بررسی مشخصات سوزوکی ویتارا 2019

خودرولوکس

- 97/09/09
بررسی مشخصات سوزوکی ویتارا 2019سوزوکی ویتارا 2019(Suzuki Vitara)، فیس لیفتی از مدل‌های قبلی خود بوده و با امکانات و تغییرات ظاهری جدیدی به بازار عرضه خواهد شد شرکت خودروسازی سوزوکی در سال 2014 از اولین نسخه محصول ویتارا رونمایی کرد. این خودرو در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و از آن پس شرکت سوزوکی هر ساله نسخه‌های جدیدی از این خودرو را با امکانات فنی و تغییرات ظاهری جدید تولید می‌کند. این شرکت ژاپنی برای سال 2019 نیز فیس لیفت جدیدی از خودرو سوزوکی ویتارا را با امکانات و ظاهر مدرن‌تر آماده کرده است
بررسی مشخصات سوزوکی ویتارا 2019
کابین این خودرو نیز به‌روز شده است. در این بخش شاهد عناصر نقره‌ای روشن‌تر روی داشبورد، درب‌ها و کنسول مرکزی و همچنین متریال نرم‌تر بالای پشت آمپرها و الگوی جدید برای پانل داشبورد نقره‌ای می‌باشیم. پشت آمپرها نیز جدید بوده و از صفحه‌نمایش اطلاعات رنگی بهره می‌برند.نسخه‌های SZ5 ویتارا از تریم جدید برای صندلی‌ها بهره برده‌اند و همچنین بخش بالایی پانل پشت آمپرها نیز ارتقا یافته و هم‌اکنون دارای متریال نرم می‌باشد. به همین منوال صفحه اطلاعات 4.2 اینچی رنگی نیز به مجموعه پشت آمپرها اضافه شده است.

البته تغییرات فنی مهم‌تر هستند و برجسته‌ترین تفاوت ویتارا 2019 در مقایسه با نسخه سال پیشین پیشرانه‌های توربوی جدید هستند. این پیشرانه‌ها که از S-Cross گرفته شده‌اند جایگزین پیشرانه‌های 1.6 لیتری تنفس طبیعی قبلی می‌شوند.

پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری در مدل‌های بالنو، S-Cross و سوئیفت، سوزوکی هم‌اکنون این قلب آهنین را در ویتارا هم به کار برده است. قدرت این پیشرانه به111 اسب بخار و گشتاورش نیز به 170 نیوتون متر رسیده و می‌تواند با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک سفارشی همراه شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت نسخه‌های دیفرانسیل جلوی ویتارا به ترتیب برابر با 11.5 ثانیه و 178 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

ویتارا همچنین از نظر سیستم‌های ایمنی نیز به‌روز شده و سیستم ترمز راداری قبلی جای خود را به سیستم حمایت ترمز حسگر دوگانه یا DSBS داده است. اگرچه سیستم قبلی از راداری با موج میلی‌متری سود می‌برد اما سیستم جدید هم از دوربین مونوکولار و هم رادار لیزری سود برده و به همین دلیل دارای قابلیت تشخیص عابران پیاده می‌باشدDSBS شامل هشدار خروج خودرو از خط، تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد.
advertising