طرز تهیه مرغ پر شده با اسفناج و پنیر

آشپزی و خوراکیفست فود

- 97/08/20
طرز تهیه مرغ پر شده با اسفناج و پنیرهمیشه یه غذای آسون و راحت مورد استقبال قرار خواهد گرفت ، یه غذای سریع و راحت با سینه ی مرغ و اسفناج که خیلی خوشمزه میشه و از میل نمودن آن لذت خواهید برد.سینه مرغ پرشده را در منزل و با مواد دلخواه تان نیز می توانید درست کنید ولی پیشنهاد ما را فراموش نفرمایید ، به این دلیل که این غذا علاوه بر لذیذ بودن و سادگی ، بسیار غنی از ویتامین و پروتئین می باشد و نوعی غذای رژیمی نیز برای ورزشکاران و بدنسازان محسوب می گردد

مواد لازم جهت تهیه مرغ پر شده با اسفناج و پنیر:


سینهٔ مرغ بدون پوست و استخوان 4 عدد
کالباس 4 ورق
پنیر ورقه ای 4 ورق
آرد 1/3پیمانه
تخم مرغ زده شده 2 عدد
خردۀ نان باگت ½ 1 پیمانه
پنیر پارمزان رنده شده 1/3پیمانه
نمک 1 قاشق چایخوری
فلفل سیاه ¼ قاشق چایخوری
کره 3 قاشق غذا خوری
روغن زیتون 3 قاشق غذا خوریself tanner


طرز تهیه سینهٔ مرغ پر شده:


1. سینه های مرغ را روی یک سطح صاف می گذاریم و با یک چاقوی مناسب آنها را به طور افقی برش می زنیم، به طوری که مانند کتاب باز شوند. سپس روی آنها را با پلاستیک پوشانده و می کوبیم تا قطر آنها به 1 سانتیمتر برسد.
2. روی هر نصفۀ باز شدۀ سینه های مرغ، یک لایه کالباس و یک لایه پنیر ورقه ای می گذاریم. سپس آن را تا می زنیم و مانند کتاب می بندیم. آن را می بندیم و یک تای دیگر به آن می زنیم، به طوری که کالباس و پنیر کاملاً در آن پیچیده شوند. با کمک خلال دندان آن را کاملاً محکم می کنیم تا باز نشود.
3.هر یک از آنها را داخل آرد و سپس در تخم مرغ زده شده می غلتانیم. خرده های نان را با پنیر پارمژان، نمک و فلفل مخلوط می کنیم. این مخلوط را به اطراف مرغ ها مالیده و فشار می دهیم تا به آنها بچسبد. سپس آنها را به مدت یک ساعت داخل یخچال می گذاریم.
4.کره و روغن را داخل یک تابۀ مناسب ریخته و آن را روی حرارت می گذاریم تا کاملاً داغ شود. سپس مرغ ها را داخل آن سرخ می کنیم تا دو طرف آنها طلایی رنگ شود.


نکات تکمیلی در مورد سینهٔ مرغ پر شده:


1.سینهٔ مرغ پر شده جزو غذای ملل - ایتایایی میباشد
2.زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 20 دقیقه
3. و زمان پخت و انتظار آن در حدود 20 دقیقه میباشد .
4.سینهٔ مرغ پر شده را می توانید در وعده نهار - شام - سرو کنید .
5. توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .
advertising