نگاهی به فورد اسکیپ فیس لیفت با ایمنی بیشتر

خودرولوکس

- 97/09/15
نگاهی به فورد اسکیپ فیس لیفت با ایمنی بیشترفورد اسکیپ که در استرالیا تا قبل از سال 2017 با نام کوگا تولید می شد واز لحاظ تکنولوژی‌های ایمنی پیشرفته و اتصال هوشمند عقب‌تر از رقیبان سرسختش بود. فورد با ارائه یک مدل فیس لیفت از این خودرو در زمانی مناسب، اسکیپ را به عرصه‌ی رقابت بازگرداند.فورد اسکیپ مدل 2017یک SUV محبوب با طراحی جدید و ایمنی بالا و فن آوری پیشرفته کمک راننده و اتصال به گوشی های هوشمند می باشد به همین دلیل یکی از خودرو های پرفروش آمریکا لقب گرفت
نگاهی به فورد اسکیپ فیس لیفت با ایمنی بیشتر
برای پیشرانه و زیر کاپوت فورد اسکیپ فیس لیفت هم دو انتخاب پیش روی خود خواهید داشت، دو موتور اکوبوست جدید 1.5و 2.0 لیتری که به ترتیب 180و 245 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. موتور 1.5 لیتری نمی‌تواند شما را زودتر از 10.1 ثانیه از صفر به 100کیلومتر برساند اما موتور 2.0 لیتری اکوبوست باید ازلحاظ عملکرد واقعاً قابل‌قبول باشد چرا که این پیشرانه پیش‌تر امتحان خود را در فورد اج پس داده بود.

طراحی داخلی این خودرو دوباره بررسی شده است و قسمت‌هایی که در کابین تغییر داده است شامل فرمان جدید، کنسول وسط دوباره طراحی شده و ترمزدستی الکترونیکی به جای ترمزدستی مکانیکی و تعبیه ورودیهای برق برای شارژ تلفن همراه می باشد.

سیستم کمک پارک این خودرو زمانی که شما بخواهید خودرو را در یک فضای پارکینگ موازی خارج کنید بعد از اینکه راننده انتخاب کرد که از سمت راست یا از سمت چپ است با استفاده از سیستم فرمان و کنترل و شتاب و ترمز به راحتی خودرو را پارک می کند یا از پارک در می آورد. سیستم هشدار خروج لاین که زمانی که راننده ناخواسته و بی اراده از خط لین عبور کند به او هشدار میدهد سیستم هشدار درایور که نشانه های از راننده خسته شناسایی کند با ارائه یک هشدار به راننده اخطار می دهد .

هنگامی که خودرو فورد اسکیپ 2017توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) تحت آزمایش اورلپ یا همپوشانی کوچک بود، ساختار آن آنطور که باید جوابگو نبوده و در نتیجه امتیاز “ضعیف” گرفت.پس از این آزمایش، کمپانی فورد تصمیم به بهبود مدل اسکیپ برای سال 2017گرفته و تغییراتی را در ساختار آن ایجاد کرد که عبارتند از: افزایش استحکام ستون لولای درب و اصلاح ساختار جلوی بدنه. بدین‎ترتیب، کمپانی فورد قصد تغییر امتیاز ایمنی خود در موسسه بیمه ایمنی بزرگراه از ضعیف به “قابل‎قبول” را داشت درحالیکه امتیاز آزمایش اورلپ جلوی بدنه فورد اسکیپ به میزان قابل‎قبول رسید، مجموع امتیازات این خودرو در سایر آزمایشات تصادف “خوب” بود
advertising