سیتروئن C3-XR فیس لیفت 2019 در چین رونمایی شد

خودرواسپرت

- 97/10/30
سیتروئن C3-XR فیس لیفت 2019 در چین رونمایی شدبیش از چهار سال از زمان عرضه‌ی کراس‌اور سیتروئن C3-XR در چین می‌گذرد و برای اولین‌بار با فیس‌لیفت رو‌به‌رو شد. سیتروئن C3-XR جدید که اوایل بهار امسال راهی بازار می‌شود که دچار تغییرات منحصر به فردی شده که هویت جدید این برند را نشان می دهد.
سیتروئن C3-XR فیس لیفت 2019 در چین رونمایی شد
تغییرات اصلی طراحی در جلوی خودرو رخ می‌دهند، جایی که سیتروئن C3-XR با کاپوت الهام‌گرفته از مدل C5 Aircross، چراغ‌های جلو که هم‌اکنون یکپارچگی بهتری با لوگوی سیتروئن در وسط دارند، همراه‌با طراحی جلوپنجره و اجزای سپر جلوی برگرفته از خودروی مفهومی CXPerience عرضه می‌شود. همچنین جلوپنجره میانی ​​که دارای الگوی کپسولی سیتروئن معمولی است و در سپر جلو نیز از قطعات قرمز و نقره‌ای استفاده می‌شود.با نگاه به سیتروئن C3-XR فیس‌لیفت از نیمرخ، به نظر می‌رسد که غیر از رینگ‌های آلیاژی 16اینچی دورنگ الماسی تغییر دیگری نداشته باشد. در عقب نیز چراغ‌ها با طرح جدید متشکل از چهار ماژول مستطیلی برگرفته از C5 ایرکراس به چشم می‌خورد. در صندوق عقب از لوگوی سیتروئن دورنگ (کرومی و سیاه براق) همراه‌با «C3-XR» استفاده می‌شود. هم‌اکنون سه ترکیب رنگ بیرونی برای مشتریان سیتروئن C3-XR در دسترس قرار دارد.

در داخل کابین سیستم اطلاعات سرگرمی به روزرسانی شده به همراه یک نمایشگر 9 اینچی با دو پورت USB و Apple Carplay و MirrorLink به چشم می‌خورد. همچنین یک اهرم تعویض دنده‌ی جدید چرمی برای گیربکس اتوماتیک هم در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند از بین دو طرح کابین گزینه مناسب را انتخاب کنند.
اشاره‌ای به تغییرات فنی این کراس اوور نشده بنابراین حدس می‌زنیم C3-XR همچنان از پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربوی 160 اسبی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استاندارد استفاده کند. خودروی موردبحث از بهار وارد بازار چین شده و در جایگاهی پایین‌تر از C4 و C5 ایرکراس قرار می‌گیرد. سیتروئن C3-XR از زمان ارائه در سال 2014 تاکنون فروش حدود 180 هزار دستگاهی داشته است.
advertising