نحوه انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/16
نحوه انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانهاگر یکی از سؤالات همیشگی شما این است که کفش مناسب شلوار جین مردانه چه کفشی است، بهتر است حتما این مقاله را بخوانید. در ادامه لیستی از کفش هایی که می توانید با شلوار جین خود بپوشید ارائه می شود. مهم تر از آن این است که کفش هایی که نباید با شلوار جین پوشیده شوند را هم به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کفش مناسب شلوار جین


انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن با شلوار جین می تواند کار دشواری باشد. رنگ ها، مدل ها و برش های متفاوتی از این شلوار وجود دارد و علاوه بر آن سبک های متفاوت کفش هم در کمد لباس هر فردی یافت می شود. به همین دلیل اینکه لباس و کفشتان با هم هماهنگ است یا نه ممکن است گیج کننده به نظر برسد. اما نگران نباشید. ما اطلاعات کاملی در مورد اینکه چه شلواری به چه کفشی می آید در اختیارتان قرار می دهیم.خبر خوب برای شما اینکه شلوار جین یکی از منعطف ترین لباس هاست و گزینه ای فوق العاده برای افرادی که از خرید کردن متنفر هستند و یا کسانی که چندان به هماهنگی لباس هایشان اهمیت نمی دهند. این موضوع به این معنی است که یک شلوار جین زیبا می تواند در مناسبت های مختلف و با کفش های مختلف پوشیده شود. در ادامه تمام مواردی که لازم است درباره نوع کفشی که با شلوار جین می توانید بپوشید ارائه می شود.
نحوه انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

استایل مناسب شلوار جین مردانه با کفش رسمی


در نگاه اول، اغلب مردان شلوار جین را با کفش های کتانی و یا کفش های غیررسمی دیگر می پوشند. هرچند الزاماً همیشه نباید با این سبک کفش ها پوشیده شوند. برای داشتن استایلی مدرن و هوشمندانه می توانید کفش های رسمی را با شلوار جین بپوشید؛ فقط باید به چند نکته دقت کنید. کافی است این سه نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید هماهنگی مناسبی بین شلوار و کفشتان ایجاد کنید.

1.شلوار جینی را انتخاب کنید که سبک رسمی تری دارد. شلوار جین های سنگشور و پر از پارگی در تضاد با کفش رسمی شما خواهند بود. حتماً پایین شلوار جینتان را بالا بزنید یا شلوار جین جذب بپوشید، به طوری که شلوار شما روی کفشتان قرار نگیرد چرا که در این صورت فقط نوک کفشتان مشخص خواهد بود و این اصلاً جذاب نیست.

2.از طرف دیگر، می توانید یک مدل کفشی انتخاب کنید که چندان هم رسمی نباشد. به این روش می توانید بین رسمی بودن کفش و غیر رسمی بودن شلوار جین تعادل ایجاد کنید، و در نتیجه استایلی کاملاً هماهنگ داشته باشید.

3.بقیه پوششتان را به همین روش متعادل کنید. می توانید کاپشن، کت و یا پیراهن بدون کراوات و با دکمه های باز را با یک جفت کفش رسمی بپوشید تا احساس راحتی بیشتری در استایلتان به وجود بیاید.

بنابراین، یک شلوار جین به همراه کفش رسمی و مردانه ای که خیلی رسمی نباشد در کنار یک کت اسپرت شیک می تواند ظاهری فوق العاده برایتان به ارمغان بیاورد. باز هم تاکید می کنیم که کت اسپرت را با کت تک اشتباه نگیرید.

رنگ کفش رسمی ست با شلوار جین مردانه



شلوار جین را با یک کالج مشکی ست کنید


شلوار جین جذب و لاغر خود را با یک جفت کفش چرم سیاه ست کنید.پالت رنگ تیره، در تیپ یکنواختی ایجاد می کند و از تشدید رنگ ها جلوگیری می کند. سپس یک گرمکن خاکستری را با یک کت رویی بلند مکمل ترکیب کنید. کت رویی رسمیت بیشتری به دنبال خواهد داشت. در حالی که رنگ های روشن تضاد ایجاد خواهند کرد و تعادل نیمه ی پایینی پوشش شما را حفظ خواهند کرد.

