نحوه ست کردن نیم بوت زنانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/15
نحوه ست کردن نیم بوت زنانه

با نیم بوت دخترانه و زنانه چه بپوشیم


پوشیدن نیم‌ بوت‌ زنانه برای بسیاری از افراد به دلایل مختلف کار مشکلی است؛ زیرا در این افراد حس شلخته بودن ایجاد می‌ کند یا احساس می‌ کنند ساق‌ پاها کوتاه‌ تر و مچ پاها پهن به نظر می رسد. اما چرا وقتی افرادی را می‌ بینیم که از این سبک نیم بوت پوشیده اند این احساس ایجاد نمی‌ شود؟ در این مطلب روش‌ هایی برای خوشتیپی با نیم بوت زنانه را ارائه می‌ کنیم که باعث پهن به نظر رسیدن مچ پاها نشود.انواع مختلفی از نیم بوت وجود دارد. شما می ‌توانید از نیم بوت در فصل پاییز و بهار استفاده کنید. پس باید حتماً یک جفت از آن را داشته باشید. این راهنما چند راه ‌حل خوب برای پوشیدن نیم ‌بوت معرفی می کند؛ همچنین نکاتی برای رسیدن به ظاهری زیبا و لاغر با پوشیدن این کفش های زیبا را ارئه می کند.به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به استایلی متفاوت لازم نیست دقیقاً همین سبک نیم بوت ها را داشته باشید، از این راهنما به عنوان ایده هایی برای پوشیدن کفش های خود استفاده کنید.
نحوه ست کردن نیم بوت زنانه

قرار دادن شلوار در نیم بوت زنانه


شلوار خود را درون نیم بوت قرار دهید تا از لحاظ ظاهری پاهای کشیده تری داشته باشید. بسیاری از شلوار های جین این امکان را فراهم نمی کنند که شما بتوانید به راحتی شلوار را درون نیم بوت قرار بدهید، به همین دلیل بهترین گزینه لِگ ها هستند.

چند تا یا نیمه تا زدن پایین شلوار


چند تا زدن پایین شلوار جین ظاهری دوست داشتنی با نیم بوت به وجود می آورد. خصوصاً اگر کمی از مچ پا مشخص باشد. این کار باعث می شود مچ پا پهن به نظر نرسد. این استایل با شلوارهای جین جذب فوق العاده می شود. درصورتی که پایین شلوار های راسته یا گشاد را چند تا بزنید باعث می شود پاها کوتاه به نظر برسند.در هنگام پوشیدن شلوار جین به خاطر داشته باشید که به نمایش گذاشتن مچ پا نکته کلیدی برای آن است تا لاغر به نظر برسید.یکی از راه حل ها برای اینکه بتوانید این فاصله بین نیم بوت و شلوار جین را فراهم کنید، آن است که یک بار پایین شلوار را تا بزنید. بهتر است شلوار جین بلند باشد تا قسمت تا زده بلندتر شود، زیرا این کار استایل شما را زیبا تر می کند.یکی از راه هایی بسیار راحت نیمه تا زدن پایین شلوار است. این کار استایلی ساده و راحت به شما می دهد که در کنار یک مانتو گشاد و یک عینک آفتابی شیک ظاهری فوق العاده برای آخر هفته ای به یاد ماندنی ایجاد می کند. اگر می خواهید ظاهری جالب تر داشته باشید بهتر تای شلوار هم اندازه نباشند؛ آن ها را به یک اندازه تا بزنید ولی با زوایای مختلف.

پوشیدن جوراب روی لِگ با بوت


شاید پوشیدن جوراب روی لِگ برای شما هم مشکل باشد، اما ارزش امتحان کردن دارد. اگر جوراب را زیر لِگ بپوشید باعث می شود که مچ پا پهن به نظر برسد و این چیزی است که از آن فرار میکنیم.
چند نکته را برای پوشیدن جوراب روی لِگ در نظر داشته باشید:
پوشیدن جوراب روی لِگ باعث می شود که استایلی بانمک و زمستانی داشته باشید. برای این کار بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید تا از جلب توجه جلوگیری کنید.جوراب های کوتاه تر برای این کار بهتر هستند زیرا کمتر جمع می شوند و به همین دلیل مچ های شما پهن به نظر نخواهد آمد. از پوشیدن جوراب روی شلوار جین واقعاً خودداری کنید، مگر اینکه شلوار جین کاملاً جذب ونازک باشد، زیرا در غیر این صورت شلوار جین زیر جوراب جمع می شود و ظاهر خوبی ایجاد نمی کند.

استایل تک رنگ یا مونوکروم با نیم بوت زنانه


ایجاد ظاهری تکرنگ روشی ایده آل برای پوشیدن نیم بوت هایی است که کمی بلند هستند. احتمالاً شما هم برای پوشیدن نیم بوت هایی که کمی بلندتر هستند دچار مشکل شده اید زیرا مچ پا را کتاملاً می پوشاند. یک جوراب شلواری مشکی یه همراه یک دامن راسته مشکی شما را به یک خط باریک تبدیل می کند و در این صورت دیگر اندازه نیم بوتتان به چشم نخواهد آمد. برای اینکه ظاهرتان یکدست نشود بهتر است از پیراهن هایی که طرح دارند استفاده کنید. جوراب شلواری های قهوه ای را با نیم بوت قهوه و خاکستری ها را نیز با هم بپوشیدومی توانید جوراب شلواری خردیلی خود را با نیم بوت قهوه ای روشن هماهنگ کنید.

پوشیدن جوراب شلوار رنگی با نیم بوت


با پوشیدن جوراب شلوار های رنگی به همراه نیم بوت به ظاهر خود کمی رنگ اضافه کنید.اگر تا کنون فکر می کرده اید که نیم بوت فقط برای فصل های سرد سال است بهتر است قبل از اینکه بخواهید نیم بوت را با بوت ها برای زمستان بعدی کنار بگذارید، از این ایده ها استفاده کرده وبرای فصل بهار ظاهری شیک و متفاوت برای خود به وجود آورید.
advertising