نحوه استفاده از رنگ قهوه ای در استایل

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/25
نحوه استفاده از رنگ قهوه ای در استایلرنگ قهوه ای با این که رنگ گرم به حساب می آید ولی تحرک زیادی ندارد برای همین شما می توانید آن را با رنگ های شاد و پر تحرک مثل نارنجی, گلبهی و زرد و … ست کنید.معمولاً لباس قهوه ای انتخاب بسیاری افراد است. این رنگ زیبا و بخصوص همچون مشکی، سرمه ای و خاکستری بسیار پرکاربرد است. بار دیگر به کمد لباس های خود نگاه کنید. بدون شک تفاوت لباس قهوه ای خود را با دیگر لباس ها متوجه خواهید شد. رنگی که برای بیشتر موقعیت ها مناسب است. آن را با دیگر لباس ها به راحتی می توان پوشید و حد واسط رنگ های تیره و روشن محسوب می شود.در این مطلب در مورد رنگ قهوه ای و ترکیب اش با سایر رنگ ها با شما صحبت خواهیم کرد.

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ های دیگر


نگاهی به کمد لباس خود بیندازید. بیشتر اوقات مشکی، سرمه ای و خاکستری بیشترین سهم را ازآن خود کرده اند. اگر مقداری اهل تنوع باشید رنگ سفید و یک رنگ روشن دیگر (قرمز و سایر موارد) نیز در میان آن ها یافت می شود. البته فقط برای تنوع در کمد لباس، چون آن ها را معمولاً نمی پوشید. شلوار، ژاکت، کت، تی شرت، کت و شلوار و حتی کفش های شما بیشتر از میان این رنگ هاست. مشکل از طرف شما نیست، لطفاً به کمد لباس خود دست نزنید. این ها رنگ های خنثی هستند. با بیشتر سبک های پوشش و رنگ ها مطابقت دارند.در این مواقع فکر می کنید همه چیز یکنواخت شده است. کمد شما روح ندارد. به فکر مقداری تفاوت می افتید. مشکل اینجاست که با پوشیدن رنگ های قرمز، زرد، سبز و دیگر رنگ های روشن میانه ی خوبی ندارید. اگر هم بخواهید بپوشید برای مواقع بسیار خاص از آن ها استفاده می کنید. اینجاست که لباس قهوه ای وارد می شود.

دلیل انتخاب رنگ قهوه ای برای پوشش


یک از دلایل این است که قهوه ای یک رنگ غنی و پرکاربرد است. از طرفی مثل رنگ های خنثی بیش از حد استفاده نمی شود و به گونه ای خاص و متفاوت است. تنوع رگه های مختلف این رنگ زیاد است و به علاوه هنگام پوشیدن فرم خاصی به سبک پوشش شما می دهد. با لباس قهوه ای می توان رنگ های دیگری که با رنگ های خنثی نمی توان پوشید را امتحان کرد. همان طور که اشاره شد با بیشتر رنگ ها (بخصوص آبی و سبز) تطبیق می یابد.لباس قهوه ای جدای از تنوع در غلظت رنگ، با بیشتر لباس های موجود در کمد شما نیز مطابقت دارد. رنگ های روشن مانند شتری و بژ نیز جزو خانواده ی قهوه ای بشمار می روند. این ها و چند رنگ دیگر را بدون رنگ یا آکروماتیک (Achromatic) می نامند. دلیل آن این است که از ترکیب رنگ های مختلف مشکی، خاکستری و سفید پدید آمده اند. به همین دلیل تفاوت زیادی بین آن ها وجود ندارد. این رنگ ها را بیشتر اوقات رنگ های خاکی می نامند. چنین رنگ هایی به سادگی با یکدیگر تطبیق می یابند. رنگ های دیگری همچون زیتونی هم در این تعریف جای می گیرند.

