نسل جدید مازراتی گیبلی 2018 با نام گرن لوسو

خودرولوکس

- 97/10/05
نسل جدید مازراتی گیبلی 2018 با نام گرن لوسونسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مازراتی سدان گیبلی با نام گیبلی گرن‌لوسو (Ghibli GranLusso)، یک محصول لوکس چهاردر است در کنار طراحی به‌روز شده، گیبلی همچنین چند پیشرفت جزئی در بخش تجهیزات به دست آورده است نسخه‌ی گرن‌لوسوی گیبلی در حال حاضر همراه با چراغ‌های جلوی کاملا LED تطبیقی با سیستم پرنور و ضد بازتاب ماتریسی و همچنین تعدادی سیستم کمک‌راننده است که اجازه می‌دهد خودرو در حالت خودران سطح یک، رانندگی کند
نسل جدید مازراتی گیبلی 2018 با نام گرن لوسو

مشخصات ظاهری گیبلی گرن لوسو


در نمای جانبی، رکاب‌های اسپرت هم‌رنگ بدنه به همراه نشان GranLusso روی گلگیرهای جلو به چشم می‌خورد. عقب گیبلی گرن‌لوسو نیز تازه‌سازی و تغییراتی جزئی را تجربه کرده است که شامل سپر جدید و یک دیفیوزر همرنگ بدنه می‌شود؛ اما درحالی‌که تغییرات ظاهری گیبلی گرن‌لوسو کم است، مازراتی می‌گوید بهبود قابل‌ملاحظه‌ای در کارایی آئرودینامیک آن ایجاد شده است. سازندهٔ ایتالیایی همچنین چند ویژگی جدید مانند چراغ‌های جلوی LED تطبیقی با نوربالای ماتریکسی را هم به این سدان لوکس اضافه کرده است و وعده داده که نور آن‌ها بهبود پیدا کرده است.

مشخصات فنی گرن لوسو


در زیر کاپوت، پیشرانه‌ی 3لیتری خورجینی شش سیلندر توئین‌توربو، با قدرت تولیدی 345اسب بخار (257 کیلووات) قرار دارد. با کیت آپشن‌های S، گیبلی جدید 404اسب بخار (301کیلووات) نیرو تولید می‌کند و مجهز به سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک است. هر دو پیشرانه‌ به جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک هشت سرعته متصل می‌شوند.

در بخش به‌روزرسانی‌های تکنولوژی نیز گیبلی گرن‌لوسو به مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ جدید مجهز شده که البته هیچ صحبتی در مورد جزئیات آن نشده اما مازراتی اشاره کرده است که این سیستم‌های جدید موجب شده این شرکت به جهان رانندگی خودکار وارد گرددبه غیر از فناوری‌های پیشرفته‌ی اضافه‌شده، فضای داخلی خودرو عمدتا بدون تغییر مانده است.
advertising