تیپ هوشمندانه ی معمولی و غیر رسمی


کمی از نوع رسمی متفاوت است. این سبک به شلوار جین شما اجازه می دهد که کمی شل باشد. همچنین به شما آزادی عمل بیشتری برای انتخاب کفش می دهد. چه به سرکار بروید چه اولین قرار، این تیپ به شما احساس با کلاس بودن می دهد.سعی کنید یک لباس پر چین سفید همراه با یک شلوار جین برش مستقیم آبی کمرنگ بپوشید. ترکیب رنگ های روشن که ظریف و دست کم گرفته شده هستند برای ساعت های آرامش تابستانی مناسب هستند.

شلوار خود را با کفش و کتانی های ورزشی ست کنید


ترکیب یک شلوار جین غیررسمی با کفش، جاییست که واقعا می توانید بر اساس تیپی که می خواهید داشته باشید، با سبک پوشش خود بازی کنید. کفش های ورزشی به یکی از گزینه های اصلی پوشش مردانه تبدیل شده اند. به کمک طراحی هایی مانند "نایک " و "آدیداس " کفش های کتونی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و پر انتخاب ترین گزینه های پوشش موجود هستند.از آنجا که به طور سنتی، شلوار های جین یک پوشش غیر رسمی به حساب می‏ آیند، ترکیب کردن آن با کفش های ورزشی، مسلما کلاسیک ترین نوع ترکیب کفش و لباس است. پوشیدن یک شلوار جین مشکی مدل پاره، همراه با کفش ورزشی سفید، یک راه عالی برای به تعادل رساندن تیپتان است.شلوار های مدل پاره قطعا در این فصل روی مد هستند. آن ها را به عنوان یک لباس بسیار شیک انتخاب کنید. هر چند در هنگام دنبال کردن مد دقت داشته باشید، لباس ها می توانند روی مد بودن را در هر لحظه ای متوقف کنند.برای ادامه دادن پالت تک رنگ، یک تی شرت سفید را با یک ژاکت رویی بپوشید، این پوشش سبک وزن، چیزی است که در پاییز و زمستان پیش رو باید داشته باشید و یک راه عالی برای کامل کردن تیپتان است.

کفش هایی که باید با شلوار جین های باریک پوشیده شوند


قانون شلوار جین های باریک ساده است: اگر شلوارتان تنگ است، کفش هایتان نمی توانند خیلی سنگین باشند. اگر کفشتان بیش از حد بزرگ باشد، تناسب تیپتان به هم خواهد ریخت و این طور به نظر می رسد که انگار پاهای دلقکی دارید، که ایده ‏آل نیست.وقتی سبک شلوار جین باریک را انتخاب می کنید، به کفش هایی ساده و کوچک نیاز خواهید داشت. به لطف براق بودن و بزرگی طراحی، بوت ها کفشی عالی برای پوشیدن همراه شلوار جین باریک هستند. البته بوت هایی را انتخاب کنید که بیش از حد سنگین نیستند و خط پای شما را تا یک نقطه به درستی ادامه می دهند.

کفش هایی برای پوشیدن با شلوار جین سیاه


شلوار جین های سیاه بدون شک یکی از سازگار ترین مورد هایی است که می توانید در کمد لباس خود داشته باشید. می توانید همراه کفش های ورزشی در روزمره بپوشید. طبق چیزی که گفته شد، چندین ترکیب هستند که کمی بیشتر نیاز به فکر کردن دارند. بنابراین سوال بزرگ این است:کفش های قهوه ای با شلوار های جین، به خصوص نوع سیاهشان، نیاز دارند که به خوبی متعادل باشند. برای مثال اگر کفش قهوه ای یا قهوه ای مایل به زرد می پوشید، مطمئن شوید که یک ژاکت همان رنگی نیز خواهید پوشید.برعکس، اگر کفش مشکی با شلوار جین می پوشید، این بهترین ترکیب برای درست رفتن راه است. مخصوصا اگر شلوار جین تان مشکی است. اگر بوت ندارید، شلوار جین و کفش خشن و زمخت، همیشه ترکیبی دوست داشتنی بوده است.

