سیتروئن DS8 مدل 2020 معرفی میشود

خودرولوکس

- 97/09/18
سیتروئن DS8 مدل 2020 معرفی میشودبرند دی اس از چند سال قبل به عنوان زیر شاخه لوکس گروه پژو-سیتروئن عمل می‌کند در تلاش است تا با حرکت در سطح بالای بازار و ارائه طراحی سفارشی و متریال لوکس‌تر خود را از دو برند یاد شده متمایز کند. خودروهای جدیدی همچون دی اس 7 کراس بک و دی اس 3 کراس بک باعث حضور بیشتر این برند در صنعت خودروسازی شده‌اند اما دی اس نیازمند یک پرچم‌دار کامل است.خودروساز لوکس فرانسه از ارائه مدل پرچم‌دار خود به نام DS 8 با طرح فست‌بک خبر داد؛ این مدل جدید خصوصیات مشترکی با خودروی مفهومی سیتروئن نیومرو 9 مدل 2012 دارد.
سیتروئن DS8 مدل 2020 معرفی میشود
این پرچم‌دار در حوالی سال 2020 و با نام دی اس 8 عرضه خواهد شد تا به جنگ محصولاتی همچون ب ام و سری 5، آئودی A6 و مرسدس بنز E کلاس برود. البته برخلاف سه محصول آلمانی یاد شده، پرچم‌دار جدید دی اس به شکل یک سدان سنتی نخواهد بود. بجای آن، طراحان با استعداد فرانسوی استایل شیک‌تر فست بک را انتخاب خواهند کرد

طرح DS برای ارائه مدل جدید چیزی بیش‌تر از شایعه است، زیرا اریک اپود معاون ارشد محصول این برند تائید کرد که مدل موردنظر قطعا به عنوان پرچم‌دار وارد بازار می‌شود. اپود در مصاحبه با اتو اکسپرس از تصویب شدن نهایی فرآیند طراحی مدل جدید خبر دارد و اضافه کرد که در آینده نزدیک خودرویی متفاوت، شگفت‌انگیز و تماشایی وارد بازار خواهد شد. برای برجسته کردن مدل جدید، DS به طراحی بسیار متفاوت عقب خودرو روی آورده است، که نسبت به طرح هاچ‌بک بسیار عملی‌تر به نظر می‌رسد.

مدیر دی اس قول داده دی اس به منظور ادامه حیات در کلاس لوکس‌ها عملکرد مشابه رقبا نخواهد داشت. او گفته که محصولات این شرکت یک کپی از مرسدس نخواهند بود.زیر پوست بدنه شیک پرچم‌دار دی اس همان پلتفرم EMP2 بکار رفته در پژو 508 جدید قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود نسخه پلاگین هیبریدی این پرچم‌دار نیز در آینده معرفی شود.

گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه مدت زمان زیادی از بازار ایالات متحده آمریکا دور بوده است، اما در حال حاضر نیم نگاهی برای بازگشت به این بازار بزرگ دارد. در همین زمینه خودروساز PSA تصمیم دارد که از محصولات برند لوکس خود برای عرضه در بازار آمریکا بهره ببرد. به همین علت DS این نقش مهم را بر عهده گرفته است و مدل پرچم‌دار آینده می‌تواند جایگزین جالبی برای محصولات لوکس بازار خودرو باشد.
advertising