جوراب های طرح دار اسپورت دخترانه پاییزی و زمستانی

مد و زیباییسایر

- 97/09/05
جوراب های طرح دار اسپورت دخترانه پاییزی و زمستانی

نحوه ست کردن جوراب های طرح دار


اگر فکر میکنید جوراب های رنگی فقط برای بچه ها ست و کل جوراب های مشکی و طوسی بهتره این پست را بخوانید تا بیشتر با روش ست کردن جوراب ها با استایل های مختلف آشنا بشوید.جوراب های طرح دار بسیار جذاب و زیبا هستند، طرح های این نوع جوراب های در نگاه اول کمی بچه گانه و فانتزی به نظر می آیند و لی برای تیپ و مدل های هنری خیلی زیبا و شکیل هستند.تا چند سال پیش شلوار های بلندی که روی کفش تا میخوردند ترند بودند و کلی طرفدار داشتن با این شلوار ها تقریبا می شود گفت جوراب بی اهمیت بود.زمانی که شلوار های کاپری (کوتاه) دوباره به دنیای مد برگشتند کتانی های ساق کوتاه نیز ترند شدنداین کتانی ها رو اکثرا با جوراب های ساق کوتاه میپوشیدند که اصلا قابل رویت نبودند.برای جذابیت بیشتر استایل، استایلیست ها جوراب های بلند را پیشنهاد کردن که حدفاصل بین قسمت پایین شلوار تا کتانی رو بپوشاند. ابتدا این جوراب ها تک رنگ و ساده بودند ولی زمانی زیادی نگذشت که برند های مطرح جوراب طرح های ریز و هیجان انگیزی برای این جوراب ها در نظر گرفتند.
جوراب های طرح دار اسپورت دخترانه پاییزی و زمستانی
این نوع جوراب های طرح دار را هر کسی استفاده نمی کند بلکه بیشتر مخاطبان جوراب های طرح دار جوانان با تیپ و مدل های اسپورت می باشند، این نوع جوراب ها برای افراد خوش ذوق ، خوش سلیقه و هنرمندان طراحی شده است و اغلب مخاطبان این نوع جوراب های طرح دار هنرمندان از جمله بازیگران، خواننده ها موزیسین ها ، طراحان و غیره… هستند.

وجالب اینجاست این نوع جوراب های طرح دار هر تیپ و مدلی را زیبا و خاص جلوه می دهد، شاید با خود بگویید یک جوراب چگونه می تواند تا این حد در تیپ و مدل ما تاثیر گذار باشد، اگر تا به حال این نوع جوراب های طرح دار استفاده نکرده اید برای اولین بار تهیه و تاثیر آن را در تیپ و مدل خود را مشاهد می کنید و می بینید که هر کس جوراب های طرح دار شما را می بینید اولین سوالش این است که آن را از کجا تهیه کرده اید.

در اصل تولید جوراب های طرح دار در دنیا برای اولین بار کشور ایتالیا بوده است. همانطور که همه ما می دانیم ایتالیا مهد مد و لباس در دنیاست، ایتالیایی ها عقیده دارند خوشتیپ و خوش لباس بودن یک شخص بستگی به جوراب و کفش هایش دارد.

جوراب های طرح دار ایتالیایی بیشترشان رنگی و طرح دار واز چندین رنگ شاد و جذاب استفاده شده است. مثلا در بعضی از جوراب های طرح دار عکس و طرح توپ، آدم فضایی لوگو ها، نمادها و یا حتی طرح موزیک، پیتزا و خوراکی استفاده شده است.

اما متاسفانه در کشور ما این نوع جوراب های طرح دار بسیار کمیاب هستند و به سختی می توان پیدا کرد. ولی خوشبختانه کشور ترکیه با مارک bogaro این محصولات یعنی جوراب های طرح دار را با تنوع زیاد و جنس با کیفیت تولید می کند. اما شاید جنس و طرح این جوراب های ترک مثل تولیدات و طرح های ایتالیایی نباشند ولی در مقایسه می توانیم بگوییم که محصولات ترک، کیفیتشان کمتر از محصولات اروپایی نیست و در نوع خود بی نظیر و با کیفیت هستند.

حالا برای ساختن یک استایل جسورانه و خاص میتوانید این جوراب ها را با شلوار کاپری و کتانی های ساق کوتاه بپوشید.البته اوایل فقط جوانان و نوجوانان از این استایل استقبال کردند و کمی زمان برد تا این سبک بقیه افراد جامعه را تحت تاثیر قرار بدهد.این استقبال فقط از جانب مردم عادی نبود و سیاستمداران هم جوراب رنگی پوشیدند.معمولا در اخبار یا مجلات دیده ایم که می گویند قلب دوم انسان در پاهایش قرار دارد و مراقبت از آن حائز اهمیت می باشد. سعی کنیم همیشه کفش و جوراب های راحت را انتخاب کنیم ولی متاسفانه امروزه کمتر از اصل پیروی می کنند، خیلی مهم است و نباید درد و ناراحتی ها را در پاها احساس کرد پس مراقب باشیم وسعی کنیم برای قلب دوم خود محصولات با کیفیت راحت و اورجینال را تهیه و استفاده کنیم.
advertising