نقش مبلمان لوکس در دکوراسیون داخلی لوکس منزل

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/24
نقش مبلمان لوکس در دکوراسیون داخلی لوکس منزلخانه‌ های لوکس با دکوراسیون لوکس، نیاز به مبلمان لوکس هم دارند. این مبلمان است که بار زیادی از دکوراسیون خانه ما را بر دوش می‌کشد و حتی می‌تواند تعیین ‌کننده‌ سبک دکوراسیون ما باشد. نقش عمده مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی همراه با سبک‌ ها و طرح‌ های مختلف مبلمان است. انواع این سبک ها: مبل چوبی، مبلمان سلطنتی، مبل راحتی، مبل ال و مبل کلاسیک است که تاثیر گذار در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی هستند.
نقش مبلمان لوکس در دکوراسیون داخلی لوکس منزل
مبلمان باید به لحاظ هارمونی و هماهنگی با فضاها و دکوراسیون‌ های مختلف انتخاب شود. در بیشتر خانه های لوکس پارچه مبلمان با فرش یا پرده و حتی لوستر خانه با هم به طور هماهنگ و منظم ست می شود. مبلمان راحتی که در اتاق نشیمن استفاده می شود، باید به عنوان فضایی در خانه که بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانیم، سبک زندگی صاحبان خانه را انعکاس دهد. طراحی اتاق نشیمن لوکس در خانه های آمریکا طیف وسیعی از سبک های آرامش بخش را پوشش می دهد.

مبلمانی که نیمه راحت است و تا حدی رسمی بوده برای پذیرایی از مهمان مناسب است.هر وسیله و هر رنگ در دکوراسیون داخلی معنای خاص خود را دارد و در این میان، مبلمان اساسی‌ ترین نقش را ایفا می‌ کنند که مبلمان کلاسیک یکی از زیبا ترین مبلمان‌ ها برای دکوراسیون لوکس داخلی است با توجه به این که طراحان دکوراسیون داخلی خبره علاقه مند به اجرا یک سبک واحد نیستند، اغلب ترجیح می دهند چند مورد را با هم ترکیب کنند و آن ها را با شیوه زندگی و روحیات ساکنین تغییر دهند.

مبلمان سلطنتی و کلاسیک لوکس


درباره مبلمان سلطنتی باید گفت مطمئنا طرح ابتدایی و اولیه‌ی مبلمان سلطنتی از مبلمان کلاسیک گرفته شده است، مبلمان های سلطنتی نسبت به مبلمان کلاسیک خاص‌ تر هستند و زیبایی فوق‌ العاده‌ ای را به ارمغان می‌ آورند درمبلمان سلطنتی به ‌وضوح شاهد استفاده از طراحی خاص پایه‌ ها و دسته‌ ها و همچنین رنگ‌ های طلایی و کرم هستیم. طرح‌ های منبت‌ کاری شده در این نوع مبلمان همگی با دست و به ‌صورت بسیار ظریف و دقیقی انجام می‌ گیرد.

مبل‌ های زیبا و متفاوتی هستند که می‌ تواند جلوه‌ ای لوکس به محیط ببخشند به علت خاص بودن، مخاطبان خاصی دارد و افرادی که به سبک زندگی سلطنتی و لاکچری علاقه دارند، بیشتر از این سبک سلطنتی مبلمان در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌ کنند.

مبلمان چرمی و مبلمان ال، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ چرا که اکثر خواسته‌ های صاحبان خانه مخصوصا آپارتمان‌ نشین‌ ها را برآورده کرده است.دوام بیشتر و راحتی مبلمان ال یکی از دلایل پرطرفداری آن هاست .مبلمان ال به دلیل تقسیم ‌کننده‌ فضای نشیمن و امکان تغییر سریع دکوراسیون داخلی خانه و مبلمان چرمی هم به وضوح در خانه های لاکچری دیده می شود چرا که از مبل‌ های زیبا و متفاوتی است که گاهی در قالب مبل‌ های راحتی عرضه می شود. جای دادن تعداد افراد بیشتر، هماهنگی سریع با دکوراسیون داخلی منزل از دیگر ویژگی های این مبلمان است.
advertising