لوستر های کلاسیک مناسب دکوراسیون کلاسیک

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/09/06
لوستر های کلاسیک مناسب دکوراسیون کلاسیکامروزه استفاده از وسایل تزئینی برای زیبا کردن دکوراسیون داخلی خانه بیشتر شده و بیشتر افراد به فکر زیبا کردن خانه ی خود هستند لوستر نیز یکی از عنصر اصلی در زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه است. و بیشتر کسانی که به زیبایی خانه با نور و… علاقه دارند از ان استفاده میکنند.برا اینکه خانه ی خود را زیبا کنید حتمی باید لوستر مناسب برای ان محیط را انتخاب کنید برای مثال برای اتاق پذیرایی لوستری را انتخاب کنید که مناسب محیط ان باشد سعی کنید در انتخاب لوستر نیز به محیط خانه ی خود توجه کنید. اگر سقف اتاق شما مدرن است سعی کنید از لوستر های مدرن استفاده کنید تا باعث افزایش زیبایی خانه شود برای خرید یک لوستر مناسب نیز به نکات زیادی باید توجه کنید یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتمی بهش توجه کنید اندازه لوستر است حتمی به اندازه لوستر توجه کنید تا برای خانه ی خود یک لوستر مناسب خرید کنید باید لوستر مناسب فضای اتاقی که میخرید باشد اندازه و طرح لوستر های اتاق پذیرایی با اتاق خواب کاملا متفاوت است.
لوستر های کلاسیک مناسب دکوراسیون کلاسیک

ویژگی لوستر های سقفی کلاسیک جدید


لوسترهای سقفی طوری طراحی می شوند که حس شناور بودن و بی وزنی را در هر محیطی که نصب می شوند بوجود می آورند. در انتخاب مدل لوستر سقفی یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند اندازه آنها است. اگر لوستری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ باشد، بر محیط غلبه خواهد کرد و اجازه دیده شدن به دیگر وسایل را نخواهد داد و اگر خیلی کوچک باشد کاملا از فضا خارج می شود و بسیار کم جلب توجه خواهد کرد. برای اینکه از مناسب بودن اندازه لوسترخود اطمینان حاصل کنید باید به مواردی که در ادامه توضیح خواهیم داد توجه کنید.

نکات انتخاب اندازه مناسب لوستر کلاسیک


.اولین نکته در مورد انتخاب سایز مناسب لوستر، ارتفاع سقف خانه است. یک رابطه بسیار ساده در این زمینه وجود دارد، هر چه سقف شما بلندتر باشد به لوستر بزرگ تری نیاز خواهید داشت.بهتر است لوستر به اندازه از سقف آویزان باشد که ارتفاعی بیشتر از 2 متر از کف اتاق نداشته باشد. اگر در اتاق پنجره هایی وجود دارند بهتر است لوستر را در مرکز سقف اتاق قرار بدهید تا هم در شریط نوری مناسب قرار بگیرد و هم از بیرون خانه قابل رویت باشد.

.اگر لوستر را برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه می خواهید باید به شکل میز غذاخوری توجه کنید. توجه داشته باشید که لوسترها در اینگونه فضاها حکم مکمل را دارند و نباید بر محیط غذاخوری غلبه داشته باشند.

.سومین نکته به اندازه اتاقی که می خواهید روشن کنید مربوط میشود. در این زمینه بازهم خاطر نشان می کنیم که لوستر نباید نسبت به اتاق خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد.

.مورد چهارم و آخر هم به شکل لوستر بستگی دارد. لوسترهایی که طراحی سبک و خلوتی دارند خود را بزرگ تر نشان می دهند در صورتی که لوسترهای شلوغ و سنگین اینگونه نیستند.

لوستر مناسب راهرو ها


اگر می خواهید لوستر سقفی برای راهرو انتخاب می کنید یک راه حل بسیار کاربردی و دقیق برای بدست آوردن اندازه مناسب لوستر نسبت به راهرو وجود دارد. برای مثال اگر راهروی شما ابعادی به طول 16 فوت و عرض 12 فوت دارد با جمع کردن اعداد 16 و 12 به عدد 28 می رسیم. سایز مناسب برای لوستر سقفی شما باید قطری برابر با 28 اینچ یا 70 سانتی متر (28×2.5) داشته باشد.

لوستر کلاسیک چند طبقه شیک


اين نوع از لوستر ها داراي چند طبقه از لامپ هايي است كه با تركيب كريستال، برنج و برنز تشكيل اين مدل را مي دهند. لوستر هاي چند طبقه براي فضاهايي با ارتفاع سقف بلند مناسب هستند كه زيبايي و جلوه ی آن ها بيشتر است. برای فضاهايي مانند مساجد و تالار ها گزينه بسيار مناسبي اند.

لوستر شاخه اي کلاسیک زیبا


اين مدل از لوستر ها بر اساس تعداد شاخه هاي شان سايز بندي مي شوند و جنس شان معمولا از كريستال ، برنج و برنز است. زيبايي اين مدل از لوستر ها نظر هر فردي را به خود جلب مي كند. استفاده از لوسترهاي شاخه اي براي فضاهايي با ارتفاع سقف كوتاه مناسب نيستند.

نكات مهم برای خريد لوستر کلاسیک و سلطنتی مناسب


پیش از انتخاب لوستر علاوه بر توجه به ابعاد بايد فضايي را كه مي خواهيم آن را نصب كنيم را در نظر بگيريم.
انتخاب لوستري بلند و آويز براي سقف هايي كه ارتفاع آن ها كوتاه است گزينه مناسبي نيست و بهتر است از مدل هاي سقفي و لوستر هايي كه ارتفاع آن ها كمتر است استفاده كنيد.
براي استفاده از لوستر در نشيمن هاي كوچك بهتر است از لوستر هايي با شاخه ها و چراغ هاي كمتر استفاده كنيد، زيرا در غیر این صورت فضای شما شلوغ به نظر می رسد و نمایی نا زیبا برای سقف شما ایجاد خواهد شد.
اگر مبلمان خود را از سبك كلاسيك انتخاب كرده ايد بهترين گزينه انتخاب لوستري كلاسيك است تا همخواني و لوكس بودن دكوراسيون را چند برابر كند.
سعي كنيد لوستري را انتخاب كنيد كه بدنه آن پيچيدگي چنداني نداشته باشد زيرا تميز كردن انحناي آن كاري مشكل و سخت است.
توجه به وزن لوستر از نكاتي است كه هنگام خريد بايد به آن دقت كنيد، زيرا سقف كاذب در بسياري از فضاهاي خانه استفاده مي شود كه تحمل وزن لوستر را ندارد.
استفاده از لوستر هاي حباب دار باعث كمتر ديده شدن لامپ داخل آن ها است و زيبايي بيشتري به فضا مي دهد.
advertising