شورولت کامارو SS پهن‌ پیکر با رینگ‌ های خاص

خودرواسپرت

- 98/02/30
شورولت کامارو SS پهن‌ پیکر با رینگ‌ های خاصاگر خودروها می‌توانستند محل زندگی خود را انتخاب کنند احتمالاً این شورولت کامارو SS مدل 2017 پیست مسابقه یا مکان‌هایی با آسفالت بسیار نرم را برای گذران زندگی برمی‌گزید. برای اینکه کیت بدنه‌ی این خودرو سالم باقی بماند حتماً مالک خودرو باید در راندن آن نهایت دقت را بگیرد.
شورولت کامارو SS پهن‌ پیکر با رینگ‌ های خاص
جدای از اینکه این خودرو را دوست داشته باشید یا نه، به لطف اصلاحات انجام شده در این کامارو شاهد وضعیتی بسیار خاص و متمایز هستیم.

از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به بچه گلگیرهای جدید، سپرهای اصلاح شده، رکاب‌های جانبی متفاوت، کاپوت به‌روز شده و اسپویلر عقب اشاره کرد که در کل باعث شده‌اند کامارو اندکی شبیه خودروهای ژاپنی شود. رینگ‌های فرادا FR8 با ابعاد 20 اینچی و سیستم تعلیق قابل تنظیم نیز این هیبت را ایجاد کرده‌اند.

بنا به گفته‌ی سازنده‌ی این رینگ‌ها، کیت بدنه‌ی پهن مرحله‌ی 3 انتخاب شده به زودی ارتقا خواهند یافت. سازنده‌ی رینگ‌ها فعلاً اشاره‌ای به قطعات جدید نصب شده روی این کامارو نداشته اما احتمال می‌دهیم تغییراتی در کابین و یا حتی قوای محرکه اعمال شود.

پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری این خودروی عضلانی قدرت 455 اسب بخاری و گشتاور 616 نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4 ثانیه‌ای می‌شود. این خودرو می‌تواند مسافت 400 متر را در حدود 12 ثانیه طی کند.

جدای از تصاویر منتشر شده، کمپانی موردبحث که رینگ‌ها را تدارک دیده فیلمی بسیار جذاب از این کامارو SS سفارشی را در فضای مجازی بارگذاری کرده است. این ویدئو تنها 1.5 دقیقه بوده اما احتمالاً هیجان شما را چند برابر خواهد کرد.
advertising