سیستم ایمنی افزایش ارتفاع آئودی A8 در زمان تصادف

خودروسایر

- 98/02/10
سیستم ایمنی افزایش ارتفاع آئودی A8 در زمان تصادفخودروهای لوکس مدرن به حدی از تکنولوژی‌ های روز برخوردار هستند که به سختی می‌ توان همه‌ چیز را پشت یک بدنه‌ی پر زرق و برق و کابینی سطح بالا و زیبا پنهان کرد. نسل فعلی آئودی A8 مثال بارز این موضوع است.
سیستم ایمنی افزایش ارتفاع آئودی A8 در زمان تصادف
جدیدترین نسل پرچم‌ دار ارباب حلقه‌ ها اواسط سال 2017 معرفی شد و از سیستم پیشگیری از برخوردار پیشرفته‌ای سود می‌ برد که در زمان تصادف از بغل باعث افزایش حفاظت از سرنشینان می‌ شود.

این سدان لوکس را در زمان تشخیص اصابت قریب‌ الوقوع یک شیء یک طرف خودرو بصورت خودکار سیستم تعلیق خود را افزایش ارتفاع میدهد.

این تکنولوژی Pre Sense Side نامیده می‌شود. این سیستم یکی از پیشرفته‌ ترین ویژگی‌ های ایمنی خودرو است که با افزایش 8 سانتی‌متری ارتفاع خودرو باعث می‌شود نیروهای برخورد و تصادف به پایین‌ ترین و قوی‌ ترین بخش از ساختار تصادف A8 منتقل گردد.

نسل جدید A8 سیستم‌ های ایمنی پیشرفته‌ ی دیگری هم دارد. برای مثال این خودرو با سیستم حفاظت رینگ عرضه می‌شود که نزدیک شدن لبه‌ی رینگ به جدول و موانع را به راننده اطلاع می‌دهد. سیستم پایلوت گاراژ ریموت هم وجود دارد که به مالکان اجازه می‌ دهد از یک برنامه‌ ی موبایلی برای مانور از راه دور این خودرو در فضاهای پارک استفاده کنند.

هیجان‌ انگیزترین خبر اینکه اکثر و شاید همه‌ ی این تکنولوژی‌ ها در نهایت به مدل‌ های ارزان‌ تر و سطح پایین‌ تر آئودی راه خواهند یافت و بنابراین خودروهای ایمن‌ تر در دسترس افراد بیشتری قرار خواهند گرفت.
advertising