روش تهیه ساندویچ مرغ گریل شده با خردل

آشپزی و خوراکیفست فود

- 97/11/08
روش تهیه ساندویچ مرغ گریل شده با خردل

مواد لازم ساندویچ مرغ گریل شده با خردل


سینه مرغ شنیسلی: 2 عدد ( 2 تا 180 گرمی)
روغن زیتون: 1/2 پیمانه
شوید تازه ساتوری شده: 1/3 پیمانه
سیر ریز خرد شده: 2 حبه
نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
سس خردل: 1/4پیمانه + 3 قاشق غذاخوری
پیاز قرمز حلقه شده: 1 عدد بزرگ
پنیر چدار درشت رنده شده: 180 گرم
نان باگت بزرگ: 2 عدد

طرز تهیه ساندویچ مرغ گریل شده با خردل


1. 1/4 پیمانه سس خردل، روغن زیتون، شوید، سیر 1/2 1قاشق چای‌خوری نمک و 3/4 قاشق چای‌خوری فلفل را در یک کاسه متوسط می‌ریزیم و آن‌ها را کامل با هم مخلوط می‌کنیم.
2.مرغ‌ و پیاز حلقه شده را در این مخلوط می‌ریزیم و تکان می‌دهیم تا تمامی سطح آن‌ها با این مخلوط پوشیده شود. روی آن را پوشانده و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال می‌گذاریم تا مرغ کامل مزه‌دار شود.
3.گریل یا کباب پز را با حرارت متوسط – زیاد روشن می‌کنیم تا گرم شود. پیازها را به مدت 8 تا 10 دقیقه گریل می‌کنیم و آن‌ها را بر می‌داریم. مرغ‌ها را از هر دو طرف کامل کبابی می‌کنیم.
4.وقتی دو طرف تکه های مرغ گریل شد روی یک سطح آنها پنیر چدار را می‌ریزیم و کمی دیگر روی گریل می‌گذاریم تا پنیر آب شود. سپس تکه های مرغ با کاور پنیری را از روی کباب‌پز برداشته و هر یک را از وسط نصف می‌کنیم.
5.اگر از نان باگت بزرگ استفاده می کنید آن را نصف کرده و از وسط باز می‌کنیم و سطح داخلی آنها را به مدت 1 تا 2 دقیقه روی گریل می‌گذاریم تا کریپسی و ترد شود.
6.اگر مایلید می‌توانید 3 قاشق باقی مانده خردل را با کمی سس مایونز داخل نان بمالید و سپس مرغ و پیاز را داخل آن گذاشته و داغ سرو کنید. ساندویچ مرغ گریل شده آماده است.
advertising