نگاهی به مرسدس بنز تیونینگ شده SL300 گالوینگ

خودروکلاسیک

- 97/11/06
نگاهی به مرسدس بنز تیونینگ شده SL300 گالوینگاعمال تغییرات در خودرو مانند تغییر دادن در مدل مو است، گاهی می تواند نتیجه‌ای بسیار خوب داشته باشد و گاهی هم ممکن است نتیجه‌ی آن بسیار بد باشد. در این بین اعمال تغییرات در خودروهای کلاسیک چیزی است که جای بحث بسیاری دارد به هر حال با تمامی این تفاسیر ما اینجا قصد داریم یک 300 SL تیونینگ شده مدل 1955را به شما معرفی کنیم.
نگاهی به مرسدس بنز تیونینگ شده SL300 گالوینگ
300 SL مذکور بسیار خاص بوده و این واقعیت نیز که این خودرو تنها یکی از 11 خودرو از این سری می باشد که توسط AMG دست خوش تغییر شده است ارزش آن را چندین برابر می کند. اسم AMG آنقدر شناخته شده است که لازم نیست بگوییم وقتی کنار مرسدس می نشیند چه تفاوت هایی را با مدل های استاندارد این شرکت ایجاد می کند.

گالوینگ مورد نظر یکی از تنها دو دستگاه گالوینگ ساخته شده به صورت فرمان راست در جهان بوده و به یک موتور V8 با کد M119 مجهز شده است. این موتور ۶ لیتر حجم داشته و نیروی آن با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۴ دنده‌ی خودکار به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.گالوینگ در بین خودروهای هم عصر خود دارای یکی از بهترین لذت‌های رانندگی است و به همین خاطر به نظر نمی‌رسد که کسی به فکر تغییرات در موتور آن باشد.

می توان ادعا کرد درون 300 SL بیشترین تغییر را به خود دیده است، صندلی های خودرو جایگزین شده اند. البته لازم به ذکر است صندلی های اصلی و قدیمی 300 SL که قرمز رنگ بوده و از طرح تارتان نیز برخوردار اند کاملا سالم بوده و بدون وارد شدن آسیب خاصی در محل امنی نگه داری می شوند.

تغییرات اعمال شده بر روی 300 SL در سال 2000 در ژاپن توسط مالک جدید آن اعمال شده است. هرچند خودروی مذکور فروشی نیست اما با توجه به صندلی های خاص و دفترچه راهنمای آن که پروسه ایجاد تغییرات بر روی خودرو را به طور کامل شرح داده می توان این ادعا را مطرح کرد که برچسب قیمتی بین 1,231,810 تا 1,459,920 دلار برای این خودرو در حراجی ها کاملا معقول است.
advertising