نگاهی به پورشه ماکان 2019

خودرولوکس

- 97/08/27
نگاهی به پورشه ماکان 2019پورشه ماکان را باید موفق‌ترین محصول پورشه در بخش فروش دانست چراکه از سال 2014 تاکنون بیش از 350 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است به طوری که پورشه در سال گذشته، موفق به فروش ماکان چیزی در حدود سه برابر 911شد و اکنون هم تغییراتی را در آن اعمال کرده تا روند فروش خوب آن ادامه پیدا کند
نگاهی به پورشه ماکان 2019
با اندکی توجه به این کراس اوور تازه‌نفس می‌توان متوجه تغییرات صورت گرفته شد. ماکان 2019 دارای چراغ‌های جلوی LED استاندارد و نمای جلوی بهبود یافته می‌باشد. البته تغییرات بزرگ‌تر در نمای عقب رخ داده‌اند جایی که شاهد استفاده از پانل نوری LED سه‌بعدی مشابه با کاین و پانامرا هستیم.چهره جدیدی در ماکان دیده می‌شود به طوری که شباهت زیادی به نسل جدید پورشه پانامرا و کاین پیدا کرده است. پورشه ماکان اکنون با رنگ جدیدی به نام آبی میامی یا «Miami Blue» عرضه می‌شود که در کنار رنگ‌های دیگری چون نقره‌ای متالیک دولومیت و سبز متالیک مامبا می‌توانند ماکان را تبدیل به گزینه بسیار جذابی کنند. برای تکمیل جذابیت‌های ظاهری، پورشه رینگ‌های 20 و 21 اینچی برای ماکان عرضه می‌کند.

با ورود به داخل کابین شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.9 اینچی خواهید بود که هدر مقایسه با قبل بزرگتر شده و به صورت استاندارد به یک سیستم کنترل صوتی و اطلاعات مربوط به حرکت در ترافیک مجهز شده است و هم‌اکنون با WLAN هات اسپات و پورشه کانکت پلاس همگام شده است. سیستم آخری یاد شده از ماژول تلفن LTE و سیم‌کارت ریدر برخوردار است.

یکی دیگر از تغییرات مشهود در داخل کابین ماکان 2019، فرمان اسپرتی است که از 911به ارث برده تا کابین چهره اسپرت‌تری به خود بگیرد. البته اگر پکیج Sport Chrono را برای ماکان خود سفارش دهید، فرمان خودرو شما به یک کلید مجهز می‌شود که با فشردن آن، حالت اسپرت‌تری خواهد داشت. از دیگر تغییرات در داخل کابین می‌توانیم به اضافه شدن گرمکن شیشه جلو و یونیزه کننده هوا اشاره کنیم.
اگرچه قوای محرکه ماکان نسبت به قبل تغییری نکرده اما شاسی خودرو به‌روز شده و راحت‌تر از قبل است. این کراس اوور همچنین از رینگ‌های 18 اینچی جدید و لاستیک‌های کاراتر برخوردار است.به نظر می‌رسد پورشه قصد ندارد مدل دیزلی را مجددا برای ماکان عرضه کند اما مدل هیبریدی از نسخه‌های احتمالی خواهد بود.
advertising