با کت و شلوار طوسی چه بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/26
با کت و شلوار طوسی چه بپوشیممعمولا آقایان از سه رنگ کت و شلوار برای مراسم ها و محیط کار استفاده میکنند، سورمه ای ، مشکی ، طوسی. همیشه نکته ای که برای آقایان کت و شلوار پوش وجود دارد نحوه ست کردن پیراهن با رنگ کت و شلوار است.ست کردن کت و شلوار طوسی دارای نکات منحصر به فردی است که با رعایت این نکات میتوانید تاثیرگذاری خود را بیشتر و استایل شیک تری داشته باشید.
کت شلوار طوسی به دلیل اینکه رنگ سردتری نسبت مشکی است در محیط های رسمی و کار نیز استفاده شود. نحوه ست کردن پیراهن با رنگ طوسی چیزیست که در ادامه این مطلب در موردش صحبت خواهیم کرد.

با کت و شلوار طوسی پیراهن چه رنگی بپوشیم؟


به جز پیراهن های سفید و مشکی که بهتر است ساده باشد، شما می توانید پیراهن های رنگی دیگر را طرح دار انتخاب کنید. در مورد طرح های راه راه، راه راههای باریک و عمودی بهترین گزینه برایتان محسوب می شوند. سفید. صورتی کمرنگ. آبی آسمانی. سرمه ای. بنفش کمرنگ. مشکی. طوسی کمرنگ
با کت و شلوار طوسی چه بپوشیم

بهترین کفش برای کت طوسی پر رنگ


بهترین مدل کفش برای کت طوسی پررنگ، کفش های رسمی و کلاسیک مانند آکسفورد یا لوفر هستند. کفش مشکی نیز بهترین رنگی است که می تواند با کت و شلوار طوسی به زیبایی ست شود. از پوشیدن کفش های قهوه ای و کرم با این رنگ کت خودداری کنید زیرا حالتی غیررسمی به ظاهرتان می بخشد.
پس انتخاب های شما:کفش مشکی(انتخاب اول)• کفش دیگر(انتخاب دوم)

اکسسوری های مناسب با کت و شلوار طوسی


برای این که ظاهرتان را تکمیل کنید، اکسسوری ها بهترین گزینه ها هستند. یک دستمال جیبی، کمربند، کراوات یا کیف دستی مطمئنا جذابیت ظاهر شما را دو چندان خواهد کرد. اما باید نکاتی را هنگام انتخاب آنها در نظر بگیرید:کیفی که به دست می گیرید بهتر است کیفی از جنس چرم مرغوب با طراحی مدرن باشد.در مورد ساعت، هم می توانید ساعتی مدرن و هم ساعتی رسمی و کلاسیک به دست تان کنید.

دستمال جیبی برای کت و شلوار طوسی


بهتر است دستمال جیبی که انتخاب می کنید طرحدار باشد تا در کنار رنگ خنثی و ساده کت طوسی تان، جلوه ای خاص به ظاهرتان ببخشد.

کراوات برای کت و شلوار طوسی


یک قانون کلی در مورد کراوات وجود دارد که می گوید رنگ آن باید در تضاد با رنگ کت تان باشد. از این رو رنگ های مشکی، قرمز، سرمه ای، جیگری، آبی و سبز از بهترین رنگ های کراوات برای کت و شلوار طوسی است.

ست کت و شلوار طوسی و پیراهن سفید با کراوات مشکی


یکی از رنگ های پرکاربرد و همیشگی که مورد استقبال افراد بسیاری قرار میگیرد، پیراهن سفید با کت و شلوار طوسی است. این رنگ برای جلسات کاری بسیار مناسب است. اگر با زدن کراوات مشکلی ندارید، ست کردن رنگ کراوات مشکلی با پیراهن سفید و کت شلوار طوسی بهترین ترکیبی ممکن خواهد بود.

ست کت و شلوار طوسی و پیراهن یاسی با کراوات صدفی


در فصل گرم استفاده از رنگ یاسی و کت و شلوار طوسی روشن یکی از ترکیبهای زیبا و جذابی است که میتوانید انتخاب کنید. معمولا برای اینکه رنگ طوسی از حالت مردگی خارج شود از رنگ یاسی برای ترکیب ست استفاده میکند.

ست کت و شلوار طوسی پیراهن یاسی با کراوات بنفش


اگر میخواهید کمی حرفه ای تر و شیک تر به نظر برسید یکی از پیشنهادهای ممکن، استفاده از پیراهن یاسی با کراوات بنفش است.

رنگ کفش متناسب با کت و شلوار طوسی


مشکی رنگیست که براحتی با رنگ طوسی ست میشود. اگر بخواهیم رنگ مشکی را با کت و شلوار طوسی ست کنیم ، بهترین قسمت پوشش کفش است. کفش مشکی یکی از انتخاب خوب برای ست شدن با شلوار طوسی است.

خلاصه ست کردن رنگ طوسی در یک نگاه


بهترین رنگ پیراهن ممکن برای ست کردن کت و شلوار طوسی رنگهای سفید ، یاسی ، صورتی و آبی روشن است.
بهترین رنگ کفش متناسب با طوسی ، رنگ مشکی است.
اگر میخواهید با کت و شلوار طوسی کراوات بزنید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگهای بنفش ، صدفی و مشکی است. این مهم به این بستگی دارد که پیراهن چه رنگی بپوشید.
دکمه سر آستین خود را نقره ای انتخاب کنید.
طوسی روشن متناسب فصل های گرم و طوسی تیره متناسب فصل های سرد است.
advertising