بررسی پاگانی هوایرا سوپر اسپرت لوکس

خودرواسپرت

- 97/08/14
بررسی پاگانی هوایرا سوپر اسپرت لوکسپاگانی که در زمینه تولید خودروهای لوکس و سوپراسپرت فعالیت می‌کند، با خودروی زوندا معروف و شناخته شد. تخصص این شرکت در زمینه تولید خودروهای سوپراسپرت‌ و توسعه فیبر کربنی زبانزد است، طوری که برندهای معتبر در زمینه فیبر کربنی از پاگانی کمک می‌گیرند.ابرخودروی پاگانی هوایرا (Pagani Huayra) که در سال ۲۰۱۲ به عنوان برترین هایپرکار دنیا از سوی بسیاری از رسانه‌ها شناخته شد، اکنون با مدل ۲۰۱۸ در بازار حضور دارد تا تک محصولی در سبد خودروساز لوکس ایتالیایی باشد.
بررسی پاگانی هوایرا سوپر اسپرت لوکس
مدل پایه و استاندارد پاگانی هوایرا چیزی کم ندارد و کاملا عطش قدرت و سرعت علاقه‌مندان سوپراسپرت‌ها را برطرف می‌کند. هوایرا ابرخودرویی پرقدرت، خاص و کمیاب است که به اندازه‌ی قدرتش یک اثر هنری زیبا هم محسوب می‌شود

فضای داخلی به اندازه‌ی بدنه خودرو اختصاصی تولید شده و به لطف استفاده از مواد اعلایی از جمله چرم قهوه‌ای و سطوح آلومینیومی که با استفاده از رنگ‌های برنزی آبکاری شده، زیبایی خاصی به سوپراسپرت پاگانی هوایرا ۲۰۱۸ بخشیده است

هوایرا با داشتن پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل توئین توربو با حجم ۶ لیتر، ۷۵۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در مقایسه با یک خودروی GT فراری بدون توربو، توان خروجی هوایرا BC کمتر است. اما هوایرا یک برتری کامل دارد و آن هم وزن ۱۲۲۰ کیلوگرمی آن است.پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی زوندا، یکی از بهترین پیشرانه‌های خودروهای جاده‌ای تاریخ بود؛ پیشرانه‌ی جدید ۱۲ سیلندر توئین توربو اصلا نمی‌تواند جای صدای تنفس طبیعی زوندا را بگیرد؛ اما اگر بخواهم در مورد قدرت آن نظری بدهم، خلاصه بگویم که ۷۵۳ اسب کافی و حتی بیشتر از مقدار مورد نیاز است.
سوپراسپرت جدید پاگانی هوایرا ۲۰۱۸ یک ابرخودروی معمولی نیست چرا که از نسخه ارتقا یافته پکیج تمپستا (Tempesta) برخوردار است و بسیاری از ترفندهای آیرودینامیکی و ورودی‌های جلوی جدید را برای راندن هوای بیشتر به سمت رادیاتورهای اینترکولر ارائه می‌دهد.
advertising