نسخه فیس لیفت زوتی SR9 رونمایی شد

خودرواخبار

- 97/10/29
نسخه فیس لیفت زوتی SR9 رونمایی شدکمپانی زوتی با طراحی خودرو کراس اورر SR9 که شباهت زیادی به پورشه ماکان داشت بر سر زبانها افتاد اما اکنون با تغییراتی در بخش‌های جلو و عقب دست‌خوش تغییر شده و پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو نیز جای خود را به نسخه‌ی کوچک‌تر 1.8 لیتری زوتی SR9 فیس لیفت را معرفی کرده است ولی همچنان در نگاه اول یک کپی تمام عیار از پورشه به چشم می آید و خیلی از علاقه مندان به خودرو های پورشه از این کار چینی ها خشمگین هستند
نسخه فیس لیفت زوتی SR9 رونمایی شد
SR9 قبلی از جلوپنجره‌ی چندضلعی استفاده می‌کرد که هم‌اکنون جای خود را به نمونه‌ای شش‌ضلعی با چهار نوار کرومی داده است. همچنین دیلایت های L شکل خودرو نیز با عناصر کرومی همراه شده که همین تغییرات باعث ایجاد تمایز SR9 فیس لیفت در مقایسه با نسخه‌ی قبلی شده است که جای خوشحالی دارد زیرا با نگاه به این خودرو کمتر به یاد ماکان می‌افتیم. در نمای پشت ورودیهای مجازی به گوشه های سپر اضافه شده ولی چراغ‌ها تقریباً بدون تغییر مانده‌اند. همچنین دو خروجی اگزوز کرومی در بخش عقب دیده می‌شود که جای چهار خروجی قبلی را گرفته است.

در خصوص قوای محرکه زوتی SR9 فیس لیفت دارای پیشرانه‌ی بنزینی 1.8 لیتری توربو با کد TN4A18T است که قدرت 177 اسب بخاری دارد. پیشرانه‌ی مدل قبلی از نوع 2 لیتری توربوی 190 اسبی ساخت میتسوبیشی بوده است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل به‌روز شده هم دارای گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته دوکلاچه نسخه‌ی پیش از فیس لیفت است یا خیر.
advertising