لکسوس NX 300 F SPORT نسخه بلک لاین مدل 2019 معرفی شد

خودرواخبار

- 97/11/13
لکسوس NX 300 F SPORT نسخه بلک لاین مدل 2019 معرفی شدلکسوس در تلاش است تا با معرفی نسخه‌های ویژه، جذابیت هرچه بیشتری به کراس اوور NX تزریق کند. به تازگی هم یک نسخه از NX 300 F Sport معرفی شده که Black Line نام دارد و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد این خودرو از ماه فوریه وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

لکسوس NX 300 F Sport Black Line به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند و در داخل کابین هم با تجهیزات جدیدی همراه شده که مهم‌ترین آن، سیستم صوتی است. در این خودرو سیستم صوتی مارک لوینسون با 14 بلندگو و خروجی 835 واتی به کار رفته و یک نمایشگر 10.3 اینچی برای این سیستم در نظر گرفته شده است این نسخه از شاسی بلند لکسوس به سیستم کنترل صوتی فعال مجهز شده که صدای مصنوعی از موتور تولید می‌کند و از طریق بلندگوها به داخل کابین می‌فرستد. هنوز تصویری از کابین این نسخه منتشر نشده است

قیمت این خودروی سفارشی در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو از 48575 دلار آغاز می‌شود و برای سفارش سیستم چهار چرخ محرک باید 1400 دلار دیگر را هم بپردازید. NX بلک لاین تنها به تعداد هزار دستگاه تولید خواهد شد و وجه تمایز آن با نسخه‌های استاندارد شامل مواردی همچون گرافیک‌های خاص بدنه و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی می‌باشد. مشتریان می‌توانند از بین سه رنگ بدنه‌ی سفید، اوبسیدین و نقره‌ای یکی را انتخاب نمایند.

از جمله ویژگی‌های استاندارد NX بلک لاین می‌توان به پکیج کامفورت اشاره کرد که شامل صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، مونروف، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، درب پشتی برقی، پایش نقاط کور، دستیار پارک و ستون فرمان تلسکوپی می‌باشد. کنترل صدای فعال که صدای پیشرانه را از بلندگوها پخش می‌کند هم جزوی از این پکیج می‌باشد.
advertising