مشخصات و قیمت کیا پیکانتو GT مدل 2019

خودرواسپرت

- 97/10/29
مشخصات و قیمت کیا پیکانتو GT مدل 2019کمپانی کره‌ای کیا، قیمت و مشخصات مربوط به مدل 2019 از پیکانتو GT را اعلام کرد این خودرو با نسخه مرموز دیگری برای بازار استرالیا عرضه می شود که احتمالا پیکانتو X لاین خواهد بود چرا که کیا در پی ادامه صدرنشینی خود در کلاس خودروهای کوچک است
مشخصات و قیمت کیا پیکانتو GT مدل 2019
کیا پیکانتو GT به یک موتور 1.0 لیتری 3 سیلندر توربو مجهز شده که 99 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای مقایسه باید بگوییم پیکانتو در نسخه استاندارد به موتور 1.25 لیتری با 83 اسب بخار قدرت و 122 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است همچنین برای انتقال قدرت در پیکانتو GT جدید، به جای جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک، از جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده شده است.

در حال حاضر، نسخه ممتاز پیکانتو، GT لاین است که از نیرومحرکه استاندارد 1.25لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت 62کیلووات و گشتاور 122نیوتون متر به همراه تزئینات بدنه و کابین همچون بسته ارتقایی بدنه مقاوم تر، رینگ های بزرگ تر، هایلایت های قرمز و تریم منحصر به فرد بهره می برد افزایش قدرت ۱۰ کیلووات و گشتاور 50نیوتون متر بیش تر در این خودروی 995کیلوگرمی شاید زیاد به نظر نرسد اما تفاوت قابل توجهی را ایجاد می کند. هم چنین ممکن است ارائه گیربکس دستی در این خودرو رانندگان دوست دار رانندگی را هیجان زده کند.

پیکانتو GT جدید تغییر ظاهری زیادی را در مقایسه با نسخه فعلی تجربه نکرده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توانیم به تزئینات نارنجی رنگ در اطراف بدنه، خروجی اگزوز دوگانه، چرخ‌های 16 اینچی و دستگیره‌های کرومی اشاره کنیم. برای مدیریت بهتر قدرت، سیستم تعلیق سفت‌تر و فرمان با عملکرد سریعتر و بهتر، به صورت استاندارد به پیکانتو GT اضافه شده‌اند.همچنین از تجهیزات استاندارد پیکانتو GT جدید می‌توانیم به ترمز اضطراری خودکار، 6 ایربگ، هشدار برخورد از جلو، سیستم صوتی با 4 بلندگو، اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کنیم.
این خودرو با قیمت 17 هزار و 990 دلار استرالیا به فروش می‌رسد و این یعنی قیمت آن در مقایسه با مدل کنونی تنها 500 دلار بیشتر شده است.
advertising