پوشش مناسب برای اولین قرار ملاقات خانم و آقا

مد و زیباییسایر

- 97/10/17
پوشش مناسب برای اولین قرار ملاقات خانم و آقاوقتی برای اولین بار به ملاقات کسی می روید، مهمترین سوالی که پیش می آید این است که برای اولین قرار ملاقات چه بپوشم ؟ما می خواهیم از یک طرف جذاب به نظر برسیم و از سوی دیگر می خواهیم خیلی ساده نیز نباشیم. خیلی برای انتخاب لباس مناسب تلاش می کنیم اما سعی بر آن داریم که تلاش خود را نیز مخفی کنیم.زیرا می خواهیم در جلسه اول طرف مقابل را مجذوب خود کنیم (که امری بسیار طبیعی است ).مبحث کلی در مورد اینکه در اولین قرار ملاقات چه بپوشیم بسیار وسیع است و بر اساس نوع محل و فرد بسیار متفاوت است.در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما ایده هایی در مورد استایل شما خواهد داد.

چرا اولین قرار عاشقانه مهم است؟


درست است که اولین قرار عاشقانه به معنی ازدواج نیست و شما سعی دارید آشنایی بیشتری از طرف مقابلتان پیدا کنید ولی طبق عقیده روانشناسان اولین دیدارها می‌توانند تعیین کننده ادامه رابطه باشند. پس هیچوقت این دیدارها را دست کم نگیرید و سعی کنید برای حضور در این موقعیت آمادگی کامل داشته باشید. قبل از اولین قرار عاشقانه پرسش‌های خود از طرف مقابل را آماده کنید و برای آن روز کاملا برنامه‌ریزی داشته باشید.

انتخاب لباس برای اولین قرار عاشقانه


بهترین ایده برای این روز پیروی از استایل همیشگی خودتان است. البته این موضوع به این معنی نیست که شلوارهای روزمره خود مانند شلوار جینی که در محل کار می‌پوشید یا مانتویی که کهنه و نخ نما شده است را برای این ملاقات انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که نوع لباس پوشیدن شما در جذاب به نظر رسیدنتان تاثیر زیادی دارد و با اینکار به نوعی جنبه‌هایی از شخصیت‌تان را به طرف مقابل خود نشان خواهید داد.گران بودن لباس‌ها اصلا اهمیتی ندارد. اصلا مهم نیست لباس شما از برند خاصی خریداری شده باشد. مرتب بودن و شیک بودن تنها چیزی است که باید به آن توجه کنید. لباس اندازه تن‌تان برای این روز خاص انتخاب کنید. اگر لباس شما بیش از حد تنگ یا گشاد باشد، راحت نخواهید بود و اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد و به جای فکر کردن به پرسش‌های اصلی نگران نامناسب به نظر رسیدن لباس‌تان خواهید بود.

با توجه به مکان و موقعیت اولین ملاقات لباس پوشیدن


صرف نظر از سبک و استایل شما، اولین قاعده این است که با توجه به جایی که می خواهید برویدلباس بپوشید.به عنوان مثال هنگام رفتن به سینما هیچ وقت لباس شب نمی پوشید و زمانی که به یک رستوران زیبا می روید نمی توانید شلوار جین بپوشید .در نهایت فردی که شما را دعوت کرده است اطلاعاتی در مورد مکان به شما گفته است.به عنوان مثال اگر به یک رستوران شیک دعوت می شوید پوشیدن پیراهن کلاسیک همیشه نجات دهنده است.در این شرایط تمام آن چه شما باید انجام دهید انتخاب کفش و کیف مناسب است.اگر به یک پیک نیک زیبا و عاشقانه دعوت شده اید سعی کنید بسیار راحت لباس بپوشید لباس هایی مانند تی شرت و شلوار جین.اضافه کردن رمز و راز همیشه جذاب تر است.از پوشیدن لباس هایی با دکلته زیاد خودداری کنید.و همیشه لباس های ساده ،شیک و با کیفیت بالا را انتخاب کنید.
پوشش مناسب برای اولین قرار ملاقات خانم و آقا

در اولین ملاقات با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید.


