رنگ هایی که با قهوه ای ست می شوند

مد و زیباییسایر

- 97/09/27
رنگ هایی که با قهوه ای ست می شوندرنگ قهوه ای جزو رنگ های پرکاربرد با هر مناسبتی به حساب میاد. این رنگ تداعی کننده ی رنگ چوب و درخت است و حس آرامش رو به ما القا می کنه. این رنگ جزو دسته رنگ های گرم محسوب میشه و از ترکیب رنگ قرمز و سبز به وجود میاد. قهوه ای رنگ سنگینیه و معمولا به صورت تک رنگ یا نهایتا از طیف رنگی خودش در کنارش استفاده میشه. ولی اگه بیشتر به طبیعت دقت کنیم میبینیم که رنگ قهوه ای یا بهتر بگم طیف قهوه ای در خیلی جاها با رنگ های متفاوتی دیده میشه و ترکیبات قشنگی رو هم میسازه. در اولین قدم باید با چرخه رنگ آشنا شوید چون این دایره براساس هماهنگی و همخوانی رنگ ها چیده شده است و نشان می دهد که چگونه رنگ ها در کنار هم باعث افزایش و کاهش قدرت انعکاس یکدیگر می شوند. در نگاه اول کشف این چرخه کمی پیچیده به نظر می رسد اما واقعا کار سختی نیست. ابتدا رنگ ها را بشناسید.در این مطلب در مورد رنگ قهوه ای و ترکیبش با سایر رنگ ها با شما صحبت خواهیم کرد.رنگ قهوه ای ، قرمز یا نارنجی با شدت نور بسیار کم است. این نام به محدودهٔ وسیعی از رنگ ها از شیری گرفته تا قهوه ای سوخته اطلاق می شود. از مخلوط رنگ قرمز و سیاه هم به دست می آید.

ست لباس قهوه ای و فیروزه ای


از رنگ سبز کمی به سمت رنگ آبی هم اگه برید مثلا رنگ های فیروزه ای که رنگ زرد به کار رفته در آن بیشتره و باعث درخشندگی فیروزه ای شده، میبینید که در کنار قهوه ای ست زیبایی رو به وجود میارند. اگه رنگ قهوه ای شما تیره هست، بهتره از رنگ های شفاف و روشن تر کنارش استفاده کنید که کمی به لباس حس تحرک و شادابی بده.

ست لباس قهوه ای و زرشکی


اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست ، می توانید تن های تیره تر آن را همراه با لباس های قهوه ای خود بپوشید ، مثلا یک کیف زرشکی چرم به همراه مانتو قهوه ای . این ترکیب گرم و زیبا است و هارمونی بالایی دارد.

ست لباس قهوه ای و آبی روشن


آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. پس می توانید در پاییز پوتین های قهوه ای خود را با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

ست لباس قهوه ای و مشکی


ترکیبی که قبلا ممنوع بود و حالا به یک توصیه مد تبدیل شده است.پس اشکالی ندارد ، اگر در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید.در گذشته اگر این دو رنگ را با هم ترکیب می کردید ، شاید باعث خنده دیگران می شد.اما اکنون می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید،زیرا اکنون توصیه اکثر طراحان مد ترکیب رنگ لباس قهوه ای با رنگ مشکی می باشد.

ست لباس قهوه ای و سبز ارتشی


اولین رنگی که با قهوه ای ست میشه و به چشم همه ی ما آشناست ، رنگ سبزه . این ترکیب همونطور که میدنید جزو بیشترین ترکیب رنگ هاییه که ما به چشم خودمون دیدیم که بسیار هم زیباست. حالا شما میتونید از هر رنگ سبز یا قهوه ای که لباس دارید یا علاقمند هستید توی این ست استفاده کنید.اگر عاشق رنگ سبز هستید تن خاکستری آن را که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید.این ترکیب زیبا باعث می شود سردی رنگ قهوه ای تا اندازه ای تعدیل شود.اگر خواستید لباس قهوه ای خود را در طبیعت رنگ سبز ادغام کنید.فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

ست لباس قهوه ای و کرم


یک رنگ هم خانواده از قهوه ای اما بسیار روشن تر باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید که از این تیرگی و روشنی می توانید برای عمق دادن به تیپ خود استفاده کنید.رنگ قهوه ای و بیشتر در کیف و کفش های چرم دیدیم و گزینه ی مناسبیه برای لباس هایی که به این رنگ ها ست میشه. این رنگ رو میتونید در طیف رنگ خودش توی لباس هاتون هم استفاده کنید و یک ست کاملا کرم و قهوه ای بسازید. این ترکیب توازن خوبی داره و اگه کل لباستون هم از این رنگ استفاده کنید باز هم خیلی توی چشم نمیزنه.

ست لباس قهوه ای و صورتی


خانم های عاشق صورتی نگران نباشند آن ها می توانند با لباس های قهوه ای خود صورتی هم بپوشند ،مثلا شال صورتی و مانتوی قهوه ای . اگر در مهمانی ها به دنبال ترکیب رنگی فانتزی و گرم می باشید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید.رنگ قهوه ای به طور باور نکردنی در کنار رنگ صورتی صادقانه می باشد. ترکیبی جادویی از رنگ شکیل قهوه ای و رنگ کودکانه صورتی بسیار لذت بخش خواهد بود.

ست لباس قهوه ای و شتری


یک رنگ هم خانواده دیگر که کمی از قهوه ای روشن تر است و ترکیب بسیار شیک و گران قیمتی به وجود می آورد.

ست لباس با ترکیب سفید و قهوه ای


رنگ سفید علاوه بر این که رنگ کناریه خودش رو مهم تر جلوه میده، باعث تعادل در ست لباس هم میشه. مثلا شما میتونید قسمت هایی از لباس رو رنگ قهوه ای تیره بپوشید و برای این که لباس رنگ خفه ای پیدا نکنه از رنگ سفید یا کرم روشن در قسمت های دیگه استفاده کنید.

ست لباس قهوه ای و زرد


یکی از سازگارترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید.

ست لباس قهوه ای با قهوه ای


اگر می خواهید یکدست قهوه ای پوش شوید یادتان باشد طیف های مختلف این رنگ را در کنار هم قرار دهید. تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد شود.

ست لباس قهوه ای و بژ


ترکیب این دو رنگ بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد، شما می توانید از ترکیب رنگ لباس قهوه ای با بژ احساس خوب به روز بودن را داشته باشید.

ست لباس قهوه ای و نارنجی


یک ترکیب خیلی شیکی که میشه با قهوه ای ایجاد کرد، ترکیب مشکی و قهوه ایه . این ترکیب و اگه بتونید توش از رنگ ها طلایی برای مثلا زیور آلات یا ساعت و یا قسمت هایی از کمربند چرم قهوه ایتون حتی به کار ببرید خیلی ترکیب رسمی و شیکی رو ایجاد می کنه و برای مجالس رسمی مناسبه

ست لباس قهوه ای قرمز


رنگ قهوه ای با این که رنگ گرم به حساب میاد ولی تحرک زیادی نداره برای همین شما میتونید اون رو با رنگ های شاد و پر تحرک مثل نارنچی و گلبهی زرد و … ست کنید.
advertising