آموزش تهیه شارلوت تیرامیسو

آشپزی و خوراکیدسر

- 97/09/20
آموزش تهیه شارلوت تیرامیسوشارلوت تیرامیسو یک دسر خوشمزه و عالی است که با امتحان آن شیفته ی آن خواهید شد و شارلوت تيراميسو جزو دسرهای مدرن که برای نحوه تهیه شارلوت تیرامیسو ابتدا پودر نسکافه و پودر شکر را با هم آسیاب کرده و الک می کنیم.پنیر خامه ای و خامه را با هم مخلوط می کنیم و در حد مخلوط شدن با همزن برقی به هم می زنیم.

مواد لازم برای طرز تهیه شارلوت تیرامیسو:


پنیر خامه ای:400 گرم
خامه فرم گرفته:400 گرم
پودر شکر:100 گرم
بیسکویت لیدی فینگر:به تعداد لازم
قهوه فرانسه:یک فنجان
پودر نسکافه:2 قاشق غذاخوری
خلال بادام تفت داده شده:درصورت تمایل

روش درست کردن شارلوت تیرامیسو:


1.برای نحوه تهیه شارلوت تیرامیسو ابتدا پودر نسکافه و پودر شکر را با هم آسیاب کرده و الک می کنیم. پنیر خامه ای و خامه را با هم مخلوط می کنیم و در حد مخلوط شدن با همزن برقی به هم می زنیم.

2. مخلوط پودر شکر و پودر نسکافه را به مواد اضافه می کنیم و در حد مخلوط شدن مواد را به هم می زنیم. یک حلقه (رینگ) با ارتفاع زیاد درنظر می گیریم و آن را روی یک بشقاب تخت قرار می دهیم.

3.لیدی فینگر ها را همان طور که در تصویر می بینید دور تا دور رینگ به دیواره تکیه می دهیم وثابت می کنیم. مقداری از کرم آماده را داخل ظرف ریخته و پخش می کنیم. چند لیدی فینگر را داخل قهوه فرانسه زده و روی کرم می چینیم و دوباره روی آن را با کرم می پوشانیم.

4. این کار را ادامه می دهیم تا قالب پر شود.

5.سپس آن را به مدت 10 تا 12 ساعت داخل یخچال می گذاریم تا خودش را بگیرد. تیرامیسو حتما باید یک شب در یخچال بماند تا لذیذ و آماده مصرف شود.

نکات نحوه آماده کردن شارلوت تيراميسو:


1.شارلوت تيراميسو جزو دسرهای مدرن و مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 6 نفر مناسب می باشد .

2.زمان آماده سازی مواد اولیه 30 دقیقه می باشد.

3.شارلوت تيراميسو را می توانید در وعده میان وعده و دسر سرو کنید .
advertising