چگونه با کت و شلوار کفش اسپرت بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/25
چگونه با کت و شلوار کفش اسپرت بپوشیمدر نگاه اول شاید جمله ست کردن کت و شلوار و کفش ورزشی برای بسیاری از افراد ناآشنا و تعجب آمیز باشد، اما با این حال به تازگی در صنعت مد و فشن آقایان یک موج جدید از ست کردن کت و شلوار با کفش ورزشی به وجود آمده است که آقایان بسیاری از آن استقبال کرده‌اند و این ست را برای هر نوع مراسم یا موقعیتی استفاده می‌کنند. در واقع از ملاقات‌های کاری گرفته تا مراسم رسمی مانند عروسی یا برای استفاده روزمره مانند خرید شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی که درباره اصول ست کردن کت و شلوار و کتانی برای آقایان در این مقاله جمع‌آوری کرده‌ایم تیپ خاص و جدید و ایده‌آل خود را داشته باشید.
چگونه با کت و شلوار کفش اسپرت بپوشیم

انتخاب کت و شلوار کژوال و ست کردن با کفش ورزشی


انتخاب یک دست کت و شلوار مشکی و ست کردن آن با کفش ورزشی به مراتب سخت‌تر از انتخاب کت و شلوار کژوال و ست کردن آن با کفش ورزشی است. از این رو ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم و آن استفاده از یک دست کت و شلوار روشن با یک پیراهن سفید و کفش ورزشی آبی است. شما می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌ها یا پوشت و دستمال جیب یا یک کروات آبی یک هارمونی بسیار زیبا برای استایل راحتی خود ایجاد کنید.

هماهنگ سازی رنگ در کت و شلوار و کتانی


یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید کفش کتانی باید به آن توجه کنید، رنگ آن است به خصوص اگر قرار است کفش کتانی خود را با کت و شلوار ست کنید باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگی خوبی با رنگ کت و شلوار شما داشته باشد. معمولا کت و شلوارهایی که رنگ خنثی دارند با کفش‌هایی که رنگ تیره‌تری دارند بهتر ست می‌شوند به طور مثال کت و شلوار خاکستری با کفش قرمز ترکیبی خوبی را به وجود می‌آورد و یا کت و شلوار به رنگ خاکی با کفش آبی هارمونی بسیار خاص و زیبایی دارد.علاوه بر رنگ کفش شما باید توجه خاصی به انتخاب رنگ پیراهن زیر کت هم داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در استایل شما دارد. به طور مثال شما می‌توانید پیراهن و کفش ورزشی خود را به یک رنگ انتخاب کنید تا یک تیپ کژوال و بسیار عالی با هارمونی و همانگی رنگ متعادلی را تجربه کنید.

استفاده از کت و شلوار و کتانی در موقعیت های مختلف


اگر می‌خواهید تیپ اسپرتی داشته باشید می‌توانید برای ست کردن کت و شلوار و کتانی از کت و شلوارهای اسپرت استفاده کنید و یا یک راه بهتر استفاده از پیراهن اسپرت و انداختن آن روی شلوار است. برای داشتن تیپ اسپرت و ست کردن کت و شلوار با کفش ورزشی در این بخش چند نکته را یادآور می‌شویم:
به جای استفاده از پیراهن‌های کلاسیک و مجلسی از تیشرت اسپرت استفاده کنید.
شلوار خود را با تیشرت خود ست کنید و یا اگر از ژاکت چرمی یا جلیقه استفاده می‌کنید آن را با کفش کتانی خود ست کنید تا هارمونی استایل شما زیبا جلوه کند.
می‌توانید اگر زیر کت خود از ژاکت استفاده می‌کنید آن را با شلوار جین ست کنید. البته توجه داشته باشید که هماهنگی رنگ‌ها را رعایت کرده باشید.
از پوشیدن کروات یا پاپیون خودداری کنید.
و در آخر حتما سعی کنید اعتماد به نفس تجربه یک استایل و سبک پوششی جدید را داشته باشید و سعی کنید نظرات دیگران را راجع به پوشش خود بپرسید تا بتوانید با یک استایل بسیار شیک و ویژه در هر موقعیتی حضور پیدا کنید.

