معرفی نسخه جدید لکسوس RCF مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت

خودرولوکس

- 97/10/24
معرفی نسخه جدید لکسوس RCF مدل 2020 در نمایشگاه دیترویتدر اولین روز از نمایشگاه دیترویت 2019 خودرو ساز های مطرح به دنبال معرفی محصولات خود هستند در این میان برند ژاپنی لکسوس پس از معرفی نسخه فیس لیفت RC در پاریس اکنون به دنبال معرفی نسخه جدید RCF با تغییراتی در این خودرو است این نسخه هم تغییرات کوچکی را در ظاهر تجربه کرده که مهم‌ترین آنها در نمای جلو و چراغ‌های بازطراحی‌شده LED دیده می‌شود.
معرفی نسخه جدید لکسوس RCF مدل 2020 در نمایشگاه دیترویت
در نمای جلو یک جلو پنجره بزرگ و در نمای عقب چراغ‌های LED عریض‌تر به همراه خروجی‌های 4گانه اگزوز و دیفیوزر مشکی رنگ از ویژگی‌های مهم طراحی بدنه هستندمدل RC F از یک پیشرانه ی 5 لیتری وی 8 با قدرت 472 اسب بخار و گشتاور 535 نیوتون متر بهره خواهد برد و لکسوس طی همکاری مشترک با میشلین در این خودرو از تایرهای سفارشی Pilot Sport 4S استفاده کرده است وزن این خودرو ژاپنی به لطف استفاده از فیبرکربن بیشتر از جمله باله های عقب تا مقدار قابل توجهی کاهش یافته است البته لکسوس برای پایین آوردن وزن RC F 2020 اقدامات دیگری هم انجام داده از جمله منیفولد ورودی کوچکتر، و کوچکتر کردن کمپرسور تهویه هوا. کمپانی ژاپنی صحبتی از میزان کاهش وزن به میان نیاورده ولی مدل فعلی آن وزنی برابر با 1795 کیلوگرم دارد.

قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. لکسوس RC F 2020 به صورت استاندارد به سیستم لانچ کنترل مجهز شده که موجب بهتر شدن شتاب گیری می‌شود و آن را قادر می‌سازد تا در مدت 4.2 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت آن به 270 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
advertising