روش درست کردن میلک شیک آلو سیاه

آشپزی و خوراکینوشیدنی

- 97/09/30
روش درست کردن میلک شیک آلو سیاهمایعی که به منظور ایجاد حس تازه گی و یا رساندن مواد مغذی به انسان تهیه می شود، نوشیدنی نام دارد. آب، آب میوه ها، نوشابه های گازدار، دلسترها، چای، قهوه و انواع آن همگی در گروه نوشیدنی ها قرار دارند. هر کدام از انواع آنها می توانند خانگی و یا صنعتی و از قبل تهیه شده باشند. از آنجا که در تهیه انواع مختلف نوشیدنی ها می توان از مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات مختلف استفاده نمود، از نظر علم تغذیه دارای ارزش غذایی بالایی بوده و در موارد بسیاری مانند کودکان و سالمندان به دلیل عدم توانایی در بلعیدن و افراد لاغر و مبتلا به سوء تغذیه برای دریافت کالری می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد، اما از آنجا که آب میوه ها غالبا بدون فیبر هستند در خوردن آنها باید جانب احتیاط را رعایت نمود. در هر حال اطلاع داشتن و بهره مندی از انواع نوشیدنی، در ایجاد حس تازه گی شما نقش بسیار زیادی دارد. گوارای وجود.

مواد لازم جهت تهیه میلک شیک آلو سیاه


آلو سیاه بدون هسته: 150 گرم
عسل: دو قاشق سوپخوری
شکر نرم و دانه ریز; 50 گرم

روش درست کردن میلک شیک آلو سیاه


1. 150 گرم آلو سیاه بدون هسته، دو قاشق سوپخوری عسل و 50 گرم شکر نرم و دانه ریزرا داخل دستگاه مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید،
2.سپس چهار اسکوپ بستنی وانیلی و 20 گرم پودر بادام به آن افزوده و هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. شیک آلوسیاه را در لیوان موردنظر ریخته و با برشی از آلوسیاه تزیین و سرو کنید.
advertising