کوچکترین کراس اوور لکسوس ux مدل 2019

خودرولوکس

- 97/10/04
کوچکترین کراس اوور لکسوس ux مدل 2019لکسوس از کوچکترین کراس اوو خود به نام uxرونمایی کرد که می تواند با خودروهای خودروهایی مانند مرسدس GLA، بی ام و X1 و آئودی Q3 رقابت می کندالبته مدل نهایی UX به جذابیت و طراحی تهاجمی مدل مفهومی که در نمایشگاه خودوری پاریس 2016معرفی شد نیست، با این‌حال به لطف زبان طراحی جدید این برند لوکس ژاپنی و به‌خصوص جلوپنجره‌ی بزرگ، مطمئناً UX در خیابان جلب توجه خواهد کرد.
کوچکترین کراس اوور لکسوس ux مدل 2019

مشخصات ظاهری لکسوس ux


نمای خاص جلوپنجره در کنار خطوط تیز و چراغ‌های عقب عریض که شباهت آن‌ها به مدل مفهومی UX واضح است، به همراه 120چراغ LED مستقل، کراس‌اور ژاپنی را خاص‌تر از همیشه می‌کند. رینگ‌های 17و 18 اینچی لکسوس UX با گذراندن تست تونل باد، به‌طور ویژه برای این مدل طراحی شده‌اند. همه چیز UX در طراحی آن متفاوت خلاصه نمی‌شود؛ در واقع یکی از افتخارات تیم مهندسی لکسوس، شعاع پیچ 10.3 متری این مدل است. لکسوس UX با استفاده از پلتفرم جدید GA-C بهترین شعاع پیچ در کلاس کراس‌اورهای کامپکت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مرکز ثقل UX در پایین‌ترین مکان ممکن بوده است که بدون شک در فرمان‌پذیری و به‌خصوص جاده‌های پر پیچ و خم مفید واقع می‌شود.

پیشرانه ux


لکسوس UX مدل 2019 از یک موتور جدید 2.0 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که 169 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و انتقال این قدرت به چرخ های جلو توسط گیربکس ضریب پیوسته CVT انجام می شود. لکسوس UX 250h با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک از یک پیشرانه هایبرید نیرو می گیرد که شامل یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر بنزینی و دو موتور ژنراتور الکتریکی کمکی هم محور که مجموعا 175 اسب بخار قدرت تولید می کنند است. سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک این خودرو از یک موتور ژنراتور الکتریکی مجزا با قدرت 7 اسب بخار استفاده می کند که درون دیفرانسیل عقب جاسازی شده است. برای دستیابی به چسبندگی بهینه، توزیع قدرت بین محورهای جلو و عقب به صورت خودکار توسط سیستم کنترل پایداری اصلاح می شود.

فضای داخلی لکسوس ux


فضای داخلی UX به دلیل الهام تیم طراحی از طرح‌های سنتی ژاپنی، حس تازگی و طراوت خاصی دارد. به عنوان مثال، طرح و دوخت ساشیکو (Sashiko) که در لباس‌های هنرهای رزمی چون جودو استفاده می‌شود، نمای جالب و شرقی به کابین لکسوس داده است. لکسوس UX فضای داخلی با طرح سنتی را با انواع تجهیزات مدرن مانند سیستم تهویه‌ی پیشرفته با چراغ‌های LED ترکیب کرده است.تمام مدل های UX به صورت استاندارد مجهز به اپلیکیشن اپل کار پلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو و نمایشگر Head-Up هستند و سیستم صوتی ارتقا یافته با 8 بلندگو و صفحه نمایش 10.25 اینچی همراه با سیستم ناوبری لکسوس جزو امکانات سفارشی هستند

امکانات ایمنی


مجموعه امکانات ایمنی فعال Lexus Safety System+ 2.0 در تمام مدل ها به صورت استاندارد وجود دارد که امکانات آن عبارتند از 8 کیسه هوا (شامل کیسه هوا برای زانوی راننده و سرنشین کناری)، چراغ های نور بالای هوشمند، سیستم شناسایی علائم ترافیکی، سیستم اخطار خروج از لاین با اصلاح موقعیت فرمان، سیستم کمکی حفظ حرکت خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی فعال در تمام سرعت ها و سیستم اخطار و پیشگیری از تصادف از جلو با قابلیت شناسایی عابرین پیاده.
نسخه‌ی F Sport علاوه بر چندین تغییر در طراحی خارجی و بدنه، در بخش فنی نیز بهنیه شده است. این نسخه با تنظیم سفارشی سیستم تعلیق و آپشن سیستم تعلیق متغیر انطباقی لکسوس LC جهت کاهش تکان‌های خودرو همراه می‌شود
advertising