کفش رسمی عسلی با شلوار جین


کفش رسمی عسلی رنگ شما با دیگر تنالیته های رنگی مشابه خودش ترکیبی عالی می شود. بنابراین، کت کرمی، شتری و بژ و شلوار جین را انتخاب کنید.

کفش رسمی مشکی و قهوه ای با شلوار جین


کفش رسمی مشکی راحت ترین گزینه انتخابی مردان در سراسر جهان است. این کفش هماهنگی خوبی با هر رنگ از شلوار جین دارد. شلوار جین شما می تواند مشکی، آبی روشن، آبی تیره، خاکستری و حتی سفید باشد.کفش رسمی قهوه ای را هرگز با شلوار مشکی نپوشید، این ترکیب رنگ تنها در صورتی مورد قبول است که بخواهید استایلی راحت و غیررسمی داشته باشید. بهترین گزینه کالج های قهوه ای هستند، خصوصاً هنگامی که با جوراب های پشمی خاکستری سِت شده و در زمستان پوشیده شوند. این استایل ترکیبی فوق العاده از استایل کلاسیک، مدرن و به روز است.با شلوار جین آبی هر کفشی را می توانید بپوشید و هماهنگی کلی استایل شما به دیگر لباس هایی که پوشیده اید بستگی دارد. بعضی می گویند که رنگ مشکی با رنگ پریدگی بعضی از شلوارهای جین آبی یا سفید اصلاً هماهنگ نیست. البته اگر بتوانید بعضی از لباس هایتان را مشکی انتخاب کنید این عدم تطابق ار بین خواهد رفت؛ مثلا یک کفش رسمی مردانه مشکی بپوشید. استفاده از کفش رسمی قهوه ای برای اینکه استایلتان را کمی مدرن تر جلوه بدهید انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

با شلوار جین آبی چه کفشی بپوشیم؟


شلوارهای جین آبی به همراه یک جفت کفش آکسفورد یا کالج رنگی برای فصل تابستان فوق العاده به نظر می رسد. با این استایل می توانید مطمئن باشید که ظاهرتان کاملاً تابستانی و راحت خواهد بود. شلوار جین سفید را با یک جفت کفش آکسفورد بپوشید تا ترکیب خوبی در کنار پوست برنزه شما بعد از یک تعطیلات عالی باشد. اگر پوشیدن شلوار جین سفید را دوست دارید اما نمی دانید اصول استفاده از این رنگ از شلوار جین چه هستند مطلب راهنمای خرید شلوار جین مردانه سفید را از دست ندهید.وقتی شلوار جین آبی می پوشید حتماً استایلی روزمره و زیبا برای خمود خلق کنید. استایلی که راحت، شاد و پرانرژی باشد. شلوار جین آبی با کفش کالج ظاهری زیبا برای تابستان به وجود می آورد، خصوصاً اگر کمی پایین شلوارتان را تا بزنید. با این کار استایل تان را راحت تر و به روزتر نشان می دهید.

