بررسی و مشخصات لینکلن ناتیلوس 2019

خودرولوکس

- 97/10/28
بررسی و مشخصات لینکلن ناتیلوس 2019ناتیلوس(Nautilus: با تلفظ صحیح ناتِلِس) برخلاف MKX، نام بسیار زیبایی است و ما لینکلن را بخاطر تغییر نام این مدل برای نسخه بروزرسانی‌ شده سال 2019 تحسین می‌نماییم. علاوه بر تغییر نام مدل MKX، محصولات دیگر لینکلن از قبیل MKC و MKZ نیز در آینده نزدیک با نام جدیدی در شناسنامه خود روبرو خواهند شد
بررسی و مشخصات لینکلن ناتیلوس 2019

مشخصات ظاهری


کراس‌اوور لینکلن ناتیلوس مانند طراحی مجدد خودروی MKC 2019، از طراحی جلوپنجره مشبک دو قسمتی بالی شکل لینکلن بهره می‌برد که البته خیلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر آن‌چه در سدان کنتیننتال و شاسی‌بلند نویگیتور مشاهده می‌کنید دوست دارید، حتما از خطوط صاف و عناصر روشنایی خودروی کراس‌اوور ناتیلوس تعریف می‌کنید.در نگاه اول به نظر می‌رسد که طراحی واقعا خوب باشد؛ هر چند ممکن است ناتیلوس کمی ناشناس‌تر از قبل به نظر بیاید. در برخی خبرها آمده است که لینکلن شش طرح جدید چرخ برای کراس‌اوور به‌روز‌شده لینکلن ناتیلوس ارائه می‌دهد و در قسمت عقب خودرو، نوار روشنایی LED عقب به‌صورت تمام عرضی باقی می‌ماند.

نمای داخلی


پرفروشترین محصول لینکلن از صفحه کیلومترشمار دیجیتال به قطر 12.3 اینچ، بخش جدید تعبیه شده در کنسول میانی برای قرار دادن اشیا، صندلی راننده با قابلیت تنظیم 22 حالته و سیستم صوتی Revel با قابلیت انتخاب 13 تا 19 اسپیکر برخوردار شده است. پنج تا از شش آپشن در نظر گرفته شده برای خودرو جدید بوده و گرانترین نسخه لینکلن ناتیلوس از تزئینات داخلی به همراه متریال باکیفیت و جدید بهره‌مند خواهد شد.لینکلن به منظور دستیابی به حداکثر فضای پا و سر، صندلی ها را دستخوش تغییر نموده است. صندلی‌های ردیف دوم با فشردن یک دکمه کاملاً خوابانده می‌شوند. در ضمن خبری از ناتیلوس با سه ردیف صندلی به گوش نمی رسد، حتی برای بازار چین که فورد اج با سه ردیف صندلی ارائه شده است نیز چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

پیشرانه


گزینه‌های سیستم محرکه خودرو برای مدل سال 2019ساده شده‌اند؛ به این معنا که لینکلن پیشرانه 3.7 لیتری تنفس طبیعی خورجینی 6 سیلندر خودروی MKX را برای جایگزینی با یک پیشرانه سری تمام توربو حذف می‌کند. در زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با 245اسب بخار وجود دارد و خریدارانی که به دنبال سرعت بیشتری هستند، می‌توانند گزینه دیگری نیز انتخاب کنند؛ یک پیشرانه خورجینی 6 سیلندر اکوبوست 2.7 لیتری مجهز به بای‌توربو با قدرت 335اسب بخار و 380پوند فوت گشتاور.جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته اتوماتیک به هر دو پیشرانه متصل می‌شود. حالت تمام چرخ محرک نیز در خودروی شاسی‌بلند لینکلن ناتیلوس 2019استفاده می‌شود که قابلیت جدا شدن دارد؛ این قابلیت به ناتیلوس اجازه می‌دهد که در هنگام به‌کارگیری کروز کنترل، برای بهبود کارایی سوخت از تنظیمات سیستم محرک جلو استفاده کند.

ایمنی


تجهیزات ایمنی شامل: سیستم کمکی پیش از برخورد، هشدار انحراف از مسیر، سامانه کمکی پارک و فناوری حرکت بین خطوط است. سامانه کمکی فرمان نیز با تجزیه تحلیل تصاویر دوربین‌های عقب، امکان برخورد از پشت سر را پیش بینی نموده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادف را انجام خواهد داد. ترمز خودکار اضطراری هم در مواقع لزوم مانع تصادفات خواهد شد.
advertising