بررسی ومشخصات رنجروور ولار 2018

خودرولوکس

- 97/09/01
بررسی ومشخصات رنجروور ولار 2018رنجروور که مهمترین محصول لندروور محسوب میشود ونزدیک به 50 سال است که در بازار جهانی محبوبیت دارد و امروزه در مدل‌های مختلف با بدنه و توانایی‌های فنی گوناگون تولید می‌شود این شرکت با رونمایی از مدل جدیدی از رنجروور به نام ولار، فصل جدیدی از تاریخ پرافتخار خود را آغاز کرده است.رنجرور ولار 2018، خودرویی جمع و جور و زیبا؛ دارای تمام فاکتورهایی که برای یک خوروی لوکس لازم است
بررسی ومشخصات رنجروور ولار 2018
لندروور برای این خودروی جذاب، 6 پیشرانه‌ی مختلف در نظر گرفته است که شامل 4 سیلندر و 6 سیلندر بنزینی و دیزل می‌شود و درحالی‌که قوای محرکه متنوع است، جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک 8 سرعته ساخت ZF آلمان و سیستم انتقال‌ قدرت دودیفرانسیل دائمی (AWD) در همه‌ی مدل‌ها ثابت خواهد بود. نسل جدید پیشرانه‌های بنزینی اینگنیوم (Ingenium) لندروور برای ولار قابل سفارش است که فعلا فقط نوع 2 لیتری توربوشارژ به قدرت 247 اسب بخار و با گشتاور 365 نیوتن‌متر معرفی شده است و دیگر نمونه‌ی بنزینی به قدرت تقریبی 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر بعدا رونمایی خواهد شد. تنها پیشرانه‌ی بنزینی موجود می‌تواند ولار را ظرف 6.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. علاوه بر اینها 2 پیشرانه توربودیزل 2 لیتری هم قابل سفارش هستند که شامل 180 اسب بخار 430 نیوتن‌متر و 240 اسب بخار 500 نیوتن‌متر می‌شوند.

در این خودرو شاهد امضای رنجرور در بخش طراحی هستیم طراحی بدنه و کابین مدل‌های جدید نسبت به زمان خود بسیار خلاقانه و نوگرا است و نه‌تنها از دیگران الگو نمی‌گیرد، که مورد تقلید رقبا هم واقع می‌شود رنجروور در فضای داخلی انقلابی عمل کرده است و چشم‌ها را خیره می‌کند. بدون شک رنجرور ولار 2018 دارای یکی از بهترین و زیباترین کابین‌هایی است که در خودروهای این کلاس تا به حال دیده‌ایم نمایشگر لمسی 10 اینچی اولین چیزی است که با آن مواجه می‌شویم. داشبوردی بسیار زیبا که در عین سادگی، مدرن و آرام‌بخش است و مهم‌ترین تفاوت آن با دیگر خودروهای امروزی، استفاده نکردن از کلیدها و دکمه‌های متعدد خواهد بود. نوگرایی رنجروور در چراغ‌های تمام LED با طرح موسوم به لیزرماتریکس و دستگیره‌های لمسی شبیه آنچه در استون‌مارتین دیده‌ایم، به اوج خود می‌رسد.

رنجرور ولار آیرودینامیک‌ترین رنجرووری است که تاکنون تولید شده است و برای رسیدن به این هدف، تغییرات زیادی بر جزئی‌ترین بخش‌های بدنه مثل جلوپنجره و سپر اعمال شده است تا نه‌تنها مقاومت در برابر هوا را به حداقل ممکن برسد، بلکه زیبایی اصیل این خودرو هم حفظ شود. از دیگر نکات مهم در بدنه‌ی ولار، فضای صندوق عقب 558 لیتری آن است که در کلاس خود و در مقایسه با رقبا مثل مرسدس GLC چیزی کم‌ ندارد و با فاصله محورهای 2.874متر، کابینی جادار و راحت به ارمغان می‌آورد. این خودرو همچنین توانایی بوکسل کردن تریلرهایی به وزن 2500کیلوگرم را خواهد داشت.

رنجرور بر روی ولار از آخرین امکانات امنیتی بهره برده است. در این بین، می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم پایش نقاط کور، سیستم حفظ مسیر و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. این خودرو با 8 کیسه هوا عرضه شده و قابلیت نصب سه صندلی کودک در صندلی عقب هم وجود دارد. برای رانندگان مبتدی، ولار 2018سه سنسور ویژه پارکینگ نیز تدارک دیده است که دو تا از آن‌ها به صورت پایه و یکی از آن‌ها به صورت آپشن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
لندرور در ارتباط با سواری این خودرو هیچ ادعای خاصی ندارد. همان طور که گفته بودیم، رنجرور ولار 2018 یک خودروی لوکس است و قرار نیست عملکردی مثل خودروهای آف‌رود داشته باشد. حرکت این خودرو در جاده بسیار نرم، راحت و ساکت است
advertising