نمایش فراری لافراری با کیت بدنه RevoZport

خودرواسپرت

- 97/11/09
نمایش فراری لافراری با کیت بدنه RevoZportRevoZport یک تیونر است که سال میلادی جدید را به بهترین شکل شروع کرده و یک پکیج آیرودینامیکی را برای فراری لافراری معرفی نموده است. بد نیست بدانید که تنها 499+1 دستگاه لافراری توسط کمپانی ایتالیایی ساخته شده و کیت بدنه ساخته شده برای این خودرو توسط RevoZport کاملا منحصر به فرد است. به طور دقیق‌تر تنها یک لافراری به این کیت بدنه مجهز می‌شود یکی از مالکان خاورمیانه‌ای فراری لافراری به متخصصان افترمارکتی RevoZport مراجعه کرده و خواستار تولید خودروی خاص‌تری شده است. احتمالاً دلیل این کار تولید خودرویی منحصربه‌فردتر از هایپرکار فوق‌العاده‌ی فراری بوده است.

در طراحی کیت بدنه‌ی لافراری از خودروی مختص پیست فراری FXX K Evo الهام گرفته شده است. این خودرو RevoZport لافراری Revoluzione نام داشته و تنها چندین رندر نمایشی از آن منتشر شده است. نیازی به گفتن نیست که تغییرات صورت گرفته در این هایپرکار ایتالیایی جامع و کامل می‌باشد.کیت Revoluzione در بخش جلو شامل اسپلیتر فیبر کربنی و دو بالچه‌ی گیرا است که در دو سمت سپر خودنمایی می‌کنند. تکمیل‌کننده‌ی این تغییرات تریم های جدید بخش جلو و رکاب‌های جانبی متفاوت است که هر دو از فیبر کربن سبک‌وزن ساخته شده‌اند.
نمایش فراری لافراری با کیت بدنه RevoZport
البته تمامی این قطعات فیبر کربنی جدید، هدفی بالاتر از نمایش دارند چراکه RevoZport می‌گوید این کیت بدنه با ایجاد داون فورس بیشتر و کاهش ضریب درگ، در عملکرد آیرودینامیکی لافراری تاثیرگذار است. به علاوه به دلیل وجود ورودی‌های هوای بزرگتر، موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر تنفس طبیعی هوای تازخ بیشتری دریافت می‌کند. در نمای عقب یک باله بزرگ و نیز روکش لایه‌ای بر روی شیشه دیده می‌شود که این روکش کمی عجیب به نظر می‌رسد.

هم‌اکنون این سؤال پیش می‌آید که آیا تغییرات اعمال شده تأثیری منفی روی ارزش خودرو خواهند داشت یا خیر. حقیقت این است که برخی خریداران خواهان خودرویی استاندارد و فابریک هستند درحالی‌که شاید برخی افراد نیز خاص بودن این لافراری را بپسندند. به‌هرحال باید خاطرنشان ساخت پروژه‌های سفارشی خود فراری باعث تولید خودروهایی می‌شود که خاص‌تر می‌باشند. البته این یکی که مشاهده می‌کنید علیرغم تغییرات صورت گرفته فوراً به عنوان یک لافراری تشخیص داده می‌شود.
advertising