راهنما انتخاب و خرید انواع کیف مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/17
راهنما انتخاب و خرید انواع کیف مردانهکیف مردانه از دید بسیاری از آقایان کم اهمیت به شمار می آید. اما درست زمانی که فکر می‌کنید که دیگر در مد مردانه هیچ‌چیز کم ندارید، اتفاقی می‌افتد که شما را از این خیال باطل احساس شیک‌پوشی بیرون می‌کشد. تمام لباس‌های‌تان دقیقاً اندازه و برازنده‌ی اندام‌تان است. یک کمد کامل پر از جامه‌های عالی دارید و حتی مجموعه وسیعی از کفش‌های معرکه و همیشه تمیز دارید. ولی ناگهان یک روز می‌بینید باوجود این همه انتخاب پوشیدنی باز هم چیزی در این میان خالی است که باید به شما اضافه شود.
راهنما انتخاب و خرید انواع کیف مردانه

ویژگی کیف مردانه مناسب


انکار نمی‌کنم. رک و پوست‌کنده اعتراف می‌کنم که انتخاب کیف مناسب می‌تواند اغلب اوقات کاری گیج‌کننده و حتی ترسناک باشد. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب کیف دردسترس است، به‌طوری که کیف‌ها در هزاران رنگ، جنس و اندازه و همچنین در طیف وسیعی از قیمت‌ها عرضه می‌شوند. با وجود این تعدد انتخاب‌هایی که باید مورد ملاحظه قرار بگیرند، آگاهی از نقطه‌ی شروع یا حتی زمان خاتمه دادن به آن هم به کار سختی تبدیل می‌شود. این مسائل باعث می‌شود که اغلب افرادی مانند ما همچنان بی‌کیف بمانند یا اینکه نهایتا خود را روی انتخابی قانع می‌سازیم که اصلا علاقه و تمایلی به آن نداریم.به‌ علاوه اینکه عوامل تأثیرگذاری چون سودمندی، کاربرد و مردانه بودن در کنار دیگر جنبه‌های سبک پوشش مردانه در انتخاب کیف ایده‌آل اهمیت بسزایی دارند.

هفته‌ی پیش یکی از دوستانم به من گفت:مشکل بعضی کیف ها اینجاست که مدام پیش خود فکر می‌کنم نکند وقتی با خودم کیف همراه می‌برم مانند زن‌ها می‌شوم.به دوستم گفتم که این گونه تصورات ناشی از دو دلیل است. اول اینکه، در حالیکه مردی در شرایط وی به کیفی از جنس زمخت و محکم مانند جیر یا کتان نیاز دارد، اما ما هنگام خرید فقط کیف‌هایی را می‌بینیم که مانند کیف و کوله‌ی بچه مدرسه‌ای‌ها کمی زیادی پرطرح و جلف هستند و چندان تناسبی با آنها ندارند.
دوم اینکه، دوست ما کیف فوق‌العاده ای خریده بود و از نوع مد آوانگارد محسوب می‌شد. اما خود او یک بار هم فرصت نکرد که حتی نیمی از وسایل مورد استفاده روزانه‌اش مانند کتاب‌ها، دفترچه یادداشت، نوشت‌افزارها و تبلت را در آن کیف جای دهد.
اگر شما هم تجربه‌ی مشابهی داشته‌اید، پس عوامل تاثیرگذار در انتخاب کیف: یعنی سودمندی، کاربرد و طرح مردانه را هنگام خرید فراموش نکنید. وقتی احساس کنید که کیف‌تان مناسب کاربرد استفاده‌ی روزانه‌تان است، حمل آن نیز برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد.
در ادامه پنج نوع متفاوت از کیف‌های ضدحماقت و فوق‌العاده مناسب را برای هر آقای خوش‌پوش کیف‌دوستی معرفی خواهیم نمود.

راهنما انتخاب و خرید ساک ورزشی مردانه مناسب


اگر شک دارید، این نوع ساک واقعا مناسب افراد همیشه در رفت و آمد است. این ساک، گزینه‌ی پیش‌فرض محسوب می‌شود چراکه می‌تواند کاربردهای روزمره‌ی متنوعی داشته باشد و در عین حال، جلوه‌ی شیک و باکلاسی هم به فرد می‌بخشد.این ساک مخصوصا برای ورزشکاران و باشگاه‌‌روهایی که می‌خواهند همه‌ی وسایل‌شان را دم دست داشته باشند، گزینه‌ای ایده‌آل است. این ساک همچنین همراه خیلی خوبی برای افرادی است که همیشه آخر هفته را به پاتوق خود می‌روند. آنهایی که دوست دارند از همه‌ی لذت‌های زندگی به استثنای دنیای کار، لذت ببرند، این نوع کیف را اساسا به عنوان یکی از پوشاک قابل‌حمل خود می‌شناسند.یکی از این نوع کیف‌ها را در اندازه‌ی متوسط «مدیوم» انتخاب کنید که در صورت امکان، از جنس چرم قهوه‌ای باشد. مخصوصا در مواقعی که به دنبال کیفی همه‌کاره هستید، جنس چرم نسبت به کتان بسیار منعطف‌تر است و همچنین با اکثر مدها و استایل‌های پوشش هم خوب جور درمی‌آید.

