نگاهی به شورولت کروز 2019

خودرواسپرت

- 97/09/02
نگاهی به شورولت کروز 2019شورلت، به دنبال تم جدید طراحی که در بسیاری از مدل های جدید این شرکت در حال پیاده شدن است علاوه بر نسخه به‌روزشده‌ی خودروی سایز متوسط شورولت مالیبو (Malibu)، جنرال موتورز نسخه‌های بازطراحی‌شده‌ی مدل 2019شورولت کروز (Cruze) و شورولت اسپارک (Spark)‌ را معرفی کرد
نگاهی به شورولت کروز 2019
شورولت کروز مدل 2019، صفحه نمایش لمسی7 اینچی استاندارد مجهز به آخرین سیستم اطلاعات و سرگرمی شورولت 3 ارائه می‌شود. تیپ‌های LT و پریمیر در حال حاضر سیستم کنترل خودکار آب و هوا و سیستم استارت از راه دور را به‌صورت استاندارد دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که تیپ RS با زهوار پنجره سیاه، لوگوهای سیاه و رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. طرح‌های جدید رینگ‌ها در سراسر این مجموعه تیپ‌ها در دسترس هستند و رنگ داخلی قهوه‌ای مایل به زرد (Umber) به لیست رنگ‌های موجود اضافه شده است.

کروز، که در بعضی بازار ها با نام اُپل آسترا به فروش میرسد، در دو نوع هاچ بک و صندوق دار قابل عرضه خواهد بود. شورولت در این مدل تغییری در موتور ها اعمال نکرده است و هر دو گونه بنزینی و دیزلی بدون تغییر باقی مانده انددر زمینه ایمنی نیز این مدل، از 10کیسه هوا بصورت استاندارد بهره می برد که شامل ایربگ های زانو برای راننده و سرنشین جلو هم میشود. سنسور پارک عقب، ترمز اضطراری هنگام تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج ازخط و پکیج کمک راننده در تیپ Premier از جمله امکانات دیگر ایمنی به حساب می آیند.

زیر کاپوت شورولت کروز از پیشرانه 1.4 لیتری ردیفی 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر استفاده می‌شود که قادر است 153 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک پیشرانه 1.6 لیتری ردیفی 4 سیلندر توربودیزل با 137 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور در دسترس خریداران قرار دارد. پیشرانه بنزینی همچنان با جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته دستی یا 9 سرعته اتوماتیک و پیشرانه دیزلی با جعبه‌دنده‌ی6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.
advertising