بررسی و مشخصات بی ام و X4 مدل 2019

خودرولوکس

- 97/09/20
بررسی و مشخصات بی ام و X4 مدل 2019نسل دوم کراس‌اور فست‌بک بی‌ام‌و X4 مدل 2019با تغییرات جزئی ظاهری معرفی شد کمپانی ب ام و، نسل جدید شاسی بلند موفق X4 را معرفی کرد. ب ام و X4 2019 در ظاهر تغییرات زیادی را با نسل فعلی تجربه نکرده به ویژه در ظاهر و طراحی خارجی. درست است که ظاهر این خودرو دستخوش تغییرات زیادی نشده ولی آلمانی‌ها به‌روزرسانی‌هایی را برای محصول خود در نظر گرفته‌اند تا X4 در این سگمنت شلوغ و رقابتی همچنان به عنوان یک محصول خوب شناخته شود
بررسی و مشخصات بی ام و X4 مدل 2019
شاسی‌بلند فست‌بک بی‌ام‌و X4 در مدل xDrive30i از پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری توین‌توربو استفاده می‌کند، که قادر است 248 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. بی‌ام‌و ادعا می‌کند که این خودرو می‌تواند در زمان 6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد. همانند مدل سال گذشته، بی‌ام‌و X4 M40i مدل 2019دارای پیشرانه 3.0 لیتری خطی6 سیلندر توربوشارژ است که 355اسب بخار قدرت و 495نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. با توجه به گفته‌های بی‌ام‌و این شاسی‌بلند می‌تواند در تنها 4.6 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. هر دو مدل با جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته ارائه می‌شوند و با حالت استاندارد چهار چرخ محرک متمایل به چرخ‌های عقب عرضه خواهند شد. رانندگان می‌توانند از بین حالت‌های اسپرت، اسپرت پلاس، کامفورت، اکو پرو انتخاب کنند و برای کسانی که می‌خواهند کارایی بیشتری تجربه کنند، تنظیمات مربوط به کنترل شروع حرکت نیز وجود دارد.

جلو پنجره X4 به وضوح بزرگ‌تر شده ولی ظاهر کلی خودرو شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. باوجود حفظ فرم کلی، X4 افزایشی در ابعاد را تجربه کرده به طوری که 76.2 میلی متر در طول، 35.6 میلی متر در عرض و 53.3 میلی متر برای فاصله محوری بزرگ‌تر شده است در حالی که ارتفاع خودرو 2.54 میلی متر کاهش پیدا کرده. همچنین فضای پا برای سرنشینان عقب 25.4 میلی متر بیشتر شده است. باوجود بیشتر شدن ابعاد، ضریب آیرودینامیک نسل جدید ب ام و X4 تقریبا 10 درصد کاهش یافته است.

بی‌ام‌و X4 جدید با فاصله عرضی بیش‌تر، سیستم تعلیق بروزرسانی شده، ویژگی‌های ایمنی جدید و فضای داخلی مدرن ارائه می‌شود. در داخل، کابین بسیار شبیه به خودروی بی‌ام‌و X3جدید به نظر می‌رسد و تا حدودی نسبت به قبل جادارتر شده است که با 2.5 سانتی‌متر فاصله اضافی برای جلوی پای در قسمت عقب مشخص‌ می‌شود. چند گزینه‌ی تودوزی خطی مختلف در دسترس است، که با حداقل 6 طرح مختلف وجود دارند. شاسی‌بلند فست‌بک سایز متوسط بی‌ام‌و همچنین با سقف پانورامیک و سیستم کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای تا سال 2019 عرضه خواهد شد.

ب ام و نسل جدید X4 را به تکنولوژی‌های فراوانی مجهز کرده است از جمله چراغ‌های LED برای جلو. یک نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده و در مرکز داشبورد جای گرفته و از سیستم مسیریابی بهره می‌برد. همچنین امکاناتی برای افزایش ایمنی در نظر گرفته شده‌اند مانند دستیار هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز و جلوگیری از تصادف در مسیرهای شهری، و سیستم تشخیص عابر پیاده. سقف سانروف پانوراما و سیستم تهویه سه ناحیه‌ای از دیگر امکانات X4 جدید هستند.

نسخه جدید قدرت بیشتری داشته و از سیستم تعلیق بهبودیافته ای بهره می برد. همچنین در طراحی بیرونی جذاب تر شده و با فناوری های ایمنی بیشتر و کابین مدرنتر یک مدل کاملا بروزرسانی شده به شمار می رود رقبا سرسختی برای این محصول بی ام و وجود داشته که از جمله باید به مرسدس اشاره کرد قیمت بی‌ام‌و X4 مدل 2019از 51.445 دلار برای مدل Drive30i شروع می‌شود و در مدل M40i نیز از 61.445 دلار آغاز خواهد شد
advertising