میز نهار خوری متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/13
میز نهار خوری متناسب با سبک های مختلف دکوراسیونمیز ناهار خوری علاوه بر اینکه فضایی برای دورهمی خانوادگی و دوستانه است، به عنوان نقطه عطف در دکوراسیون منزل نیز شناخته می شود. میز ناهارخوری باید به درستی طراحی شده و استحکام خوبی داشته باشد، تعداد افراد مشخصی را دور خود جمع کند، شکل و اندازه مناسب داشته باشد تا در فضای خانه به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.
میز نهار خوری متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون

میز ناهار خوری از جنس محکم انتخاب کنید.


اگر می خواهید میز ناهارخوری برای شما سال ها کاربرد داشته باشد، میزی را انتخاب کنید که از چوب سخت مانند چوب گردو، راش، بلوط و درخت ساج ساخته شده باشد. میزهایی که از چوب مهندسی یا چوب های کامپوزیت ساخته می شوند شامل تخته چوب چندلا و ام دی اف، با دوام و اقتصادی هستند ولی هیچ گاه مانند چوب های سخت، مستحکم نیستند.

استفاده از شیشه در میز غذا خوری


استفاده از شیشه باعث می شود سطح میز ناهار خوری آسیب ندیده و سالم بماند. مزیت دیگر استفاده از شیشه در سطح میز ناهار خوری این است که با هر سبک دکوراسیون هماهنگی دارد و به دلیل اینکه سطح منعکس کننده دارد، مناسب فضاهای کوچک است که می خواهید بزرگتر و روشنتر نشان داده شوند. امروزه از شیشه های بادوام تر برای سطوحی مانند میز ناهارخوری استفاده می شود که در برابر حرارت و خراش نیز مقاوم هستند. همچنین می توانید از شیشه های رنگی برای میز ناهارخوری استفاده کنید.

دکوراسیون کلاسیک خانه


در دکوراسیون به سبک کلاسیک می توانید میز ناهارخوری را نیز از نوعی انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون منزل شما جور باشد. میز ناهارخوری در این حالت هم می تواند دارای تزیینات زیاد باشد که از ویژگی های سبک کلاسیک است، یا ترکیب رنگی کرم، قهوه ای آن با دکوراسیون کلاسیک هماهنگ باشد.

میز ناهارخوری در دکوراسیون مدرن


زمانی که سبک مدرن برای طراحی داخلی انتخاب شود، دست برای انتخاب مبلمان بازتر است. با توجه به اینکه میز ناهارخوری باید راحتی زیادی داشته باشد تا در زمان صرف غذا احساس آرامش به فرد دست بدهد، سبک مدرن برای میز ناهار خوری مناسب است. سادگی و خطوط صاف در این سبک حرف اول را می زنند

میز ناهارخوری قابل حمل


اگر شما از کسانی هستید که تغییر دکوراسیون زیادی در خانه انجام می دهید و وسایل و مبلمان در فاصله کوتاهی جابه جا می شوند، بهتر است از میز ناهارخوری سبک استفاده کنید تا در زمان حمل و نقل به مشکل بر نخورید.

میز ناهارخوری برای دکوراسیون صنعتی و روستیک


استفاده از چوب خالص و رنگ نشده نشانه هایی از سبک دکوراسیون صنعتی و روستیک است. برای اینکه میز ناهارخوری را به دکوراسیون منزل روستیک یا صنعتی وارد کنید، از میز ناهارخوری چوبی استفاده کنید که رنگ نخورده بوده و بافت چوب در آن به خوبی مشخص باشد.

میز ناهار خوری متناسب با فضای داخلی


میز ناهارخوری گرد و بدون گوشه با پایه در مرکز، برای دکوراسیون غذاخوری کوچک و فضاهای مربع شکل است تا رفت و آمد به راحتی در اطراف میز ناهارخوری صورت بگیرد. به گفته مبلمان خانگی چوب و هنر میز گرد انعطاف بیشتری دارد و اگر یک میز شش نفره داشته باشید، تا هشت صندلی هم می توان در اطراف این میز قرار داد. هرچه قطر میز بزرگتر باشد، تعداد افراد بیشتری می توانند اطراف میز ناهارخوری بنشینند. میز ناهارخوری مستطیلی به دلیل اینکه دارای پایه در گوشه ها هستند، تعداد صندلی های محدودتر و مشخصی را می توانند دور تا دور خود قرار دهند.

رنگ متنوع در میز ناهارخوری


اگر می خواهید از میز ناهارخوری با رنگ متفاوت در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که این رنگ هماهنگ با فضای کلی بوده و ترکیب رنگی نهایی باعث بهبود دکوراسیون منزل شود.
advertising