بررسی و مشخصات سوزوکی سوئیفت اسپرت 2018

خودرواسپرت

- 97/10/15
بررسی و مشخصات سوزوکی سوئیفت اسپرت 2018نسل سوم سوزوکی سوئیفت اسپرت، با ارتفاع پایین‌تر، فاصله‌ی بین چرخ‌های بیشتر، ظاهر خشن‌تر و نسبت گشتاور به وزن جالب توجه که در سال 2017 رونمایی شد در کم تر از دو ماه بیش از 75 هزار پیش فروش را برای این هاچ بک کوچک جدید ثبت کرد
بررسی و مشخصات سوزوکی سوئیفت اسپرت 2018
سوئیفت 2018کاملا بازطراحی شده در 12 ساختار متفاوت و با ویژگی هایی همچون چراغ های جلوی پروژکتوری LED با لامپ های LED دید در روز، رینگ های آلیاژی 15 اینچی، دستگیره های در عقب نصب شده روی ستون، چراغ های عقب LED، دکمه استارت استاپ موتور، فرمان تخت روکش چرمی و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی Smartplay و ناوبری، اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می شود.

نمای ظاهری سوئیفت


در ظاهر سوزوکی سوئیفت اسپرت جدید، می‌توان به جلوپنجره‌ی لانه‌ زنبوری، اسپویلر جلو، طرح جدید رکاب‌ها، دیفیوزر عقب، رینگ‌های آلیاژی 17اینچی و سراگزوزهای باریکِ دوبل و شفاف اشاره کرد. فاصله دو محور نسبت به نسل قبل، 20 میلی‌متر بیشتر شده و با افزایش 40میلی‌متری فاصله‌ی دو چرخ در جلو و عقب، پایداری سوئیفت در مسیر مستقیم نیز افزایش یافته است. با کاهش ارتفاع 15 میلی‌متری و افزایش 40میلی‌متری عرض، ظاهر سوئیفت اسپرت جدید، جذاب‌تر شده است.

مشخصات فنی


سویفت 2018 با موتور 1.2 لیتری VVT بنزینی و 1.3 لیتری DDiS 190 دیزلی عرضه می شود. موتور بنزینی این خودرو قدرت 61 کیلووات و گشتاور 113 نیوتون متر دارد در حالی که موتور دیزلی آن ققدرت 55 کیلووات و گشتاور 190 نیوتون متر تولید می کند. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته یا دستی اتوماتیک شده پنج سرعته AGS متصل هستند.

تجهیزات ایمنی


ایمنی این خودرو با کیسه هوای جلوی دوگانه، ABS با EBD و قفل صندلی کودک ISOFIX تامین می شود. دوربین پارک معکوس و سنسورهای پارک معکوس در نسخه های ممتاز این خودرو ارائه می شوند.سوئیفت اسپرت جدید از دو حسگر برای شناسایی خطر برخورد با موانع روبرو استفاده می‌کند. بر اساس تشخیص احتمال تصادف و در کنار هشدار به راننده، سیستم کمکی ترمز فعال می‌شود یا بر اساس شرایط، به‌صورت خودکار ترمز گرفته می‌شود
advertising