بدقواره ی دوست داشتنی هوندا پرفروش ترین خودرو ژاپن

خودروسایر

- 98/02/06
بدقواره ی دوست داشتنی هوندا پرفروش ترین خودرو ژاپناگر فکر می‌کنید که نیسان فقط می‌تواند، خودرویی زشت و جعبه مانند چون کیوب را به فروش برساند، اشتباه می‌کنید زیرا هوندا نیز به این راه کشیده شده است.
بدقواره ی دوست داشتنی هوندا پرفروش ترین خودرو ژاپن
خودروی N-Box Slash استایلی مکعب شکل و ابعادی در حد تمبر پستی دارد! طول این خودرو تنها 3.4 متر است و پهنایی 1.48 متری دارد. در عوض 2 متر ارتفاع دارد. این ابعاد باعث می‌شود که در هر پارکینگ یا فضای باریکی بتوان آن را جای داد.

در عوض می‌توان به فضای داخلی جادار مخصوصاً برای افراد بلندقامت اشاره کرد. سبک طراحی بدنه نیز یادآور مدل‌های قدیمی 1967 میلادی ژاپنی است. ستون ضخیم C آن نیز از هوندا Z کوپه مدل 1970 الهام گرفته شده است. این درست کاری است که فیات با احیای مدل 500 انجام داده است. بنابراین هوندا نیز امیدوار است فلسفه چنین خودرویی از سوی خریداران مورد پذیرش و استقبال قرار گیرد.

پیشرانه هوندا N-BOX سه سیلندر طبیعی و یا توربو شارژ بوده که قدرت تولیدی موتور خود را بسته به میزان مبلغ پرداختی به محور جلو و یا هر دو محور ماشین انتقال میدهد. موتور این ماشین عجیب به دلیل قوانین حاکم بر کشور ژاپن در موردخودروهای Keiبه صورت ۶۶۰ سی‌سی میباشد و قیمت این خودرو از 13 هزار دلار تا 18 هزار دلار بستگی به نوع آپشن و موتور قیمت گذاری شده .

در زیر هود این ماشین، یک موتور 3 سیلندر با حجم تنها 0.6 لیتر قرار دارد که باعث می‌شود از بسیاری از مالیات‌ها در ژاپن معاف گردد. این موتور توربو می‌تواند 63 اسب بخار نیرو تولید نماید. ابعاد بدنه نیز طوری انتخاب شده‌اند که از معافیت‌های ویژه پارکینگ برای خودروهای بسیار کوچک بهره‌مند شوند.

پنجره‌های این خودروی عجیب کوچک مجهز به کاور کاهش دهنده اشعه‌های UV و IR بوده و سیستم چندرسانه‌ای آن چیزی بیشتر از اتصال یک USB است! خریداران هوندا N-BOX می‌توانند در رنگ ها و طرح های مختلفی هوندا N-BOX را خریداری کنند.
advertising