تاثیر استفاده از پارچه مخمل در دکوراسیون داخلی

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/09/25
تاثیر استفاده از پارچه مخمل در دکوراسیون داخلیاستفاده از مخمل در دکوراسیون، نیاز به ظرافت دارد. استفاده بی رویه، خانه را شبیه لوکیشن های درام قدیمی می کند و انتخاب رنگ اشتباه، از آن یک نوانخانه می سازد. با این وجود،استفاده درست از آن، فضایی را ایجاد می‌کند که برای زندگی و استراحت در هوای سرد بسیار مناسب است. راهکار درست انتخاب، فقط و فقط وسیله ای با این روکش است.برای استفاده از پارچه مخمل در دکوراسیون می توانید آن را در کنار چوب در مبلمان استفاده کنید. در مبلمان قدیمی استفاده از پارچه مرسوم بوده و سعی می شده بیشتر از رنگ هایی استفاده شود که با الهام از طبیعت پدید آمده باشند. پایه های چوبی مبلمان در کنار پارچه مخملی رویه مبل و آن هم به رنگ کرم و قهوه ای ترکیبی فوق العاده به نظر می رسد.اگر از در طراحی داخلی خانه خود از کفپوش سرامیک و مرمر استفاده کرده اید، باید بگوییم مبلمان مخمل در این گونه فضاها انتخاب بسیار خوبی است تا لطافت و ظرافت نرمی پارچه مخمل به محیط گرما ببخشد.
تاثیر استفاده از پارچه مخمل در دکوراسیون داخلی

پارچه مخمل در دکوراسیون به رنگ های گوناگون


شجاع باشید و از کاناپه مخملی زرشکی رنگ و یا قرمز در دکوراسیون نشیمن استفاده کنید. مبلمان مخملی شاید در نگاه اول به نظر کدر و از مد افتاده برسند ولی تنالیته قرمز و استفاده از رنگ گرم در فضای داخلی، خانه را مدرن کرده و مبلمان مخملی شما را در هر فضایی برجسته می کند.اگر در دکوراسیون منزل شما رنگ های خنثی وجود دارد و یا حتی به سبک سنتی طراحی شده است، استفاده از رنگ هایی کاملا متفاوت و متضاد مانند رنگ صورتی و سرخابی در کنار رنگ خنثی، هیجان ایجاد می کند. رنگ صورتی و سرخابی را می توانید در رویه مبلمان و همچنین در کوسن ها استفاده کنید. از تابلوهای تقاشی مدرن خود بر روی دیوار غافل نشوید.اگر فضای داخلی خانه شما به سبک روستیک است، باید بگوییم که مبلمان چستر سرخابی مخملی به خوبی می تواند در کنار الوارهای چوب و همچنین آجرهای کار شده دیوار فضا را نو نوار کند.زمانی که پارچه مخمل را به سبک نیروی دریایی و به رنگ سرمه ای و سفید استفاده می کنید، علاوه بر تیره و عمیق شدن فضا، طراحی سلطنتی و با شکوه پدید می آید. پارچه مخمل به رنگ سرمه ای را در فضاهای شلوغ خانه مانند نشیمن و غذاخوری که همیشه لوازم و وسایل زیادی وجود دارد، استفاده کنید تا آرامش بیشتری به دکوراسیون ببخشد.

پارچه مخمل در دکوراسیون اتاق خواب


آیا فکر نمی کنید مهمترین فضای خانه که نیاز به حس صمیمت و گرما دارد، اتاق خواب باشد؟ زمانی که مقدار کمی از پارچه مخمل را در دکوراسیون اتاق خواب خود به کار ببرید تاثیر آن را کاملا احساس نخواهید کرد. تعداد کوسن های مخملی روی تخت خواب خود را افزایش دهید تا ظاهر نرم پارچه مخمل، تاثیر مناسب خود را در صمیمت اتاق خواب بروز دهند.در دکوراسیون اتاق خواب به رنگ خنثی می توانید از کوسن مخملی با رنگی متضاد استفاده کنید. با این کار بافتی متفاوت را وارد اتاق خواب کرده اید و بدون اینکه تغییر چندانی در سبک خود ایجاد کرده باشید، دکوراسیون اتاق خواب را جذاب تر کرده اید.تخت خوابی که تاجی از جنس مخمل لمسه کوبی شده و رنگی یکپارچه دارد، جلوه ای حیرت انگیز به اتاق خواب شما خواهد داد.خواب رویایی در یک تخت رویایی آغاز می‌شود و یک روکش لحاف به رنگ صورتی روشن باشد، با حال و هوای یک رویا متناسب خواهد بود.

ترکیب پارچه مخمل با سایر پارچه ها


پارچه مخمل به عنوان متریالی سرشار از درخشندگی، می تواند به عنوان تزیین و مکمل، در کنار دیگر پارچه ها مانند کتان استفاده شود. جنس های مختلف مانند پارچه چرم، پارچه نخی و ابریشم در تنالیته های رنگی سفید، خاکستری، قهوه ای در جوار هم ترکیب زیبایی به جای می گذارند.

کاناپه مخمل


یک مبل چسترفیلد همراه با کوسن های چرمی یا خزدار، مصداق بارز تجمل است.

کوسن مخمل


برای این که به اتاق نشیمنتان حال و هوای متفاوتی بدهید، این کوسن های زیبا را جایگزین کوسن های معمولی کنید.به جرات می توان گفت هیچ پارچه دیگری نرمتر و بهتر از پارچه مخمل برای کوسن نیست.

چهار پایه با روکش مخمل


برای اضافه کردن زیبایی و زنانگی به اتاق نشیمن، چهارپایه خود را با روکشی براق انتخاب کنید.

نیمکت مخمل


ورودی خانه خود را با نیمکتی ظریف و روشن که به رنگ جواهرات پادشاهان است، مجلل و زیباتر کنید.

مبل دسته دار مخمل


حقیقت این است که برای کتاب خواندن، هیچ چیز به اندازه یک مبل دسته دار راحت نیست و برای یک مبل راحت، چه چیزی گرم و نرمتر از مخمل؟

پرده مخمل


پرده های تیره رنگ این پارچه، شما را به فضای عاشقانه های کلاسیک می‌ برد. اما اگر نمی‌ خواهید اتاق نشیمنتان شبیه «بازی تاج و تخت» باشد، بقیه اتاق را روشن و بانشاط نگه دارید.

صندلی غذا خوری مخمل


وقتی صندلی غذاخوریتان تا این اندازه مجلل و باشکوه باشد، به هر بهانه ای سراغ اتاق ناهارخوری خواهید رفت تا از آن استفاده کنید.

نیمکت پایین تخت مخمل


هر کسی می‌تواند این نیمکت زیبا را در خانه یا محل کار خود داشته باشد تا علاوه بر زیبایی، جای مناسبی برای نگه داری لباس، پتو یا کوسن هایش هم باشد.
advertising