نحوه ست کردن انواع مدل کفش ونس مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/19
نحوه ست کردن انواع مدل کفش ونس مردانهتا قبل از عرضه کفش های ونس در سال 1966، کتانی های ورزشی جزو کفش های ضروری جوانان و نوجوانان بودند. اما پس از آن کفش ونس به سرعت جایگزین این کتانی ها شد و توانست جای زیادی را در دل بسیاری از افراد باز کند؛ تا جایی که این علاقه تا به همین امروز هم در دل جوانان و نوجوانان وجود دارد.امروز بعد از گذشت حدود 50 سال از حضور کفش ونس در دنیای مد و پوشاک، این کتانی همچنان آیتمی ضروری برای داشتن استایلی جذاب می باشد. چراکه کفش ونس بسیار ترکیب پذیر است و می توان آن را به صورت های مختلف با استایل های گوناگون ست کرد. فارغ از اینکه چه استایلی داشته باشید، همیشه می توانید ظاهر مناسبی با این کفش زیبا برای خودتان خلق کنید.

ونس های رنگی را با لباس های ساده ست کنید


شاید ونس های مینیمالیستی و لاکچری کفش هایی بودند که آقایان را به انجام کارهای غیرممکن، مثل پوشیدن کفش اسپورت با کت و شلوار، عادت دادند؛ اما در حال حاضر صدای شورش و عصیان بالا گرفته و ونس های رنگی و توی چشم روی بورس آمده اند. امروزه لژهای بزرگ، رنگ های غلیظ، لوگوهای درشت و طرح های پر زرق و برق مورد استفاده قرار می گیرند.با وجود ونس هایی که این همه جلب توجه می کنند، بقیه لباس هایتان را باید کمی ساده تر انتخاب کنید. یکی از افراد متخصص در حوزه پوشاک آقایان عقیده دارد که قلق ست کردن لباس با کفش ونس های رنگی این است که لباس های ساده ای انتخاب کنید.
نحوه ست کردن انواع مدل کفش ونس مردانه

چه لباس هایی را با کفش ونس ست کنیم


ونس را می توان با لباس های زیادی ست کرد. از آنجا که این کفش، کتانی است اساساً برای استایل های غیررسمی استفاده می شود. این بدان معناست که با لباس های غیررسمی و اسپرت بهتر ست می شود. البته راه هایی هم برای پوشیدن لباس های رسمی با این کفش وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک جفت کفش ونس مناسب و ست کردن درست دیگر آیتم ها با آن است. نوع کتانی های ونسی که انتخاب می کنید تعیین می کند چه لباسی باید با آن ست کنید؛ پس به دقت کفش های خود را انتخاب کنید و به کمک این راهنما کمی ایده بگیرید تا بتوانید استایل خاص و جذابی داشته باشید.

کفش ونس مدل اولد اسکول Vans Old Skool


اولد اسکول کتانی های ونس، مدل کلاسیک این کفش ها محسوب می شود. این مدل کتانی، ساق کوتاه و زیره ی پهنی دارند؛ جنس آن نیز از جیر یا چرم می باشد. اولد اسکول، اولین مدل ونسی بود که در کناره ی آن از نوار سفید رنگ انحصاری این برند استفاده شد. امروزه اولد اسکولی که این نوار سفید را داشته باشد همچنان از معروف ترین کفش های ونس محسوب می شود.

با کفش ونس اولد اسکول چی بپوشیم


این مدل کتانی برای خلق استایلی شیک، کفشی ایده آل می باشد و می توان آن را هم در مراسم های غیررسمی و هم نیمه رسمی پوشید. با اینکه اولد اسکول در رنگ های مختلفی عرضه می شود، اما رنگ کلاسیک سفید و مشکی آن همیشه بهترین انتخاب به شمار می رود. برای داشتن استایلی مدرن و غیررسمی، کتانی های اولد اسکول خود را با شلوار کتان و یک پلیور یقه هفت جذاب ست کنید. سعی کنید فرم کلی لباس هایتان نسبتاً تنگ بوده و اغلب تک رنگ باشد تا ظاهری آراسته داشته باشید.

کفش ونس مدل اِرا Vans Era


کفش ونس مدل ارا کفشی کلاسیک و ساق کوتاه و بندی است؛ مدلی که دارای دوخت دو ردیفه و زبانه ای نرم می باشد. همچنین این مدل ونس، جزو اولین مدل های این کفش است که دورتا دور قسمت فوقانی آن یک لایه نرم کار گذاشته شده تا پا احساس نرمی و راحتی بیشتری کند. امروزه این کفش ها محبوب تمام آقایان و بخشی از کمد لباس های غیررسمی آنها می باشد.

