10 پیشنهاد شگفت انگیز برای اینکه خانه ای طبق مد روز داشته باشید

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/12/08
10 پیشنهاد شگفت انگیز برای اینکه خانه ای طبق مد روز داشته باشید

خانه ای مد روز: مبل های راحتی و مینیمال


دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک است. اگر می خواهید خانه ای مد روز داشته باشید، یکی از راه های آن این است که مبلمان هایی مینیمال را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید. این مبلمان ها معمولا دارای زوایای 90 درجه هستند، تزئینات بسیار بسیار کمی دارند، معمولا هم پایه هایی چوبی دارند. رنگ های روشن و نشیمن های عمیق هم از دیگر نشانه های این نوع مبلمان ها است. خلاصه آن که اگر خانه ای مد روز می خواهید روی مبلمان های مینیمال فکر کنید.

خانه ای مد روز: مبلمان هایی با پارچه های گل گلی


این روزها پارچه های گل گلی به واسطه حس جالب و دوست داشتنی ای که در دکوراسیون داخلی خانه به وجود می آورند، طرفداران زیادی دارند، در واقع این پارچه ها به نوعی پارچه های مد روز محسوب می شوند. راه های زیادی وجود دارد که به وسیله آن ها می توانید این پارچه های گل گلی را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید. کوسن ها، پرده ها و پارچه های رومبلی از جمله وسیله هایی هستند که می توانند پذیرای پارچه های گل گلی باشند، اگر هم به ایده های بیشتری برای استفاده از پارچه های گل گلی نیاز دارید، به مطلب ۷ ایده استفاده از پارچه های گل گلی در دکوراسیون منزل مراجعه کنید.

خانه ای مد روز: لوازم دکوری خوشنویسی شده


یکی دیگر از لوازم مد روزی که در بیشتر خانه ها می توانید آن ها را ببینید، لوازم دکوری خوشنویسی شده است. که البته بسیار هم زیبا و پر از اصالت هستند. این خوشنویسی ها در وسیله های مختلفی می توانند پدیدار شوند، به طور مثال استیکر های خوشنویسی شده و کوسن های خطاطی شده را از ویترین کالاهای چیدانه می توانید پیدا کنید، البته ایده های دیگری هم وجود دارد که در مطلب زیبایی هنر خوشنویسی در طراحی دکوراسیون ایرانی به آن ها اشاره کرده ایم.

خانه ای مد روز: آینه های دکوراتیو و فانتزی


یک خانه مد روز و امروزی قطعا دیوارهایی تزیین شده با اینه های دکوراتیو و فانتزی دارد. این آینه ها چشم هر کسی را به خود خیره می کنند. آن ها همانند تابلو های هنری نفیسی هستند که کل دکوراسیون داخلی خانه را تحت تاثیر قرار می دهند. در واقع آینه دکوراتیو، بهترین انتخاب برای منزل خاص پسندان است.

خانه ای مد روز: میز ناهار خوری های جمع و جور


درست است که خانه های امروزی بسیار کوچک و جمع و جور هستند و دارای فضاهای کوچکی هستند، اما طراحان هم بی کار ننشسته اند، آن ها هم برای این خانه ها مبلمان های خاص خودش را طراحی کرده اند. به طور مثال میز ناهارخوری های مینیمال و کوچکی که در اغلب خانه های امروزی یافت می شود یکی از همین گزینه ها است. این میز ها هم به مد روز شدن خانه تان کمک می کند. آن ها انواع و اقسام مختلف و متنوعی دارند که شما می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی خانه تان آن ها را تهیه کنید. البته خوب است که سری هم به ویترین کالاهای چیدانه بزنید و میز و صندلی های ناهارخوری موجود در آن بررسی کنید، صد در صد به مواردی خوبی برخورد خواهید کرد.

خانه ای مد روز: درخشش لوسترهای مدرن


درخشش لوستر های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل را نمی توان نادیده گرفت. این لوستر ها می توانند حسابی در دکوراسیون داخلی خانه تان غوغا کنند. اما اگر می خواهید که این لوسترها جلوه بیشتری داشته باشند باید در انتخاب آن ها دقت و وسواس خاصی داشته باشید. لوستر هایی که در عکس های بالا می بینید، برازنده خانه های مد روز هستند. مطلب مدرن ترین لوسترهای فانتزی که در دکوراسیون تان می درخشند به شما کمک می کند تا این نوع لوستر ها را بهتر بشناسید.

خانه ای مد روز: فرش های مدرن


اگر به خانه های مدرن و مد روز نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در بیشتر این خانه فرش های مدرن؛ که معمولا دارای طرح های فانتزی و رنگ های جیغ و روشن هستند وجود دارند. این فرش های مدرن معمولا دارای ابعاد و اندازه های کوچک تری هستند و بیشتر به قالیچه ها شباهت دارند و معمولا برای تحت تاثیر قرار دادن دکوراسیون و تغییر آن و همچنینی ایجاد یک نقطه عطف در خانه به کار برده می شوند.

خانه ای مد روز: ظروف سفالی


در خانه های امروزی یا به اصطلاح خانه های مد روز حتما می توانید حضور این ظروف سفالی را ببینید. این ظروف سفالی حس و حال خاصی دارند. آن ها به نوعی نماینده طبیعت در دکوراسیون داخلی خانه ها هستند. آن ها می توانند در گوشه و کنار خانه قرار بگیرند، هم می توانند نوعی وسیله دکوری باشند، هم به عنوان ظروف مصرفی مورد استفاده قرار بگیرند. این دیگر بسته به نظر شما است.

خانه ای مد روز: میزهای جلو مبلی پایه کوتاه


میز جلو مبلی یکی از قوی ترین مبلمان ها در دکوراسیون داخلی منزل است، چرا که به راحتی می تواند کل نشیمن تان را تحت تاثیر قرار دهد و خودنمایی کند. تازگی ها هم نوع جالبی از این میزهای جلو مبلی مد شده اند، که پایه کوتاه هستند و حسابی هم زیبا هستند، اگر قصد دارید که خانه تان را به خانه ای مد روز تغییر دهید حتما یکی از این میزهای جلو مبلی را تهیه کنید. مطلب ۸ میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل شما را بیشتر در زمینه خرید این میز ها راهنمایی می کند.

خانه ای مد روز: شلف های فانتری


فکر می کنم که شما هم با من هم عقیده هستید که شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا است. حضور شلف ها می تواند حسابی دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهد و آن ها را زیبا تر جلوه دهد. خانه های مد روز هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما شلف هایی که در این خانه استفاده می شود با دیگر خانه ها کمی متفاوت است، این شلف ها دارای ظاهری فانتزی و بامزه هستند. تعدادی از آن ها را می توانید در عکس ها بالا ببینید.
advertising