نسخه فیس لیفت هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید 2020 معرفی شد

خودرواخبار

- 97/10/29
نسخه فیس لیفت هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید 2020 معرفی شدهیوندای پس از سه سال فروش آیونیک با تیراژ 60هزار دستگاهی اقدام به تولید نسخه فیس لیفت هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای سال 2020 نموده است تغییرات ظاهری در آیونیک شامل مواردی چون جلو پنجره جدید، به روز رسانی سپر جلو، چراغ‌های LED جلو جدید، و شکل جدید چراغ‌های عقب می‌شود.
نسخه فیس لیفت هیوندای آیونیک پلاگین هیبرید 2020 معرفی شد
داخل کابین آیونیک 2020 شاهد پانل کنترل جدید برای سیستم تهویه مطبوع و بخاری با ظاهری براق هستیم. همچنین یک صفحه‌نمایش 10.25 اینچی سفارشی برای سیستم اطلاعات سرگرمی در دسترس بوده که بنا به گفته‌ی هیوندای برای اولین بار در این کلاس عرضه شده است. این صفحه‌نمایش باعث دسترسی به عملکردهای متنوع شده و از تشخیص صوتی هم بهره‌مند است. اندروید اتو، اپل کارپلی و سرویس‌های لایو هیوندای از دیگر گزینه‌های ارتباطی سیستم اطلاعات سرگرمی آیونیک هستند.

حالت رانندگی منطقه سبز به‌صورت خودکار باعث استفاده از نیروی الکتریسیته در آیونیک می‌شود. این تکنولوژی که برای اولین بار در صنعت خودرو بکار رفته دارای توانایی رانندگی با یک پدال بوده و از ترمز احیا شونده‌ی هوشمند نیز برخوردار است.تمامی نسخه‌های آیونیک فیس لیفت به پکیج تکنولوژی اسمارت سنس هیوندای مجهز هستند که شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد. سیستم هشدار توجه راننده نیز در دسترس مالکان خواهد بود.

حالت اکو پلاس نیز برای اولین بار در آیونیک بکار رفته و انرژی باقی مانده در موقعیت‌های اضطراری را وارد مدار می‌کند. حالت کاربردی نیز به راننده اجازه‌ی دسترسی به عملکردهای متفاوت حتی در زمان خاموش بودن پیشرانه را می‌دهد.هیوندای هنوز مشخصات فنی مربوط به یونیک در نسخه‌های هیبرید، پلاگین هیبرید و الکتریکی را منتشر نکرده و این موضوع را به آینده نزدیک موکول کرده است.
advertising