با کفش ونس ارا چی بپوشیم


درست است که بسیاری از کتانی ها با لباس های نیمه رسمی خوب ست نمی شوند، اما ونس ارا از این قاعده مستثنی است. این کتانی به دلیل طراحی شیک و کلاسیکش برای ست شدن با آیتم های رسمی و مجلسی کاملاً ایده آل می باشد. سعی کنید کتانی های رنگ روشن ارا را با یک شلوار سفید ساده، یک پیراهن مردانه ی سفید و یک کت بلیزر آبی بپوشید تا استایلی شیک و جدید داشته باشید.

کفش ونس مدل اسکیت های Vans Sk8 -Hi


اسکیت-های بدون شک معروف ترین کتانی ساق بلند ونس محسوب می شود. این کتانی که در طراحی آن هم از المان های اسکیت سواری و هم کمی از فرهنگ پانک استفاده شده، امروزه به عنوان کفشی راحت و مد روز از طرف تمام آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل هم مثل مدل اولد اسکول از نوار سفید رنگ کناری بهره گرفته شده است.

با کفش ونس اسکیت های چی بپوشیم


طرح خاص و توپر اسکیت-های باعث می شود که نتوانید به راحتی آن را با لباس های رسمی تان ست کنید؛ بنابراین بهتر است از لباس های غیررسمی همراه آن استفاده کنید. شلوار گرمکن با دمپای کش دار انتخابی عالی است که به خوبی کفش هایتان را به نمایش می گذارد. همچنین می توانید یک تیشرت آستین بلند و کت چریکی نیز بپوشید و استایل غیررسمی خود را کمی جدی تر کنید.

کفش ونس مدل آتنتیک Vans Authentic


واژه آتنتیک به معنای منبع قابل استناد می باشد؛ پس همانطور که از نام این کفش پیداست، این مدل، مدل مرسوم و قدیمی کفش ونس به حساب می آید. طراحی آن از ابتدای ظهور ونس به همین شکل بوده و همچنان یکی از محبوب ترین مدل های این برند به شمار می رود. آتنتیک یک کتانی بندی ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده می باشد. این کتانی که جنسش اصالتاً از برزنت است، کفشی ساده و خاص است.

با کفش ونس آتنتیک چی بپوشیم


به دلیل طراحی ساده ی این کفش، می توانید استایل خود را با انتخاب رنگی خنثی از این مدل کفش، مینیمال نگه دارید و یا از کفش های پررنگ و طرح دار بهره ببرید. اگر کفشی به رنگ خنثی انتخاب می کنید، سعی کنید بقیه لباس هایتان ساده و مرتب باشند. شلوار کتان برمودا، پلیور یقه سه سانت و یک بارانی، آیتم هایی عالی برای تکمیل استایل تان به حساب می آیند.

کفش ونس مدل اسلیپ-آن Vans Slip-Ons


این مدل کتانی ونس، به دلیل شکل خاص و راحتی که دارد، مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. این نوع کفش، رنگ های متنوعی هم دارد و این یعنی متناسب با سلیقه ی هر کس یک مدل از آن وجود دارد. از طرح های ساده برای آن هایی که طرفدار مینیمالیسم هستند گرفته تا طرح های چشمگیرتر برای افرادی که جسورترند؛ مدل اسلیپ-آن برای تمام سلایق گزینه مناسبی دارد.

با کفش ونس اسلیپ-آن چی بپوشیم


از آنجا که این مدل ونس با انواع استایل ها هم خوانی دارد، در مراسم های مختلف هم می توان از آن ها استفاده کرد. این کتانی های راحت همانطور که مناسب استایل غیررسمی هستند، در مناسبت های رسمی هم کاربرد دارند. با انتخاب یک جفت کفش کلاسیک و ست کردن آن با شلوار کتان، پیراهن مردانه و یک کت بلیزر بدون کمترین زحمت استایلی فوق العاده رسمی و مجلسی خواهید داشت.

با کفش ونس مدل vans high tops


کفش ونس مدل های تاپساین مدل کفش، به دلیل حجیم بودن، متناسب استایل های غیررسمی است. درحالی که رنگ مشکی این کتانی کارآمدتر از رنگ های دیگر آن است، رنگ سفید آن شیک تر و آراسته تر است. بهتر است کتانی های سفیدتان را با شلوار جین راسته، یک پیراهن دکمه دار سفید و یک کاپشن پارکا ست کنید.

با کفش ونس مید-تاپس چی بپوشیم


کتانی های ونس استایل منحصر به فردی دارند. به همین دلیل اگر با لباس های غیررسمی که کمی متفاوت و خاص اند ست شود، جلوه ی بهتری پیدا می کنند. برای مثال اگر همیشه کتانی را با شلوار جین و تیشرت می پوشید، در کنار آن ها از اکسسوری یا کت جین نازک استفاده کنید.