نحوه ست کردن قهوه ای


در صورتی که تابحال لباس قهوه ای نپوشیده اید بهتر است با یک مورد ساده شروع کنید. بهترین شروع برای انتخاب لباس قهوه ای، کفش است. قهوه ای جذابیت و تفاوت بیشتری نسبت به مشکی دارد. ترکیب کفش های قهوه ای با شلوار جین تیره یک سبک منحصر به فرد ایتالیایی پدید می آورد. بهتر است ابتدا با رنگ های قهوه ای تیره و غلیظ شروع کنید. هنگامی که اعتماد به نفس شما افزایش یافت می توانید انواع روشن تر لباس قهوه ای را نیز امتحان کنید.تی شرت قهوه ای ساده نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. این تی شرت زیر کت تک سرمه ای یا شلوار جین معمولی جلوه ی زیبایی خواهد داشت. ترکیب این تی شرت قهوه ای با یک جفت کفش شتری هم می تواند جذاب باشد. البته این کار جسارت بیشتری می طلبد. ممکن است استفاده ی زیاد از قهوه ای تصور شما را از سبک پوشش متفاوت سازد. اعتماد به نفس شما کاهش یافته و رنگ قهوه ای به کلی از چشمان شما بیفتد.

ست لباس قهوه ای


رنگ قهوه ای ، قرمز یا نارنجی با شدت نور بسیار کم است. این نام به محدودهٔ وسیعی از رنگ ها از شیری گرفته تا قهوه ای سوخته اطلاق می شود. از مخلوط رنگ قرمز و سیاه هم به دست می آید.

ست لباس قهوه ای و زرشکی


اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست ، می توانید تن های تیره تر آن را همراه با لباس های قهوه ای خود بپوشید ، مثلا یک کیف زرشکی چرم به همراه مانتو قهوه ای . این ترکیب گرم و زیبا است و هارمونی بالایی دارد.

ست لباس قهوه ای و آبی روشن


آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. پس می توانید در پاییز پوتین های قهوه ای خود را با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

ست لباس قهوه ای و مشکی


ترکیبی که قبلا ممنوع بود و حالا به یک توصیه مد تبدیل شده است.پس اشکالی ندارد ، اگر در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید.در گذشته اگر این دو رنگ را با هم ترکیب می کردید ، شاید باعث خنده دیگران می شد.اما اکنون می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید،زیرا اکنون توصیه اکثر طراحان مد ترکیب رنگ لباس قهوه ای با رنگ مشکی می باشد.

ست لباس قهوه ای و سبز ارتشی


اگر عاشق رنگ سبز هستید تن خاکستری آن را که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید.این ترکیب زیبا باعث می شود سردی رنگ قهوه ای تا اندازه ای تعدیل شود.اگر خواستید لباس قهوه ای خود را در طبیعت رنگ سبز ادغام کنید.فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

ست لباس قهوه ای و کرم


یک رنگ هم خانواده از قهوه ای اما بسیار روشن تر باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید که از این تیرگی و روشنی می توانید برای عمق دادن به تیپ خود استفاده کنید.

ست لباس قهوه ای و صورتی


خانم های عاشق صورتی نگران نباشند آن ها می توانند با لباس های قهوه ای خود صورتی هم بپوشند ،مثلا شال صورتی و مانتوی قهوه ای . اگر در مهمانی ها به دنبال ترکیب رنگی فانتزی و گرم می باشید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید.رنگ قهوه ای به طور باور نکردنی در کنار رنگ صورتی صادقانه می باشد. ترکیبی جادویی از رنگ قهوه ای و رنگ صورتی بسیار لذت بخش خواهد بود.

ست لباس قهوه ای و شتری


یک رنگ هم خانواده دیگر که کمی از قهوه ای روشن تر است و ترکیب بسیار شیک و گران قیمتی به وجود می آورد.

ست لباس قهوه ای و زرد


یکی از سازگارترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید.

ست لباس قهوه ای با قهوه ای


اگر می خواهید یکدست قهوه ای پوش شوید فراموش باشد طیف های مختلف این رنگ را در کنار هم قرار دهید. تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد شود.

ست لباس قهوه ای و بژ


ترکیب این دو رنگ بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد، شما می توانید از ترکیب رنگ لباس قهوه ای با بژ احساس خوب به روز بودن را داشته باشید.

advertising