با شلوارهای جین ساده یا خام چه کفشی بپوشیم؟


شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که شلوار جین ساده یا خام به چه شلوارهای گفته می شود؟ شلوارهای جین ساده یا خام، شلوارهایی هستند که تحت هیچ فرآیند سنگ شور یا ساییدگی قرار نگرفته اند. به اینگونه شلوارهای جین شسته نشده یا خشکشویی نشده نیز گفته می شود.از آنجایی که این شلوارها مستقیم از دستگاه بافندگی بدون هیچ فرآیند دیگری به قسمت برش می روند، رنگ آبی تیره ای دارند. برای هرچه بهتر نشان دادن رنگ آبی این شلوارها بهتر است کفش با رنگ های متضاد مانند سفید یا طیف رنگی مکمل مانند صورتی یا نارنجی بپوشید. پوشیدن کفشی در گستره طیف آبی نیز به بیشتر جلوه دادن رنگ آبی شلوار جین کمک می کند.پوشیدن کفش های براق هم می تواند زیبایی منحصر به فردی ایجاد کند، مخصوصاً برای افرادی که می خواهند در میان هر جمعی بدرخشند.شلوارهای جین جذب این روزها برای خانم ها و آقایان یک مد روز تلقی می شود. از این شلوارهای می توانید برای استایل روزانه یا رسمی خود استفاده کنید. کفش های کتانی بهترین همراه برای این سبک از شلوارها به نظر می رسند.

با شلوارهای جین رنگ روشن چه نوع کفشی بپوشیم؟


شلوارهای جین آبی روشن برای تابستان و خصوصاً تعطیلات مناسب هستند. زیرا شلوارهای آبی روشن کمتر از شلوارهای آبی تیره گرما را جذب می کنند و به همین دلیل برای گرمای کلافه کننده تابستان مناسب تر هستند. یک ایده عالی برای تعطیلات، شلوارهای جین آبی روشن با یک پیراهن رنگی و یک جفت صندل یا یک کفش کتانی سفید است. شلوارهای جین آبی تیره هم با یک تیشرت و یا بلوز سفید و ساده ترکیبی مناسب خواهد بود.اگر برای پوشیدن کفش با شلوار جین رنگ روشن تان گیج شده اید، ما پیشنهاد می کنیم در فصول بهار و تابستان از کفش هایی به رنگ سفید، کرمی، عسلی و آبی استفاده کنید. این تنالیته های رنگ را می توانید در صندل ها، کالج ها و حتی در کفش های مردانه رسمی بیابید. کتانی های پارچه ای نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن با شلوارهای جین رنگ روشن هستند و به دلیل سبکی و خنکی برای فصل های گرم سال مناسب تر هستند.

به طور کلی:
اگر کفش های رسمی می پوشید بهتر از از شلوارهای جین جذب استفاده کنید، در غیر این صورت استایلتان کاملا نامناسب خواهد شد.
شلوار جین و کفش کتانی در کنار هم فوق العاده هستند؛ برای جلوه بخشیدن به این استایل کتانی سفید بپوشید.
اگر نیم بوت می پوشید سعی کنید شلوارتان را تا بالای آن تا بزنید تا بتوانید شلوار جین و نیم بوتتان را همزمان به نمایش بگذارید.
کالج ها، استایلی شیک در کنار شلوار جین برایتان به ارمغان می آورند. این سبک از کفش برای مراسم رسمی و اداری نیز مناسب هستند.
در حالت رسمی کفش راحتی یا بوت های سبک وزن
در حالت کمی غیر رسمی تر کفش های ورزشی، کفش های قایقی، بوت های براق یا صحرایی، کفش راحتی
رنگ ها و سبک های پررنگ تر، در تیپ های غیر رسمی بهتر کار می کنند. برای حالت های رسمی خود، به اصول اولیه بازگردید.
چه در حال استراحت با دوستان باشید و چه در حال رفت و آمد به محل کار، شلوار های جین به اندازه کافی متنوع هسند که با هر نوع سبکی خوب دیده شوند. سبک کفشی که می پوشید به شدت می تواند احساس و نگاه تیپتان را تغییر دهد. بنابراین بسیار مهم است که بدانید با هر نوع شلوار جین ترکیب با چه نوع کفشی درست تر است.
مهم نیست سایز بدنتان چند است، یک شلوار جین در مغازه ها وجود خواهد داشت که مناسبتان باشد. بنابراین انتخاب کفش درست برای ترکیب با آن، چیزی است که هم می تواند تیپتان را بسازد و هم آن را خراب کند. تا زمانی که کمی وقت بگذارید و برای تیپ خود تلاش کنید، بهترین سبک ترکیب شلوار جین و کفش را در زمان خود خواهید داشت
advertising