استایل کلاسیک با کت و شلوار و کفش کتانی


به اندازه ی کافی با کفشاتون توجه هارو جلب میکنین ، پس نیازی نیست از پیراهن های طرحدار و کت شلوار های رنگی استفاده بکنید .
با یک کت با تن خوری Slim fit و کفش های کتانی سفید شروع کنید . هر چقدر مینیمالیسم باشین ، همونقدر زیبا خواهید بود . از شلوار هایی با تن خوری Slim fit و یا Slim استفاده کنید ، چون شلوار های گشاد اصلا مناسب نخواهند بود .

از کتانی های ارزان با کت و شلوار دوری کنید


مثل کفش های روزمره خود ، باید در خرید این کفش ها هم توجه و هزینه ی کافی به خرج بدین . مواد با کیفیت و نحوه ی ساخت و دوخت کفش خیلی مهمه و گویای خیلی چیزاست . چون قراره این کفشا توجه زیادی رو به خود جلب کنه ، پس نباید اونارو از مغازه سر کوچتون خریداری کنید .

بین کفش ها و لباساتون ارتباط رنگی محسوس برقرار کنید


هر چقدر بیشتر بتونین بین کفش ها و لباساتون ارتباط رنگی برقرار کنین ، اونقدر زیبایی کفشاتون بیشتر میشه .ترکیب رنگی بین کتانی ها با سایر لباس ها میتونه خیلی ساده و در عین حال سخت باشه . سعی کنید این ارتباط رو نامحسوس بکنید . مثلا اگه کت سرمه ای پوشیده باشین ، نشانه هایی از اون رنگ ، رو بند با لوگوی کفش بهتر از اینکه کفشتون کلا سرمه ای باشه . وگرنه شبیه لباس سرهم میشه .بهترین گزینه میتونه پوشیدن پلیور یا کراوت با رنگ مشابه کفش کتانی باشه .

از رنگ های خیلی روشن دوری کنید


همونطور که پوشیدن کفش نئونی با لباس های ورزشی کاملا سیاه ، خوب به نظر نمیرسه ، با کت شلوار هم خوب بنظر نمیرسه و همه فکر میکنن که کفشای اصلیتونو تو باشگاه گم کردین و مجبور شدین اینارو بپوشین .به طوری کلی کتانی هاتونو در رنگ هایی انتخاب کنید که اصلا به فکر کسی نرسه که اونارو واسه باشگاه بپوشه .

کفش ها رو به نمایش بزارین


با کفش های رسمی اشکالی نداره که شلوارتون روی کفشاتون افتاده باشه ولی چون توجه ها پیش شماست ، پس باید به بهترین نحو بتونین اندازه ی بین کفش و شلوارتون رو تنظیم کنید و اجازه ندین که شلوار روی کفشتون بیوفته .

خیلی رسمی نباشین


هدف اصلی پوشیدن کفش کتانی ، ایجاد یک استایل ریلکس میباشد . پس نیازی نیست که مدل هایی رو انتخاب کنید که حالت رسمی داشته باشن . حتی میتونین کمی هم با رنگ های مختلف بازی کنید ولی نباید اصل اساسی ، یعنی سادگی فراموش بشه .

از جزئیات بیش از اندازه دوری کنید


با اینکه طرز پوششتون از استایل ریلکستون خبر میده ، ولی نباید برای محیط های کاری زیاده روی کنید . اگه دوست دارین با کت شلوار و کفش کتانی به سر کار برین ، خوبه ولی سعی نکنید از پیراهن های یقه برگردان خیلی رسمی و یا سنجاق کراوت استفاده کنید .هر چقدر طرز پوششتون کم جزئیات باشه ، بیشتر با کفشای کتونی تون ست میشه .
advertising