آلبوم عاشقانه و پاییزی رضا صادقی

مجلهموزیک

- 97/08/19
آلبوم عاشقانه و پاییزی رضا صادقیرضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور، درباره آلبومی که در دست انتشار دارد، توضیح‌ داد: «تقریبا نیمی از تنظیم‌های این اثر را خودم انجام داده‌ام. بقیه تنظیم‌ها هم بر عهده‌ مهران خالصی، سعید شمس، پدرام شهرکی و شهراد امیدوار بوده است.»
او افزود: «در این آلبوم با دو جوان کار کردم که با یک لب‌تاپ اتفاق‌های بزرگی را رقم می‌زنند. نام‌شان امین و حامد است که به خودشان «حامین» می‌گویند. همچنین برای اولین بار یک نوازنده اهل کشور ترکیه در یکی از قطعه‌هایم گیتار کلاسیک می‌نوازد که نامش ایلترکایا است. چند نفر از همکاران من در این آلبوم، از بچه‌های دهه هفتاد هستند. بچه‌های این دهه خیلی باسوادند و به من افتخار دادند که در کنارم بودند.»
صادقی ادامه داد: «از میان ترانه‌های این آلبوم، چند ترانه را خودم سروده‌ام. خانم حبیبی، خانم اسکندری و خانم مهدویان هم دیگر ترانه‌ها را گفته‌اند. در این اثر سروده‌های چند ترانه‌سرای شهرستانی را هم خوانده‌ام که به نظرم هنرمندان بسیار با استعدادی هستند. یک قطعه‌ بندرعباسی هم در این آلبوم دارم که ملودی‌اش را خودم ساخته‌ام و اثری عاشقانه است. ما در جنوب آنقدر عاشقانه داریم که شاید در جاهای دیگر نباشد.»
این خواننده در پایان تاکید کرد: «فضای آلبوم جدیدم، پاییزی و عاشقانه است. از نظر ریتم هم سعی کرده‌ام به حال و هوای جوانان امروز نزدیک باشد.»
advertising