قواعد کلی پوشیدن جوراب مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/24
قواعد کلی پوشیدن جوراب مردانه
برای پوشیدن لباس آقایان، انتخاب وهماهنگ کردن جوراب مردانه با شلوار مهم می باشد.نکته مهم در انتخاب جوراب مناسب، تناسب بافت و جنس جوراب با بافت و جنس و ضخامت شلوار می باشد.

جوراب این مهمی که شاید زیاد به آن توجه نکنیم بسیار هم اهمیت دارند.

جوراب‌ها بخش آشکاری از لباسمان هستند، واهمیت ان ها هم زیاد می باشد آنها عرق پای ما را جذب می‌کنند، و از پاهایمان در مقابل ساییدگی و خیلی چیزهای دیگر محافظت می‌کنند. یک جفت جوراب بد می‌تواند به پاهای شما آسیب برساند و روی اخلاق تان تآثیرمنفی بگذارد در حالیکه یک جفت جوراب خوب می‌تواند بسیار مفید عمل کند.

جوراب‌ها، سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند پس به نظر می رسد پوشدن آن دلایل مختلفی از قبیل سلامتی ، گرم نگه داشتن پاها در فصلهای سرد سال ،مرتب تر شدت تیپ شما و... دارد.

زمانی جوراب دست بافته ودست دوز وجود داشته البته هم اکنون هم بعضی جاها این فعالیت ادامه دارد.

در داستان‌ها و تعطیلات مختلف جوراب ها نیز حضور داشتند، مانند کریسمس که در کشورهای غربی جشن گرفته می‌شود و بابانوئل هدیه‌ها را در جورابهای مرتب شده‌ی مردم قرار می‌دهد.
البته جوراب‌ها انواع مختلفی دارند، مانند جوراب‌هایی که با لباس‌های سنتی کره پوشیده می‌شوند. اما جورابها فقط یک قطعه‌ی کاربردی نیستند، بلکه می‌توانند توجهات را نیز به شما جلب کنند.
در لباس سنتی ایرانی در بعضی مناطق نیز جوراب های سنتی وجود دارد.
ما قواعدی را برای پوشیدن جوراب را در اختیار شما قرار می دهیم .
و البته ما از شما می‌خواهیم که سبک خودتان را ایجاد کنید و از این قوانین تنها بعنوان راهنما استفاده کنید البته سبکی که قابل قبول باشد. لازم است که چیزهای بیشتری در مورد جوراب‌ها بدانید، زیرا با این کار، نگرش بهتری به استایل، و لباس پیدا می‌کنید، و ممکن است چیزهایی را متوجه شوید که قبلا نمی‌دانستید و اگر دوست داشتید از آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

جوراب‌هایی که شما می‌پوشید باید به شلوارتان بیاید. این قاعده به شما ظاهری موجه و مناسب می‌دهد. با اینحال هنگامیکه سبک خود را می‌شناسید و می‌خواهید شخصیت‌تان را از طریق جوراب‌ها و بطور کلی لباس‌ها نشان دهید، می‌توانید این قانون را نقض کنید و شخصی‌تر رفتار کنید. می‌توانید جوراب‌هایی تهیه کنید که رنگی هستند، طرح دار هستند، یا به طرق دیگر متفاوت هستند و حتی آنها را با کراوات یا کفش‌ خود ست کنید البته کمی عجیب است.

گفته می‌شود که قاعده ی وجود جوراب‌ها برای ادغام کردن کفش و شلوار والبته برای شلوارهای بلند است، و قرار نیست که شما پوست بین آنها را نشان بدهید

جوراب‌ها مانند سایر تکه‌های لباسی که می‌پوشید، باید با کل پوشش و موقعیت مربوطه مطابقت داشته باشند و جورابهای ورزشی را با کت‌های مردانه‌ی نیمه رسمی نپوشید یا بالعکس چون جالب نیست.

سعی کنیم از جوراب‌هایی که سوراخ دارند استفاده نکنید که مرتب تر به نظر برسید.

سایز جورابتان را بدانید، در غیر اینصورت جریان خون به پاهایتان توسط جوراب مسدود می‌شود و یا پاهایتان در جوراب شناور میشود اگر مطمئن نیستید، چندین جوراب را امتحان کنید تا زمانیکه دقیقا سایزتان پیدا کنید اما این حقیقت را به یاد داشته باشید که سایزهای جوراب تولید کننده‌های مختلف می‌توانند متفاوت باشند.
advertising