آشنایی با انواع مدل های رانر رومیزی

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/09/08
آشنایی با انواع مدل های رانر رومیزی

رانر چیست؟


شاید دانستن این نکته بد نباشد که گلدان و شکلات‌خوری انتخاب‌های مناسبی برای میز ناهارخوری نیستند. یادتان باشد میز ناهارخوری رانر می‌خواهد نه رومیزی و اگر بنا به گذاشتن دکوری روی میزتان دارید، حتماً شمعدان را انتخاب کنید.رو میزی‌های گل‌دار و توری قدیمی هنوز هم در چمدان‌های قدیمی مادربزرگ‌ها پیدا می‌شوند. قدیم‌ترها رومیزی، پارچه‌ای طرح دار توری‌شکل یا حتی مخمل بود که کل میز را پوشانده و از لبه آن آویزان می‌شد. این روزها اما میزهای ناهارخوری با طراحی زیباتر به‌خودی‌خود زیبا هستند.رانر همان رومیزی مستطیل‌شکل با طول زیاد و عرض کم است که روی میز ناهارخوری انداخته می‌شود. درواقع شما با استفاده از رانر زیبایی میز خود را هم پنهان نخواهید کرد.
آشنایی با انواع مدل های رانر رومیزی

رانر دکوراتیو چیست؟


نوع خاصی از رومیزی رانر دکوراتیو است که در واقع پارچه ای باریک تر از عرض میز است که روی میز در درازا قرار می گیرد و مربوط به تشریفات میز ناهارخوری درباری در اروپای قرن 18 و 19 و برای پوشش میز یا مشخص کردن محل نشستن دور میز و البته ست کردن با بقیه دکوراسیون منزل است. انواع ایرانی و بافت سنتی رانر نیز مانند ترمه یزد و پته کرمان در کشور خودمان تولید و استفاده می شود و همچنان طرفداران خود را دارد.از لوازم تزئینی یک خانه برای دکوراسیون داخلی می توان به رانر اشاره کرد. رانر دکوراتیو در واقع نوعی رومیزی به حساب می آید که بر میز و سایر ملزومات مشابه کشیده می شود. رانرها در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. گاهی یک تغییر کوچک در دکوراسیون داخلی منزل می تواند معجزه کند. دکوراسیون داخلی خود را متحول کنید.

کاربرد رانر رو میزی


رانر را می توان با رومیزی و یا به تنهایی بر روی میز انداخت ولی در مواردی مانند میزهای چوبی که طرح چوب باید نمایان باشد آن را به تنهایی استفاده می کنند. که برای انواع میز ناهارخوری و جلو مبلی و هر میز مستطیلی قابل استفاده می باشد. شما می توانید رانر دکوراتیو را برای زیبایی دکوراسیون داخلی خود بر روی میزهای ناهار خوری، پذیرایی ، میز شرکت ها و … مورد استفاده قرار دهید. در استفاده از رانر دکوراتیو هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

به هنگام استفاده از رانر باید توجه داشته باشید که طول و عرض رانر با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. در طراحی دکور داخلی توجه داشته باشید که رانر دکوراتیو زیاد بزرگ و زیاد کوچک نباشد چرا که ممکن است کلا دکور شما را بهم بریزد و نوعی بی نظمی رخ دهد.

مدل های جدید رانر رومیزی با طرح های کلاسیک



انواع رانر با طرح های گل دار و ساده



جدید ترین رانر رومیزی های ابریشمی و مخمل


advertising