در حقیقت این موضوع با گزینه اول رابطه مستقیم دارد :مناسب لباس پوشیدن !در واقع من می خواهم بر این دو موضوع تاکید کنم .اولین موضوع اگر از لباس های مناسب اندام خود استفاده نکنید ممکن است چاق تر و کوتاه تر دیده شوید.دومین موضوع راحت بودن شما است که از تمامی حرکات شما قابل فهم است.از پوشیدن لباس هایی که در آن ها راحت نیستید اجتناب کنید.شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که زیبایی شما را چندین برابر کند.این موضوع در مورد کفش ها نیز صدق می کند.همیشه کفش هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید.

در اولین ملاقات عاشقانه یک لباس منحصر و خیره کننده را انتخاب کنید.


سعی کنید در جلسه اول جذاب باشید اما این بدان معنا نیست که لباس های با دکلته زیاد را بپوشید .بر عکس سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که بسیار شیک ،با کیفیت و مناسب اندام شما باشد و علاوه بر آن نشان دهنده سبک و استایل شما نیز باشد. اگر قرار است به کافه یا رستوران بروید یک لباس مناسب این مکان‌ها انتخاب کنید. آقایان هم از پوشیدن کت و شلوار مجلسی و خیلی رسمی برای این مکان‌ها خودداری کنند.لباس و سبک پوشش شما در قرار ملاقات‌های بعدی هم می‌تواند تعیین کننده باشد، در اولین قرار ملاقات راحت اما مرتب لباس پوشید.هر کسی دوست دارد در اولین قرار عاشقانه بهترین خودش باشد. حتی اگر اولین قرار شما در یک مکان کاملا معمولی و ساده باشد باز هم سعی کنید خودتان باشید. این کار باعث خواهد شد آرامش بیشتری داشته باشید.

در اولین قرار ملاقات از اکسسوری اضافه استفاده نکنید.


شما می دانید که اکسسوری ها جزئیات خیره کننده ای است که سبک شما را نشان می دهد.سعی کنید تا حد ممکن ساده و جذاب باشید.به عنوان مثال می توانید از یک گردنبند یا دستبند ظریف استفاده کنید.از استفاده کردن از اکسسوری های اضافه خودداری کنید. چند قطعه مینیمال و ساده اکسسوری برای این روز مهم کافی است. استفاده بیش از حد از اکسسوری و زیورآلات ممکن است طرف مقابل شما را غافلگیر کند.

مو و آرایش اولین قرار ملاقات


اگر زمان کافی دارید و موهایتان نامرتب و بلند شده است حتما به آرایشگر خود سری بزنید و موهایتان را کوتاه و مرتب کنید. اگر قرار است مدل موهایتان را کاملا عوض کنید چند روز زودتر این کار را انجام دهید. برنامه ریزی کردن برای مدل مو و آرایش در این روز خاص به شما حس آرامش و اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد.اول از همه، پاک بودن بدون شک باید باشد. اولین گام این است که دوش بگیرید و قبل از اولین جلسه خود تمیز باشید.پس از آن، مو و آرایش برای زنان می آیند. مجددا سعی می کنیم خودمان را دوست داشته باشیم و از آرایش زیاد خودداری کنیم.سعی کنید در زیباترین و طبیعی ترین حالت چهره خود باشید زیرا اوباید شما را بدین گونه قبول کند و دوست داشته باشد.آرایش شما نباید زیاد و غلیظ باشد. یک آرایش ملیح و ساده انتخاب کنید.

استفاده بیش از حد از عطر


در جلسه اول مثل این نباشید که انگار در یک بطری عطری افتاده اید. این امر شامل زنان و مردان نیز می شود.زیرا شما از سلیقه طرف مقابل اطلاع ندارید و ممکن است عطر مورد استفاده شما باعث از بین رفتن رابطه شود.از عطر و ادکلن بیش از حد استفاده نکنید. برخی از افراد به بوی عطر و ادکلن حساس هستند و آلرژی دارند. یک اسپری از عطری که رایحه‌اش را دوست دارید برای این ملاقات کافی است. استفاده از دئودورانت‌ها هم ایده خوبی است ولی سعی کنید که این اسپری‌ها را هم بیش از حد استفاده نکنید به خصوص اگر عطر و رایحه تندی دارد.

از کرم مرطوب کننده زیاد استفاده نکنید


معمولا اولین قرار عاشقانه اتفاقی استرس آور و برای اکثر افراد سخت است. به همین دلیل ممکن است در طول این ملاقات عرق کنید و پوست صورت شما بیش از حد براق شود. به جای استفاده از مرطوب کننده از اسپری‌های فیکس کننده آرایش استفاده کنید.
advertising