راهنما انتخاب و خرید کیف دستی مردانه مناسب


این همان لغتی است که در گوش اکثر مردان متولد دهه‌ی 90 میلادی زنگ ترس می‌اندازد؛ کیف دستی هراس‌انگیز! اما نگران نباشید، نسل جدیدی از آنها رسیده است که دیگر از شر تار عنکبوت‎‌های خاک‌آلود روی ساک‌های دستی قدیمی خلاص شده‌اند که تا همین بیست سال پیش پدرهای کت و شلوار و چکمه‌پوش به آن عادت داشتند. این کیف‌های دستی جدید طراحی ظریف و باریک‌تری دارند و کمتر جعبه‌مانند و بدقواره هستند. این خصوصیات موجب شده که این کیف‌ها گزینه‌ی ایده‌آلی برای آقایان امروزی باشد که تنها با حمل لپتاپ و چند ورق کاغذ نیازشان تامین می‌شود.اگر در محیطی کاری‌تان پوشیدن کت و شلوار رسمی الزامی است، پیشنهاد می‌کنم یک کیف دستی چرم مشکی برای خود تهیه کنید. در غیر این صورت، کیف دستی برزنتی مناسب استفاده‌های غیررسمی‌تر است و همچنین ظاهر مردانه‌‌ای دارد. کیف دستی برزنتی ایده‌آل افرادی است که می‌خواهند کیف رودوشی نامه‌رسان‌ها را کنار بگذارند (که کمتر کاربردی و به‌نظر من زنانه‌ است) و یک کیف حسابی داشته باشند.

راهنما انتخاب و خرید کوله پشتی مردانه مناسب


همان‌طور که همه می‌دانیم، مد سراسر روایت چرخه‌ای از مد، دِمُده، دوباره مد و دِمُده شدن است. هرچه که از مد میافتد، دوباره مد می‌شود و حالا نیز این پدیده در رواج دوباره‌ی مد کوله‌پشتی بروشنی دیده می‌شود. کوله‌پشتی بدون نیاز به حمل دستی، با حداقل سختی و دردسر و بهره‌مند از فضای فوق‌العاده جادار می‌تواند بهترین انتخاب برای دانشجویان، دانش‌آموزان، مردم عادی، دوچرخه‌سوارها و موتورسوارها باشد.اگر قصد خرید کوله‌پشتی را دارید، بهتر نیست رنگ‌ها نامتداولی مانند آبی لاجوردی یا زرد قناری را انتخاب کنید تا حقیقتا کمی از روح زندگی را به شکل و شمایل خود بدمید؟

کیف پستچی یا رو دوشی مردانه


کیف های رو دوشی در بین مردان طرفداران بسیاری دارند. این نوع کیف قابلیت یک جیب بزرگ تر را برای آقایان فراهم می کند. اگر عینک طبی یا آفتابی به چشم می زنید، می توانید قاب آن را در این کیف ها قرار دهید. کیف پول های کتی، به هنگامی که کت به تن ندارید، داخل کیف های پستچی می روند. به طور خلاصه هم جیب های شلوار تان آسایش دارند و هم

چمدان واقعی


همه‌ی ما چمدانی را در هر شکل یا طرحی در خانه آماده و حاضر داریم. اما کاربرد عادی آن مناسب مسافرانی است که به فضای بیشتر از حداقل جا برای حمل وسایل خود نیاز دارند، یعنی از آن چمدان‌هایی که برای سفرهای دو یا سه روزه در ماه کفایت می‌کند.خوشبختانه تنوع بالایی از انواع چمدان‌ها در بازار موجود است، پس تنها مسئله پیدا کردن طرح یا مدل مناسب‌تان است. توصیه می‌شود که چمدان چرخ‌داری در طرح مستطیل ایستاده تهیه کنید و همیشه هم چمدان خود را در رنگ خنثی مانند طوسی، خاکستری یا مشکی بخرید. برای آن دسته از پسرانی که هنوز کیف دستی صورتی را ترجیح می‌دهند، باید بگوییم: خجالت داره، بزرگ شو! اگر این دسته از پسرها همچنان مثل دختربچه‌ها رفتار کنند، نهایتا در فرودگاه موقع تحویل چمدان‌ها، بجای کیف دستی خودشان اشتباها کلی کیف زنانه گیرشان خواهد آمد!
advertising