انتخاب و خرید لباس برای هدیه با رنگ مناسب

مد و زیباییسایر

- 97/08/23
انتخاب و خرید لباس برای هدیه با رنگ مناسبدر طول سال ممکن است شما چندین بار بخواهید که برای همسر خود یا یک عزیز هدیه بخرید. جواهر، آب نبات و گل ها همگی زیبا هستند، اما بعد از مدتی تکراری و قابل پیش بینی می شوند. یک روش برای غافلگیر کردن این است که لباس هدیه ای است که عزیز شما می تواند برای یک مدت طولانی از آن لذت ببرد و با هر بار استفاده یادی از شما کند.

انتخاب رنگ لباس مناسب برای هدیه دادن


انتخاب رنگ لباس مناسب ، هر کسی رنگ پوست خاصی دارد که با توجه به رنگ پوست او می توانید مناسب ترین رنگ لباس را برای او بخرید که در این قسمت به آن می پردازیم.
رنگ لباس های زنده و تند را می توانید به کسانی هدیه دهید که رنگ پوست هایی مانند :برنزه قهوه ای و قهوه ای روشن مایل به زرد دارند مناسب هستند.

رنگ های روشن ملایم تا متوسط مانند:


رنگ های خاکستری مایل به آبی، شکلاتی، آبی روشن ،فیروزه ای ،نارنجی یا صورتی متوسط یا روشن،آبی متمایل به سبز کمرنگ
این رنگ لباس ها را می توانید برای کسانی هدیه بخرید که رنگ پوست هایی مانند :قهوه ای روشن مایل به زرد،صورتی و نارنجی متمایل به زرد و سفید متمایل به زرد دارند مناسب هستند.

رنگ های روشن و براق مانند:


زرد و آبی خالص، بنفش، صورتی روشن و براق ،آبی متمایل به سبز روشن و آبی متمایل به بنفش
این رنگ لباس ها ر ا می توانید برای کسانی هدیه بخرید که رنگ پوست هایی مانند : قهوه ای تند ،پوست های تیره، سفید متمایل به زرد و قهوه ای روشن مایل به زرد دارند مناسب اند.

رنگ های مات و خنثی مانند:


سبز مایل به آبی ،صورتی روشن،نارنجی -قرمز،سبز متوسط ،قهوه ای مایل به قرمز و صورتی گرم
این رنگ لباس ها را می توانید برای کسانی هدیه بخرید که رنگ پوست هایی مانند: صورت های کک و مکی، قهوه ای روشن مایل به زرد ،برنزه ،سفید مایل به زرد دارند مناسب هستند.

رنگ های گرم مانند:


رنگ هایی که رنگ طلایی را منعکس می کنند مانند ،نارنجی متمایل به زرد ،زرد ،قرمز گرم، قهوه ای متمایل به زرد یا خاکستری، قهوه ای طلایی
این رنگ لباس ها را می توانید برای کسانی هدیه بخریدکه رنگ پوست هایی مانند : برنزه،سفید متمایل به زرد، زرد مایل به قرمز و قهوه ای متمایل به قهوه ای دارند یا کسانی که صورت های کک مکی دارند مناسب اند

رنگ های سرد مانند:


رنگ هایی که خاکستری یا آبی را منعکس می کنند ،شرابی ،صورتی ،آبی ،بنفش کمرنگ
این رنگ لباس ها را می توانید برای کسانی هدیه بخرید که رنگ پوست هایی مانند : صورتی ،تیره ،زرد مایل به قرمز و قهوه ای مایل به زرد هستند مناسب هستند .
انتخاب و خرید لباس برای هدیه با رنگ مناسب

نکاتی پیرامون اتنخاب لباس مناسب برای هدیه دادن


1.از لباس های فعلی عزیز خود عکس بگیرید و با خود به فروشگاه ببرید، چون وقتی شما این لباس ها را به یک فروشنده لباس نشان دهید او می تواند شما را در انتخاب لباس هایی که دوست و عزیز شما به آن ها علاقمند است کمک کند.
2.به دنبال یک کیف پول، کیف دستی یا سایر لوازم جانبی که به همراه لباس انتخابی شما زیبا به نظر می رسد باشید. این می تواند ایده خوبی باشد به خصوص وقتی که شما در حال خرید لباس برای یک مراسم، جشن تولد و یا هدیه عید سال نو هستید.
3.سعی کنید بفهمید که عزیز شما چه رنگ ها و طراحی هایی را دوست دارد. آیا در لباس هایش ترکیب های مختلفی از رنگ ها وجود دارد یا تک رنگ می باشند؟ خرید لباس هایی که مشابه با لباس های فعلی موجود در کمد لباس دوست و عزیز شما است بسیار مطمئن تر می باشد تا اینکه بخواهید لباس های کاملا جدید بخرید و امیدوار باشید که او از آن ها خوشش بیاید.
advertising