه ای و کت رسمی سرمه ای نیز عالی است. تیپ خود را با عینک شیک و کیف جذاب دستی ارتقاء دهید تا مانند سوپرمن به نظر بیایید!
advertising