کاوه آفاق از آلبوم و کنسرت تازه خود خبر داد

مجلهموزیک

- 97/08/16
کاوه آفاق از آلبوم و کنسرت تازه خود خبر دادکاوه آفاق خواننده راک ۱۸ آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت. او همچنین این روزها در تدارک مراحل پایانی و اخذ مجوزهای سومین آلبوم رسمی خود به سر می‌برد، آلبومی که تاکنون نامی برای آن مشخص نشده و قرار است در آذرماه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.
وی در مورد جزئیات تازه‌ترین آلبوم خود گفت: در حال حاضر مراحل تولید سومین آلبوم بنده به اتمام رسیده است و برای کسب مجوزهای لازم به ارشاد ارائه شده است. البته هنوز اسمی را برای آن انتخاب نکرده‌ایم. این مجموعه شامل ۱۰ قطعه است که یک قطعه آن پیش‌تر شنیده شده است. ترانه و آهنگسازی تمام آثار را خودم انجام داده‌ام و در بخش تنظیم نیز با آراد آریا و آرمان مهربان که رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد گروه ما هستند همکاری کرده‌ام. امیدوارم این آلبوم در آذرماه آماده انتشار باشد.
آفاق همچنین در مورد موفقیت آلبوم “شال” گفت: قطعاً آلبوم دوم برای تمام هنرمندان اهمیت ویژه‌ای دارد و من از مدت‌ها قبل بهترین قطعاتم را برای آلبوم “شال” کنار گذاشته بودم. فکر می‌کنم خود آهنگساز و خواننده منبع مناسبی برای پاسخ به این سؤال نیستند و اهالی رسانه، مخاطبان و کارشناسان اهل‌فن بهتر می‌توانند درباره کیفیت آلبوم صحبت کنند.
این هنرمند با اشاره به کنسرت پیش رو عنوان کرد: در کنسرت آبان ماه با اجرای ۱۸ قطعه از مخاطبانمان میزبانی می‌کنیم این برنامه با اجرای قطعه “حس” آغاز و با قطعه”شال” به پایان می‌رسد. ما در کنسرت فصل قبل که در تهران برگزار شد برای اولین بار با کمک حاضرین در سالن قطعه‌ای را ساختیم که بسیار راغب هستیم آن را رسماً به ثبت برسانیم. در این کنسرت نیز قصد داریم قطعه‌ای را با کمک ۱۸۰۰ نفر از علاقه‌مندان حاضر در سالن میلاد بسازیم. بدون شک تجربه بسیار خاص و تازه برای هر یک از ما خواهد بود و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم چنین کاری تاکنون در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است.
این خواننده اضافه کرد: ساسان کرمانی، مجید محسنی، آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، مهرداد حامدی (گیتارباس)، آرمان تبریزیان و شهاب آفاقی (گیتارالکتریک) من را در این کنسرت همراهی می‌کنند.
advertising