با صندل ونس چی بپوشیم


هرچند ونس بیشتر به خاطر کتانی هایش معروف است، اما این برند محصولات جذاب و باکیفیت دیگری هم عرضه می کند که صندل هم بخشی از این محصولات است. صندل های ونس انتخابی عالی برای استایل غیررسمی تابستانی محسوب می شوند. این صندل ها در کنار شلوارک، تیشرت و یک کلاه کپ، استایل ساحلی تان را تکمیل می کنند.

ونس های اسلیپ-آن را با لباس های مدرن ست کنید


در عصر کنونی که دنیا با ابهامات و تحولات سیاسی هر روزه مواجه است، آیا دلتنگ شدن برای ایام گذشته چیز عجیبی است؟ کتونی اسلیپ-آن کفشی است که ذهن شما را از هیاهوی قرن 21 دور نگه می دارد؛ اما این ونس های نوستالژیک، مناسب برای ست شدن با سوئیشرت و شلوار ورزشی نیست. کتونی اسلیپ-آن باید اشاره ای به سبک لباس پوشیدن گذشته داشته باشد، اما با لباس های مدرن ست شود.یکی از متخصصات مد عقیده دارد که احیای مجدد کتونی اسلیپ-آن کار سختی است. اما پوشیدن شلوار کوتاه برای عوض کردن ظاهر کفش هایتان، ایده جذابی خواهد بود. در کنار آن از یک اورکت و یک تیشرت ساده یا سوئیشرت استفاده کنید تا استایلی جدید و مدرن داشته باشید.ونس به خودی خود باعث راحتی پاها می شود؛ اما وقتی بند هم نداشته باشد دیگر راحتی و آرامش واقعی را نصیب آدم می کند. تا همین اواخر تنها اسکیت بازها از کتونی های بدون بند استفاده می کردند، اما حالا تقریبا همه از این نوع کتونی ها می پوشند.بنا به عقیده یکی از استایلیست های مشهور، کتونی های کلاسیک بدون بند ونس، مدتی بود که همه جا دیده می شد و پس از آن برندهایی مانند تام فورد، کامن پروجکتس و گیونشی هم چند مدل از این نوع کتونی ها عرضه کردند. او ادامه می دهد: می توانید این مدل کفش کلاسیک را با لباس لنین سرمه ای یا کت و شلوار راه راه نخی بپوشید.

کتونی های ونس ساق بلند را با لباس های روزمره بپوشید


احتمالا اولین باری که کتونی های ساق بلند پوشیدید در دوران نوجوانی تان بوده است که در برابر هم شکل شدن با استایل مردانه مرسوم جامعه، سرکشی می کردید! ما که خوش بین هستیم و فکر می کنیم که اکنون تفکر مقابله با دنیا را کنار گذاشته اید و می خواهید همرنگ جماعت شوید! حالا دیگر وقت آن شده است که کتونی های ساق بلندتان را دوباره امتحان کنید و ببینید بعد از دوران مدرسه چطور باید آن را ست کنید.یکی از افراد متخصص در حوزه استایلینگ می گوید وقتی این کتونی ها را می پوشید به یک استایل غیررسمی و شیک فکر کنید؛ نه استایل مدرسه ای! او توصیه می کند با این نوع کفش کتانی، شلوار جین تنگ، پیراهن فلانل و کت ساده بپوشید؛ همچنین می توانید از هر آیتمی، از شلوار کتان رسمی گرفته تا شلوار شش جیب، بلوز بافت طرح دار تا کاپشن مینیمالیستی، استفاده کنید. اگر آیتمی که می پوشید حالت روزمره دارد و در عین حال خیلی هم گشاد نیست، استایلی فوق العاده خواهید داشت.

با کفش ونس چه جورابی بپوشیم


کفش های ونس را می توان با جوراب یا بدون آن پوشید. اگر می خواهید جوراب از داخل کفش هایتان نمایان نباشد می توانید با کتانی های ساق بلند از جوراب های مچ پا و با کتانی های ساق کوتاه از جوراب های کفی استفاده کنید. این کار باعث راحتی بیشتر پاها شده و بوی بد آن ها را در مقایسه با زمانی که جوراب نمی پوشید، کاهش می دهد. اگر جوراب های معمولی می پوشید سعی کنید چنانچه استایل تان کلاسیک است از جوراب های رنگ خنثی و چنانچه استایلی امروزی تر و مدرن تر دارید از جوراب های پررنگ تر با طرح های شلوغ تر استفاده کنید.
advertising